Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.03.2009 12:21 - ИСТОРИЯ ЗА ЛЕВЧЕ
Автор: veselinvalev Категория: Изкуство   
Прочетен: 1299 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 27.03.2009 11:03


ИСТОРИЯ ЗА ЛЕВЧЕ

 

    Имало eдно време един политик. Бил малко мургав. И в “р”-то му имало нещо малко му”гр”аво. Той, всъщност, не бил просто политик. Той бил най-важният политик. Казвал се Иван. Имало и един “Кремиковци”. За него се говорело, че бил най-големият на цееелия балканския полуостров. Даже един поет го бил възпял в едни “социалистически” години на неговото възвисяване ей така:

 

“Кремиковци” е връх висок.

Да гине враг во трап дълбок!”

 

    Когато политикът, дето “р”- то му малко “гр”, станал най-важният политик, излязъл по телевизията и казал малко му”гр”аво: “Кремиковци” е закъсал много и трябва да го продадем за едно левче.”. И го продал. За едно левче. От тогава минали мнооого години. Сега, обаче, тоз същият, дето му викат “Кремиковци” пак бил закъсал много. Наскоро го показваха по телевизията. Та искам да ви попитам, към кого трябва аз сега да се обърна, че да поговорим сериозно. Защото аз съм много сериозен. Ученик съм в 12 клас и много скоро завършвам училище. А много ми се иска да стана бизнесмен. Това е моята детска мечта. А бизнесменът трябва да може да свързва различна информация и да действа много бързо според обстоятелствата. Ето научих някои неща от интернет (и от други източници), имам наличен капитал в момента (мама ми даде едно левче за закуска сутринта), та към кого трябва да се обърна за да предложа офертата си за оправянето на тоз страшно закъсал “Кремиковци”. Аз ще го оправя, гарантирам. Макар и на невинна възраст все още, аз имам опит. (Оправял съм един с никнейм  kos_tov от Костинброд и един с никнейм kremik_offci от Кремиковци и имам вътрешна информация, ама това е тайна.). И искам да ви питам още нещо. Този Иван, политикът, жив ли е още. Защото много бих искал, ако е жив, да се срещна с него.  Може да ми даде ценен съвет за бъдещата ми реализиция като бизнесмен. 
   И още нещо. Ако може някой да ми даде информация, кой е този дото писал за "врага" и за "трапа" и къде, ще съм му също много благодарен, защото ще използвам тази информация в бизнес-офертата си...
    Който може да ми помогне, да ми се обади. Няма да го забравя. Когато трябва, ще го оправя и него независимо от никнейма му. И по-бързо ако може, че ми пада батерията, а и виждам една баничарница и се изкушавам да пропилея тутакси целия си начален бизнес-капитал… Ох... Какво да избера... Бизнес или баничка...
  



Тагове:   връх,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: veselinvalev
Категория: Изкуство
Прочетен: 2084152
Постинги: 245
Коментари: 4521
Гласове: 15189
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930