Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.07.2009 13:18 - СИЗИФ И ЛУДОСТТА
Автор: veselinvalev Категория: Изкуство   
Прочетен: 8944 Коментари: 42 Гласове:
3

Последна промяна: 06.07.2009 15:23


СИЗИФ И ЛУДОСТТА

"Залудо работи.
залудо не стой."

        Народна поговорка

Лудостта също е възможност.
Да избуташ "не"
от "(не)възможното".
___________________
С благодарности на
palisandar и tili
виж  тук:
 Сизиф.бг



Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

Спечели и ти от своя блог!
1. candysays - Готин пост и послание :)
06.07.2009 13:21
Харесаха ми.

Поздрави!
цитирай
2. veselinvalev - candysays
06.07.2009 13:24
Благодаря за готините думи и за харесването. Поздрави и на Вас.
цитирай
3. djgator - адаш
06.07.2009 13:36
Кратко ( не кротко) затова пък - ясно! :)
цитирай
4. tili - И на мен ми хареса!
06.07.2009 13:40
Звучи почти като Конфуций ;-)))
Лудите въртят света - другите само се возят!
цитирай
5. lado - хайку!
06.07.2009 13:46
хайку!
цитирай
6. veselinvalev - djgator
06.07.2009 13:50
Благодаря, адаш. И ти си готино шантав. И смел.
цитирай
7. veselinvalev - lado
06.07.2009 13:54
Да.
Малко староахейско хайку.
И малко старобългарско.
И малко старотракийско.
цитирай
8. elineli - ...
06.07.2009 14:35
В пасианса на невъзможността,
отНЕтото можене
се спасява в лудост от Не-то.
цитирай
9. veselinvalev - elineli
06.07.2009 15:03
От(не)тото "не"
понякога е чудо.
Остава джакпот.
От () тото.

Дори да е Кутуньо.

http://www.youtube.com/watch?v=KtODpnKs2E8
цитирай
10. mamas - Поздрав!
06.07.2009 18:41
Дълбоко, дълбоко...
цитирай
11. eleonoraknyazheva - Провокирана
06.07.2009 18:59
от твоите заигравки с наставки,
на мен пък ми хрумна следното:

Нито сме за Европа,
нито скоро ще бъдем...
Монито (Кобурготски) си подаде отставката.
А за нас - отново мониторинг...
цитирай
12. veselinvalev - mamas
06.07.2009 23:58
Ти пък къде го видя това дълбокото, mamas. Дълбока е Тунджа, че валя доста. Па и май пак пуснаха някой от язовирите.
Поздрав и на теб.
цитирай
13. veselinvalev - eleonoraknyazheva
07.07.2009 00:07
Това ти е хрумнало, Ели, защото имаш телевизор и ти пълнят главата с глупости. НЕкакви екранни лъжливи герои ("Почтеност, почтеност във всичко...") дето сега като изгубиха властта си и "почтеното" си ояждане свързано с нея, се чудят - да си ходят ли в Мадрид или да си останат в София. От това ни по-мъдри(Д)НИ) ще станат, ни по филсофни.
А който като мен няма и не иска да има телевизор, си мисли за лудостта.
Ех... Всеки си е башка луд, както се казва.
цитирай
14. sowhat - браво веско и аз една импровизация на бързо
07.07.2009 10:44
лудостта
е раз-личност на личността.
по дяволите кой би дал определение за нормален?
цитирай
15. анонимен - Свежо
07.07.2009 12:13
Нормална ли съм аз
не знам
летя в невероятното
и игнорирам вероятното
С въздушни кораби се боря
за внимание не моля...
цитирай
16. hyron - Сизиф
07.07.2009 12:48
Грешник най-голям помислил
че боговете той ще надхитри - юнак!
Наказан без да е размислил,
Камъни ще мъкне вечно пак! И пак!
цитирай
17. tili - Нещо взех да ти завиждам, май!
07.07.2009 14:09
Дали пък не е по-леко да си търкаляш камъка на по-екологично чисто място. ВеселинВълев, то така се започва и постепенно дворът ти се пълни с поклонници, за истината жадни!
цитирай
18. veselinvalev - sowhat
07.07.2009 14:39
Да, Соу,
по-добре раз-личност,
отколкото без-личност.
цитирай
19. veselinvalev - tili
07.07.2009 14:46
Много си е добро мястото, Лили. Аз си падам малко hero. Ако се задръстят Авгиевите обори, ще ги разчистя. Отивам за риба на Тунджа и леко я отбивам да измие що требе. Даже и за хероизъм няма да го броя.
цитирай
20. veselinvalev - анонимен - Свежо
07.07.2009 15:12
МИШЕНА

Ненормален ли съм
аз си знам -
пълзя във вероятното
и най-невероятното
загърбвам.
От въздушни кораби
с въздушни пушки
ме обстрелват.
Ама фнимавайте Ви
моля
с тоз въздух
под налягане!?
Мчи аз дан съм
мишенъ!?
И от Вас
дажи
бронжилеткътъ
ни могъ да си събликъ.
Ми сгурях в тъз жегъ.
цитирай
21. veselinvalev - hyron
07.07.2009 15:27
БЕЗ(ГРЕШ)НИК

(басня-гатанка)

Безгрешник най-голям
тоз стих сътворил без срам:

"Грешник най-голям помислил
че боговете той ще надхитри - юнак!
Наказан без да е размислил,
Камъни ще мъкне вечно пак! И пак!"

и боговете броили туй
за първия му грях.

И следващите стиховца
които той редил -
и пак и пак...
Нагоре да ги тика
от сутрин та до мрак.
И мракът пак
ги свличал доле...
И пак... И пак...

Ха сега, деца, кажете
на какво ли туй е знак?

/На Бай Тъпак/
цитирай
22. mamas - Провокира ме...
07.07.2009 18:39
veselinvalev написа:
Ти пък къде го видя това дълбокото, mamas. Дълбока е Тунджа, че валя доста. Па и май пак пуснаха някой от язовирите.
Поздрав и на теб.


Провокира ме с този коментар да ти изчета половината блог (за другата половина сега нямам време).
И пак ще кажа "дълбоко", пък ти ако щеш, вярвай, ако не - хОди хвърляй въдиците в Тунджа ;-)
цитирай
23. eleonoraknyazheva - Не ми е жал за Мони, Веско
07.07.2009 19:43
а за МОНИторинга, който пак си заслужихме с безобразията си. Друг е въпросът къде блеят мониториращите ни господа, докато, например, местното население в Родопите нарича българските журналисти - "гяури", не знам, не знам...
цитирай
24. veselinvalev - mamas
07.07.2009 21:49
Ей, mamas, недей да четеш другата половина на блога ми, че то бая въртели има там, ще вземе някой от тях да те замъкне из тунджанските хендеци, та ще станеш радост на мустакатите сомове в подмолите на абсурдизма. И на другите изми из тинята тунджанска, из шавара и върбалаците му.
цитирай
25. veselinvalev - eleonoraknyazheva
07.07.2009 22:05
С тоз мониторинг, Ели, направо ми разби барикадите. Тука в селската веселиновска бакалия няма таквиз работи. "Мониторинг". Аз да ти кажа, имам карта за варненското "МЕтро". Ама и там не съм виждал да пазарят "мониторинг". Имаше тук на времето един ходжа Влайчу - от сливенските села беше, много познаваше. По-известен от Ванга беше в нашия край. Даже имаше такъв лаф "Аз дан съм Влайчу, чи дъ знам." Ама и той като Ванга се спомина бая отдавна. Та ходих при Бай Гугъл да питам за тоз "мониторинг". Виж ко ми речи:
"Мониторингът представлява наблюдение, анализ и оценка на дадено явление, събитие и т.н.".
Тъй му била казала на него wictionary-то.
Мчи то за мен ставало дума. Аз като видя едно явление, или събитие и даже едно най обикновено "и т.н." като видя, тутакси му правя наблюдение, анализ и оценка. Няма нужда вече да му казваш, Ели, "мониторинг". Ще му казваш "Веско". И всички ще са наясно за какво става дума. Няма да има нужда да питами ни Влайчу, ни Ванга, ни Бай Гугъл, дажи. Сичките ще знаим за какво иди реч. Иди реч за "Веско".
цитирай
26. tili - Ако може и аз да се вметна...
07.07.2009 22:47
Та като викам "екологично чисто място" имам предвид точно твоетоа не моето. Каква екология в София, освен палатки на зелените на Попа. Аз там не ходя. Ходя на Драгалевския манастир и там новият поп прави жесток мониторинг. А си се навел да помиришеш някое цвете, а се появява от невиделица и почва да се кара. Хич не ми прилича на Веско, да знаеш. Има брада, но е лют кавгаджия. Не, не е поетичен. Иначе - манастирът си е същия. Привет, братко!
цитирай
27. eleonoraknyazheva - Поздрав за теб, Веско.
07.07.2009 23:29
;)
http://eleonoraknyazheva.blog.bg/izkustvo/2009/05/14/sizif.334643
цитирай
28. mamas - Лили, подейства ми здравословно сутрешният смях!
08.07.2009 07:40
tili написа:
Та като викам "екологично чисто място" имам предвид точно твоетоа не моето. Каква екология в София, освен палатки на зелените на Попа. Аз там не ходя. Ходя на Драгалевския манастир и там новият поп прави жесток мониторинг. А си се навел да помиришеш някое цвете, а се появява от невиделица и почва да се кара. Хич не ми прилича на Веско, да знаеш. Има брада, но е лют кавгаджия. Не, не е поетичен. Иначе - манастирът си е същия. Привет, братко!


Значи попът се кара като СЕ НАВЕДЕШ да помиришеш цветето?
Ами ако посегнеш да го откъснеш?
Извод: Не се навеждай, прикляквай!
цитирай
29. mamas - Хи-хи! Де ги сомовете?
08.07.2009 07:43
veselinvalev написа:
Ей, mamas, недей да четеш другата половина на блога ми, че то бая въртели има там, ще вземе някой от тях да те замъкне из тунджанските хендеци, та ще станеш радост на мустакатите сомове в подмолите на абсурдизма. И на другите изми из тинята тунджанска, из шавара и върбалаците му.

Ти не знаеш коя половина на блога ти съм прочела!

Впрочем, това Ямбол в профила местоживеене ли е или месторождение? Ако не е тайна де...
цитирай
30. tili - Ама, mamas -
08.07.2009 10:05
аз ходя с панталон. ;-)))
цитирай
31. veselinvalev - tili
08.07.2009 13:26
Хехе, Лили, както е речено, намерила си и ти църква да се прекръстиш. Таквиз сопнати попове хич да не ги виждаш повече. Че те Господу не са угодни. Мириши цветенца, където не те гледат на криво. Ако ще и насред гората.
цитирай
32. veselinvalev - eleonoraknyazheva
08.07.2009 13:28
Ели, арбузът и котето много са сладки. И името "Сизиф", което си измислила е много подходящо. Браво! Супер. Ей такива Сизифовци ни трябват нам.
цитирай
33. veselinvalev - mamas
08.07.2009 13:32
То в която и половина да бръкнеш, мустакати сомове бол, така че половината няма значение. Тя е като половината на целия час. Все 30 минути. Хаха.
А пък аз си съм от Ямбол. Ама десет години живях във Варна. От два месеца се върнах. Но не живея в Ямбол, а в екологично по-чист район. Във Веселиново, досами Ямболът. Та с веселиновския Тунджалък си общувам най-често напоследък. И съм щастлив. Барабар с мустакатите сомове.
цитирай
34. mamas - Вече разбрах,
08.07.2009 16:14
като надникнах и в другата половина на блога ти. Досами моята част от Ямболът - ако направят още някой блок в нашия квартал, и ще се слеем с Веселиново (последно бях там на 23 юни по пладне, пихме лимонада с Вальо Йорданов и други приятели на барчето - бившата кръчма - в центъра на селото...баш в екологичното му част...).
цитирай
35. zaw12929 - Зараб0тваме си изненади: туо Царт ...
08.07.2009 17:44
Зараб0тваме си изненади: ту Цар Министър Председател, ту...Батман- Спасител!!!
цитирай
36. veselinvalev - zaw12929
08.07.2009 18:32
Хей, zaw12929, къде те стяга чепикът, та спамиш с политика Сизиф и лудостта му. Тук е за луди. Не за политикани. Сбъркала си отделенията.
Прочее, тия серии на "Батман" ми създават леки напрежения. Така харесвам и Ким Бейсинджър и Мишел Пфайфър. Така ги харесвам... Но си мисля, че в излъчването на Ким Бейсинджър има някаква недостижима магия. Недостижима нежност. Ти как мислиш?
цитирай
37. tili - Ха така, Веско!
08.07.2009 20:35
Това се вика мониторинг. Гут морнинг, Sir!!
Луди, луди, ама виждам, че е 8 и 10, но сутрин ли е или вечер? Еще не вечерь,
май е
Но пък и сутрин
май не е.
Събуждам се -
и гледам - телевизорът
работи, но дава
все същата реклама.
На това ли викат
времева цикличност.
Подремнеш малко,
завърта се - и хоп-
пак идва си
на Блу Меджик Мопа,
отново "Блу Хавай"
звучииии...
Любви все возрасти
покорни, но чак пък
тъй да се побъркам,
че вече да не различа
нощта от ден ... ;-((
Ромео, о
защо си ти Ромео!
Не, не - това
съм аз, млъкни,
сърце, че само
ти ми беше уж
приятел...
Не съм ти
някаква си Жулиета.
Това е, братко -
замаЯх се!
Това не го мониторирай,
че тук е Шопско-
не е Ямбол
или РусИ -
я, наздраве! ;-)))
–––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
Май грешна съм - да се мониторира -
НЕ и да се цензурира ;-((










цитирай
38. eleonoraknyazheva - Веско,
09.07.2009 19:10
това беше само скромна идея как да впрегнеш в действие местните котаци с мустаци.;)
А името Сизиф го гепнах назаем от древните гърци.;)
цитирай
39. veselinvalev - eleonoraknyazheva
09.07.2009 20:22
Как се гепва на заем хич не мога да го вдяна, но това за древните местни гърци с мустаци и името котаци го вдянах с изиф.
цитирай
40. alekmalek - ...
10.07.2009 14:07
Говоря си с кактус във кухнята и той ме разбира. Гледам през прозореца и пия кафе. Светлината се разгражда на цветове през призмата на собствения ми поглед. Избирам розовото. Малки розови прасенца хрупат кочани с царевица. Има за всички. Свинята майка грухти ли грухти от удоволствие докато я чеша с изронен кочан. Мухите бръмчат из въздуха, носи се аромата на цветя. Времето е спряло, времето го няма. И изведнъж ПРАС!!! Телефона ми кресва в ухото " ВРЕМЕ Е ЗА РАБОТА!!! За лудо работи, за лудо не стои! Аз за лудите не работя, аз съм от тях! А другите ... е те работят и заради нас.

цитирай
41. veselinvalev - alekmalek
12.07.2009 18:46
Моят приятел alekmalek! Благодаря тиq Алек, че си дошъл на гости в моя блог. Изключително съм поласкан и горд и баш ми е драго, че си тук. И не само че си тук, но и страхотния факт, че си посегнал към художественото изразяване.
За всички, които четат моя блог ще кажа, че alekmalek e един от най-готините, безстрашни, шантави и авантюристични типове които съм срещал през живота си. Плюс това е неприлично, ама много неприлично млад. (Това за сведение на дамите.)
И ще ти кажа, Алек, много ще се радвам, ако започнем да виждаме в блога ти разкази по някои от твоите реални и невероятни житейски истории. А и не само тях. Твоя вътрешен свят изразен чрез думите. Поздрав и успех. И много радост и пълноценност в blog.bg!

цитирай
42. tili - Ти докога ще
16.07.2009 17:04
мониторираш без да пуснеш поне нещо за ютубиране? Намример - потаен сом в зелен тунджански подмол ;-))) Здравей, Вълев, липсваш на компанията, няма къде да си играем!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: veselinvalev
Категория: Изкуство
Прочетен: 2078424
Постинги: 245
Коментари: 4521
Гласове: 15189
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930