Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.08.2009 23:33 - “СЪБЛЕЧИ МЕ” – ВНЕЗАПНО КОНТРОЛНО
Автор: veselinvalev Категория: Изкуство   
Прочетен: 18137 Коментари: 109 Гласове:
13

Последна промяна: 20.08.2009 15:20


“СЪБЛЕЧИ МЕ” – ВНЕЗАПНО КОНТРОЛНО

Август-мавгуст, отпуски-мотпуски. Кой хванал гората – хванал. Кой се камбичнал в морето – камбичнал. Кой останал в нета – контролно.
Няма шест, няма пет; – внезапно контролно и проверка на знания-незнания, умения-неумения, и на всички присъстващи и отсъстващи. Присъстващите ще ги запишем като присъстващи. Отсъстващите като отсъстващи. Средата на август – лятното училище e в разгара си.
Сваляме този път възрастовата граница за участие. Най-ниска възраст на участниците може да бъде 21 години.
Ето темата: АНАЛИЗ НА СТИХОТВОРЕНИЕТО
НА СЛАВКА ХРИСТОВА – mamas
“СЪБЛЕЧИ МЕ”
Пояснения: анализът е абсолютно свободен. Няма ограничения в жанра, в обема и в типа интерпретация. Няма посочен редуциран сегмент от света и проблематиката на творбата. Вие сами решавате какво, как и докога. Който иска да пише научно – да пише научно. Който иска псевдонаучно – да пише псевдонаучно. Който иска художествено – художествено. Дотук с поясненията. Следва самата творба, зададена като обект на вашия анализ и интерпретация. Ето нейния текст:

СЪБЛЕЧИ МЕ

Прегърни ме!
Искам те!
Съблечи ме!
Цялата...
Няма никак да е лесно -
с много ризи съм навлечена.
Ала ти не се плаши
и не бързай - имам време.
...Как да почнеш ли не знаеш?
Мъничко ще ти подскажа:

Първо бавно, с нежни пръсти,
съблечи от мен умората.
После ризите на грижите
смело настрани хвърли.
Не забравяй и тревогата,
дето в мене се е вкопчила!
Пипалата и, отровните,
всичките ги отскубни!

После...ризата със раните.
О, да, доста е надрана.
Но залепнала е, пустата!
Леко дръпваш, а боли...
Малко време ще отнеме
раните да излекуваш.
Но не се отказвай, моля те,
и додолу я смъкни!

Продължавай да събличаш
ризи вчерашни и... утрешни.
Куп натрупай, запали го -
нека изгори в страстта!

А когато ти се стори,
че наистина съм гола -
в най-потайните ми кътчета
съблечи ме
от страха!
...
За да мога да обичам...


Стихотворението публикувам със съгласието на авторката. А даже и самото контролно зададох по нейна идея. Така че, - не щадете никого. Даже и себе си. Изцедете възможностите си до остатък.
И за да не кажете: “Той даскала само се ебава с нас.” Ето и моята интерпретация:


СЪБЛЕЧИ МЕ

Прегърни ме! - /АМЧИ АЗ КО ПРАЯ СИА? ВИЖ КАК СА МИ И ДВЕТЕ РЪЦЕ/.
Искам те! - /Е, ДАЛ СЪМ СЪ./
Съблечи ме! /АМ НАЛИ СЪМ ПОЧНАЛ, ЧОДЖУМ./
Цялата... /Я НИЙ РАБУТА НАПОЛВИН НЕ ЗАРЯЗВАМЕ./
Няма никак да е лесно - /ЛЕСНУ-ТРУДНУ, - ФАНАЛ СЪМ СА АЗ, - ЧИ КВАТУЙ-ТАКВАЗ./
с много ризи съм навлечена. /МИ МНОЖКУ СА, - БАЯ, БАЯ./
Ала ти не се плаши /Я, Ш СЪ ПЛАША, САМО КАТАДЖИЙ МОЖ МА МЕНЕ УПЛАШИ./
и не бързай - имам време. /Я, ШИ БЪРЗАМ. ШИ УДАРЯ И АЗ ИДИН ОТПУСК НА МУРЕТУ./
...Как да почнеш ли не знаеш? /КАТ МА СПРАТ ЗНАМ - ЗАПОЧВАМ ДА СА ПРАЯ НА АМСАЛАК./
Мъничко ще ти подскажа: /Е, НЪЛ ЗА ТУЙ СА ПРАЯ НА АМСАЛАК./

Първо бавно, с нежни пръсти, /АЗ И ЛАДАТА ТАКА ПИПАМ/
съблечи от мен умората. /ТЯ И ЛАДАТА МАЛКО КАТАЛЯСАЛА./
После ризите на грижите. /А, СМЕНЯХ И РИЗИ И БУТАЛА ЛАНИ, СИГА НЯМАМ ГРИЖА С ТЯХ. НИЩО НЕ И ЛОПА ВЕЧИ. ЕЙ Я - ФЪРЧИ, НИ СЪ СТИГА./
смело настрани хвърли. /ФЪРГАМ КЪЧ НАПРАУ КЪТ Я ИЗДУЯ ТЪЗ ГАЗ./
Не забравяй и тревогата, /А, КАТАДЖИИ ДЕБНАТ, ИМАМ АЗ ИНО НАУМ, АМА СЕГА Ш НАТИСНА ЯКУ./
дето в мене се е вкопчила! /Я СТИСКАМ ЗДРАВО АЗ ВОЛАНА. ПИПНА ЛИ ГО ГЕВРЕКА - НЕ ГУ ПУСКАМ ДУ КРАЯ./
Пипалата и, отровните, /БАЯ ПУШЕК ИМА НА ТЕЗ НАШТИ ПЪТИЩА, ЧИ ТО КУЛА ДУ КУЛА, АМА И НА ОТРОВИ СВИКНАХМЕ НИЙ... НА СИЧКУ СВИКНАХМЕ ВЕЧИ... НА КАТАДЖИИ САМО ОЩИ НИ МОГЪ ДЪ СВИКНЪ, ЧИ МНОГУ ПИПАТ ВЪДЖИШКИТЕ./
всичките ги отскубни! /ЗА ТУЙ НАШТУ МУРЕ НАПРАВО ГО ОТСКУБНАХ СКОРОСТНИЯ ЛОСТ. ГОЛЯМ ЗАДРЪСТЕНЯК. НА ПЕТОЛЪЧКАТА - НАЙ-МНОГО./

После...ризата със раните. /ЗИМЪСКА ЕДИН КОМШИЯ МИ Я ДРАСКА С ПИРОН./
О, да, доста е надрана. /КАК НАДРАНА!? КЪДЕ!? ЧИ АЗ Я БОЯДИСВАХ НАНОВО!?.../
Но залепнала е, пустата! /А ДЪРЖИ СИ НОВАТА БОЯ. НИЩО И НЯМА./
Леко дръпваш, а боли... /Е, МАЛКО ГАЗ САМО. НЯМА ЛОШО ДА ДРЪПНА МАЛКО. ЕЙ ТОЗ МАСКВОЧ СИГА Ш ГУ ИЗРЕЖА. ВИЖ КАК СЪ ПУЛИ С ТЕЗ УЧИЛА ПИНСИУНЕРА МУ С ПИНСИУНЕР. НАПРАУ ГУ ЗАБУЛЯ. ХА НЕКА МИ ГЪЛТА ПУШЕКА. ГЪЛТАЙ, ПЕНСИЙО, ГЪЛТАЙ./
Малко време ще отнеме /А СВЪРШИ ТЯ, НИ СЪ ВИДИ ВЕЧИ МАСКВОЧА./
раните да излекуваш. /А ИМАМ СИ АПТЕЧКА. ЧИ ИНАЧИ ГЛУБЯВАТ КАТАДЖИЙТИ. НАШ КАК СЪ ЗАЯЖДЪТ./
Но не се отказвай, моля те, /КЪДЕ Ш СЪ УТКАЖЪ, НИ ПОВИЧИТУ ПЪК ГУ МИНАХМИ./
и додолу я смъкни! /ПУСНАЛ СЪМ Я ТУКА ПУ ИНЕРЦИЯ. НАНАДОЛНИЩИ ЩОТО./

Продължавай да събличаш /ЖЕГА, ЖЕГА... НЯМА КЛИМАТИК. СФАНА МИ СЪ ВРАТЪ УТ ТОЗ УТВОРЕН ПРУЗОРИЦ.  НА КУРТАЛАРНСКИ ВЪЛК ЗАМЯЗАХ. НИ МОА СЪ УБЪРНА/
ризи вчерашни и... утрешни. /А, ПОВЕЧЕ РИЗИ И СИГМЕНТИ НЕ СМЕНЯМ. С ТЕЗ ШИ Я ПИНСИУНИРАМ ЛАДАТА./
Куп натрупай, запали го - /И ПУЖАРУГАСИТЕЛ ИМАМ. В БЪГАЖНИКЪЙ УТЗАД. МОЖИ ДАЖИ И ДА РАБОТИ. НИ СЪМ ГУ ПРОБВАЛ/
нека изгори в страстта! /НАГАР МАЛКО ДАВА НА АСПУХЪ./

А когато ти се стори, /ЧУКНА НЕЩУ УТСТРАНИ СЯКАШ. ТОЗ, ДЕТ СЪ РАЗМИНАХМИ ЕЙ СИГИЧКА, МАЙ КАМИЧЕ НАСТЪПИ?.../
че наистина съм гола - /Я, ТИ ЩО СИ ТЪЙ ХЕПТЕН ДИБИДЮС?/
в най-потайните ми кътчета /ЕЙ КЪДЕ СЪ СЕ СКРИЛИ ПАЛКАДЖИЙТИ, ВИЖ ГИ./
съблечи ме /ОП ПАА! ЕЙ КЪДЕЙ! ЗНАЕХ СИ! СПИРАТ МЕ! МЧИ АЗ ПРЕГЛЕД НЕ СЪМ МИНАЛ: КО Ш ПРАЯ СИГА?!/
от страха! /МАЛЕЙ, АМ ТИ СИ ДИБИДЮС ГОЛА, КО Ш КАЖАТ СИГА КАТАДЖИЙТИ.../
...
За да мога да обичам... /ЕЙ ТАКЪВ МИЙ НА МЕН ОБИЧЛИВИЯ, ПИКЛИВ БАКШИШКИ КЪСМЕТ!!! ЕЙ СИГА ВЕЧИ МИ ОДРАХА НАЦЯЛО КОЖАТА, ДА ГО Е.../

Веселин Вълев
veselinvalev

И да знаете че съм напред с материала. Щото горното си го написах съвсем спонтанно. Е, авторката малко ме предизвика с едни нейни ремарки. Но те си бяха повод. Ето и вие сега имате повод. Оценки този път няма да поставям. Само ще коментирам. А и не се знае. Може да ми хрумне да поставям и оценки. Така че: Започвайте!
 


Тагове:   mamas,


Гласувай:
13



Следващ постинг
Предишен постинг

Спечели и ти от своя блог!
1. sowhat - уф веско луд умора няма :))
19.08.2009 23:49
и като почна едно събличанье дранье и подфърлянье та цяла неделя.


мчи тя лирическатъ мноо съ ни дърпаши. ма мноо ризи мноо нещу -кат каладжийка у читвъртък пазар.
па оня лирически нещу съ поприсуркваши , ма н крайна сметка любопитствуту наддиля.

хубу чи ямбулскътъ пужарна е близу ду центъръ , иначи за малко за изгори безистена .

пу пу хубави мумчетъ излезнааа пожарникарчетата ,
славка да организира скоро среща пак окол безистеня
и да пучерпи.

п.п. горното е писано на две мохито и в миг на пърна лигня от страна на коментаторката. молим авренската и принадлежност да се зачете като червена точка.
каргунлии дан съ сбаждат много
цитирай
2. mamas - sowhat - уф веско луд умора няма :))
20.08.2009 00:02
Соу, получих днес мускулна треска от смях...Само виж откога са почнали да ме събличат:
7. baletlnetpepas - Да бе
07:39 ей сега!
(коментара е в моя блог)
Бая време съм живяла в Аврена, червената точка ти се зачита!
Всъщност, даскалът дето зададе контролното трябваше да се произнесе май. Авторите кой ги пита, само гадаят какво са искали да кажат ;-)
цитирай
3. veselinvalev - sowhat
20.08.2009 00:12
Ти си заслужи цели три червени точки, драга Соу. Една за Аврена. Една за Каргуна (дан съ сбаждъ многу), една за ямболската пожарна. И една за Безистена. Ха, че те станаха четири. С тез четири червени точки, дор ни замяза сущий Льона Брежнев - четири пъти герой на Съветския съюз. Ха честито. Ама то много червени точки прегърбват. Ще те курдисам аз четвъртъка на пазаря, да видим дали ща хареса някой млад калайджия за булка тъй начервисана. Ха пак - честито. Че аз туй мухито-комарито не му разбирам, ама съм на два облака среднощни. Единия до 00:00. Другия след 00:00. Ха те станаха осем нули. Колкото са облаците. Пак не можах да им скрия бройката на пустите облаци. Ама в тъмното кой ти гледа облаците. Пък нали и със Спрайт ги мешам. А ти кат дойдиш окол Безистена - свирни. Ний ще дойдем тутакси да го запалим. Тя Славчето кат почне да фърга риза пудир риза, те пожарникарите сами ще дойдат, няма нужда да им звъним. Ха да чуя сега звъна на мохитото с облак веселиновски. Чин-чин.
цитирай
4. mamas - Добро утро, драги ми господине!
20.08.2009 09:43
Класната стая още не се е напълнила, учениците май са във ваканция...
"Облачно" ли е още над Веселиново?
цитирай
5. veselinvalev - mamas
20.08.2009 11:42
Мързи ги учениците, Славче. Хич не им се пишат глупости. Е, август месец е. Нормално е да ни мързи всички. И от глупостите трябва да си почива човек отвреме-навреме.
Аз този облак отскоро го упражнявам, защото по принцип не употребявам алкохол. Отначало започнах с едно "женско" питие. Мента със спрайт или derby-sprint и много лед във висока чаша. От няколко дни започнах да капвам и мастичка вътре. Абе направо да го наречем "веселиновско мохито" Ми тъй де няма да излагам българската селяния. Нашия селянин по традиция си пие "Облак". Само дето вече нашия селянин е на изчезване. Замества се от популацията на нашия циганин. А какво пие нашия циганин, аз това вече не знам. Мога само да се досещам.
цитирай
6. tili - не ги мързи
20.08.2009 11:57
ами от снощи като са започнали да се хилят, та в главите им ни мисъл, ни неврон. Да не говорим, че и клавиатура трудно се уцелва като се тресеш като боровинковото желе на Соу и си на половин Керацуда.
Много ни разхлаби ти, Даскале и сега зор ще видиш докато ни вкараш в пътя! Но - ша са напъним колкоту можи. Ша ги садира тез ризи, бах мааму!!! Що риза съм разкопчала, та тези на Слава ли? Дано отдолу да ме чака някое шише Алжирка да си го прикътам за зимъска ;-)))
цитирай
7. veselinvalev - tili
20.08.2009 13:05
Много таин в таз алжирка, Лили. Ама много на почит беше в туй нашето Веселиново. Сега не знам как е. Не съм питал още комшиите. Те лозята с алжирката ги изкорениха. И ний имахме лозе по текезесарско време. Колко съм помагал на дядо да копаем и берем. "Бучни пръчка - пий вино." Така и викаха на алжирката, че не искаше пръскане, а само копан. Амо много цапаше таз алжирка. "Внимавай, Златко, да не накапиш новата си бяла риза!" - викаше майка на баща ми, кога седнеха той и дядо да пият алжирка. "Хм, викаше баща ми, аз само една капка ако и капна и ще я натопя таз бялата риза цялата в каната с алжирка. И ще си я вапцам ей тука цялата, и ще и викам вече - туй е мойта алжирена риза. С нея и до Алжир мога да отида, че сега търсят специалисти за Алжир и им плащат в долари. Ха наздрави!". - Много курназ ставаше нашия като преполви каната с алжирка. Чак до Алжир отскачаше.
Та исках да кажа, Лили - всеки с ризите си. И поводите за събличането им. Някои и заради алжирката даже.
цитирай
8. tili - Ето ти Учителю един контрапуНТ на Слава
20.08.2009 13:54
ОБЛЕЧИ МЕ, ОБЛЕЧИ МЕ

И веднага ме пусни!

Не искам вече!
Тук измръзнах!
Тръгвам си,
че нямам време
за вечните ни хитрини!

Даже да не ти е ясно -
някак си се оправи!
Няма да е никак лесно -
с много ризи се навличах
от суетност и лъжа,
но лъжата е до време.
Чак сега ли го разбра?

Всъщност - хич не ме обличай -
всичко ще оставя тук!
Ще си тръгна аз така -
няма как да облека
всички свои стари ризи
без да ги поизпера.

Как петната да изтрия,
няма препарат за тях!
Че с булото на срам и грях
живота си сама окалях!

Нямам вече сетива,
ни отровни пипала,
фалш - любовните слова.
Дворът тих не е за нас,
ни въздишки спотаени...
Всъщност ти ли беше с мене,
аз ли с теб тъй дълго бях?

Не зная!
Но и не изпитвам страх
да тръгна искрена и гола,
свободно да въздъхна пак.
да видя слънце подир мрак!

И като с тъмни очила,
но само вън - за ден, за два
да поприкрия този поглед,
на сова - тъжна нощна птица,
живяла дълго във лъжа.

И постепенно ще привикна
към слънчевата светлина...
Не, няма рани, нито страх -
отново искам да обичам,
но този път - без срам и грях!

Ти малко тук поразчисти,
а ризите ги изгори!
цитирай
9. mamas - tili - Ето ти Учителю един контрапуНТ на Слава
20.08.2009 14:02
О, Лили!!!
Ще го сложиш ли и при мен?
Коментара оставям на даскал Веско, щото...както вече писах по-горе "Авторите кой ги пита, само гадаят какво са искали да кажат" ;-)
цитирай
10. veselinvalev - tili
20.08.2009 14:12
Лили, ти ми спря дъха. Идеята ти е страхотна. И за да се вникне в цялата и дълбочина това твое стихотворение трябва да се чете и пак и пак.
Същевременно има нужда от малки редакционни корекции за да се засилят картините и силата на внушения в някои акценти. Но аз не смея да "пипам", за да не направя стихотворението прекалено в моята изразна матрица. А пък ако се престраша мога да го направя. Всъщност сегашната дискусията вече получи искрата на истинския литературен диалог. Моят горен текст е само пародиране на темата. Търсене на сказа и смешката в него, внасяне на класическа комедийна ситуация, когато двама герои говорят за различни неща, а всъщност уж водят диалог. Ти правиш нещо друго - обръщаш света - концепцията на основната творба, нейната основна теза. Ти търсиш истинската дълбочина в контрапункта. Събличането при теб е отминал процес. Ти анализираш неговия генезис в ретроспекцията на човешкиая живот и ретроспекцията на литературната ни памет за класиците на българската любовна лирика - "нежните" ни поети. Символите на любовния стих. Страхотни конотации има твобрата ти. Само и трябва наистина малка стилистична редакция.
цитирай
11. tili - Ами давай, де
20.08.2009 14:19
Нали знаеш, че съм се промъкнала незаконно при поетите! Видяла жабата, че подковават вола... ;-)))
цитирай
12. veselinvalev - tili
20.08.2009 15:06
А, ударих му една даскалска редакция аз.
И Пърличев и Пишурката
ряпа да ядат пред мен,
че за баба ми за хурката
ода съм такмил с рефрен.
Покрай дяда ни СЛАВЕйков
даже хич не съм сломен.

ОБЛЕЧИ МЕ, ОБЛЕЧИ МЕ
(по tili - редактирано)

ОБЛЕЧИ МЕ, ОБЛЕЧИ МЕ

И веднага ме пусни!

Не, не искам вече!
Тук измръзнах!
Тръгвам си.
Няма вечни хитрини!

Даже да не ти е ясно -
някак си се оправи!
И за мен не ще е лесно –
от суетност, от лъжи
с много ризи се навличах,
че любов не е това –
а е куха нам привичка, -
чак сега ли го разбра?

Всъщност - хич не ме обличай -
всичко ще оставя тук!
Ще си тръгна - тъй - без нищо -
няма как да навлека
всички свои стари ризи.
Ни една от тях не ща.
Камо ли да ги пера.

Как пробойни да изчистя,
няма препарат за тях!
С “булото на срам и грях”
в тоз живот сама узрях!

Нямам вече сетива
за фалшивите слова
и за вишни белоцветни.
и въздишки спотаени...
Дворът тих не е за нас.
Всъщност ти ли беше с мен,
или дълго бях със теб?

Не, не зная!
Но и не изпитвам страх
по пътеката докрая
да вървя и гола в рая,
там свободно да въздъхна
и дано да има взор
подир мрака в тази стая!

Искам истинска любов,
няма рани, няма страх,
да обичам, да ме любят -
този път – без срам и грях

Тръгвам вече – както съм -
Ева преди първороден грях,
Нямам нищо веч за теб –
Нито думи, нито смях –

Ако искаш тук чисти.
Ризите ги изгори.

цитирай
13. mamas - Майстор си, даскале!
20.08.2009 15:33
Редакцията ти е точно на място!
цитирай
14. veselinvalev - mamas
20.08.2009 17:31
А бе, майстор. Ако знаеш как бъркам вар, цимент и шляпам с мистрията... Тези дни на ВиК и ЕЛ. майстор трябва да се превъплащавам, а пък нататък... ОХ (междуметие). С една дума метнал съм я отвсякъде. Между метлите. И тя ме е метнала. Между плещите. Щеше да е хубаво ако говорех за Поезията. А бе аз всъщност за какво говоря... На стари години изкуфях, mamas. Но така ми става по-леко. Олеквам тоест. От фирата.
цитирай
15. mamas - Завиждам ти!
20.08.2009 18:05
veselinvalev написа:
А бе, майстор. Ако знаеш как бъркам вар, цимент и шляпам с мистрията... Тези дни на ВиК и ЕЛ. майстор трябва да се превъплащавам, а пък нататък... ОХ (междуметие). С една дума метнал съм я отвсякъде. Между метлите. И тя ме е метнала. Между плещите. Щеше да е хубаво ако говорех за Поезията. А бе аз всъщност за какво говоря... На стари години изкуфях, mamas. Но така ми става по-леко. Олеквам тоест. От фирата.

Завиждам ти за умението така да жонглираш с думите! Ама аз май и друг път съм ти го казвала...да не речеш сега, че правя четки...То че правя-правя, ама по-добре вземи пръскачката, че с моите не можеш замаза и една стена...
цитирай
16. sowhat - ужасТни сте
20.08.2009 18:54
сега ще напиша един чалга вариант по славето

събличай ме
безумно ме събличай
събличай ме с ръце, с очи с уста
събличай ме
на плажа
в мерцедеса
събличай ме с портфейл
(не съм овца)

събличай ме
то кво ли съм облякла
събличай ме по залез в съни бийч
и в съблекалните на мола ме събличай
а после облечи ме
като пич

събличай ме
с шампанско ме събличай
събличай ме във Хилтън и в Порше
събличай ме безумно
(хм, обичаш ли ме )
ще ти предложа своите дини две

и т.н.

докато вземем голяяяяяяяяяямата награда на пайнера
цитирай
17. veselinvalev - sowhat
20.08.2009 18:56
Соу, какво съвпадение, аз току що писах в блога ти.
цитирай
18. sowhat - знам,видях
20.08.2009 18:58
а сега ме оцени тука
че взех да се вълнувам като в сезона на дините
цитирай
19. veselinvalev - copy/paste
20.08.2009 19:12
Сега е време да си пробутам вчерашните коментари при mamas

47. veselinvalev - Гатанки
19.08 14:19
Като отидем в бутика, казва: "Облечи ме!"
Като се приберем от бутика, казва:
"Ха сега съблечи ме!".
И ние какво правим.
Цял живот си играем -
на събличанка и обличанка.
Ето това правим.

Ха сега, мили деца,
познайте коя е Тя?

_________________


Имам и втора гатанка:

Докато е малка
я обличат в страх.
Като порасне
сама се облича
в него.
Накря идва
при теб
и ти казва:
"Съблечи
от мен страха."
Как да не я...
Обичаш.

Ха сега,
мили деца,
кажете
коя е тя?

_____________

Имам и трета гатанка:

"Много ли ще ме биеш
за гатанките, Славче?”

Ама нея си я държа
облечена.
За да не хукне
гола навън
кога я погнеш,
та да и се смеят
децата.
_________________
Гатанките писа
с много
несъблечен страх
Веско Зевзека.
цитирай

Редактирай | Изтрий
48. mamas - veselinvalev - Гатанки
19.08 14:58
veselinvalev написа:


_1. НЕ СЪМ АЗ________________


Имам и втора гатанка:

Докато е малка
я обличат в страх. ...ВЯРНО!
Като порасне
сама се облича
в него. ...................ВЯРНО!
Накрая идва
при теб
и ти казва:
"Съблечи
от мен страха."
Как да не я...
Обичаш..................ПРОСТО НЕВЪЗМОЖНО!

Ха сега,
мили деца,
кажете
коя е тя? ................А СЕГА ДЕ!

_____________

Имам и трета гатанка:

"Много ли ще ме биеш
за гатанките, Славче?”.....ЗА ЕДИН БОЙ ЛИ СИ?

Ама нея си я държа
облечена.
За да не хукне
гола навън
кога я погнеш,
та да и се смеят
децата.
_________________
Гатанките писа
с много
несъблечен страх
Веско Зевзека.


Как ли се съблича мъжки страх?

Благодаря за този толкова свеж и оригинален коментар!
цитирай
20. sowhat - веско много се маеш приятелю
20.08.2009 19:17
ай че ми презряха дините от чакане :)))

тия гатанки за за мутресата , калайджийката и баба
тва е
дай наградата :))))))))
цитирай
21. veselinvalev - sowhat
20.08.2009 19:34
С тези напращели любимки (дини от Любимец)... Чакай да им сложа една половинка мастика - страст на кристали между тях, че малко да помисля за оценката. (Още ли я въртят тази реклама по телевизията, че аз от март месец не съм гледал телевизия.) Нека пия едно веселиновско мохито, Соу, че тогава оценката. Е, бързата работа - срам за даскала.
цитирай
22. mamas - 16. sowhat - ужасТни сте
20.08.2009 19:53
Много свежо, Соу! Благодаря!
Ще правя май един специален пост:
"Съблечи ме" - анализи, интерпретации, контрапункти, пародии...
Давайте, трупайте материал!
цитирай
23. veselinvalev - sowhat
20.08.2009 19:56
Ето дългоочакваната от теб даскалска оценка, sowhat.
От това, което си написала в чалга вариант
разбрах това:
Не си овца.
Уфца си.

Подпис:
Весо Даскала
/трудов стаж
не се чете
и къде ш ти търся
сига уфца за наградъ,
хич ни ми стига акъла
Аку знайш как убичам курбан.
И чалгътъ да дъни яку./
цитирай
24. veselinvalev - МИСЪЛ
20.08.2009 20:05
Всъщност си измислих ново хайку.
И ще го публикувам съвсем скоро.
То е следното.

МИСЪЛ

Тя си мисли,
че не е овца.
И е права.
Защото е
уфца.
цитирай
25. lovehunter - Четох,
20.08.2009 20:05
четох... и не устисках
Голем цирк сте си спретнали тука даскалите...
Как ги измисляш тез теща, бе, човек:))))))))))))))
цитирай
26. sowhat - веско в грешка си брат ми
20.08.2009 20:16
пише се УФСъ

а се да осигуриш едно веселиновско агне за курбан
цитирай
27. veselinvalev - lovehunter
20.08.2009 20:19
Какво да правя, Росене. "Луд умора няма" - казва sowhat. tili-то пък разпрявя, че "Лудите въртели света, останалите се возели." Ами като ми е въртеливо в главата, какво друго да въртя освен нея. Като я завъртиш нея - главата, и той целия свят ти се завърта. Та на - въртя света.
цитирай
28. veselinvalev - sowhat
20.08.2009 20:24
Ш съ пупрявьъ, Соу. Обичам те, затова, че си мъжко момиче и държиш на майтап. Като си навия на масрафа, ще има агнета и курбани. Ще си на най-личното място на софрата, Соу. Ти ще си тамадата.
цитирай
29. veselinvalev - МИСЪЛ
20.08.2009 20:34
МИСЪЛ

Тя си мисли,
че не е овца.
И е права.
Защото е
уфсъ.
цитирай
30. sowhat - е как
20.08.2009 20:35
тук аслани ямбулски ли сме или сме п...рани :))

и искам да черпиш едно веселиновско мохито , така де , кат ще е уфсъ да е рошава :)))
цитирай
31. veselinvalev - lovehunter
20.08.2009 20:36
Това "уфсъ" е шуменско-разградско-русенски диалект, нали, Росене.
цитирай
32. sowhat - не бе това е думата , която се пише с
20.08.2009 20:39
най много правописни грешки
цитирай
33. boristodorov56 - Това контролно ме изненада.
20.08.2009 20:39
Избягах от час -
едно неизвинено...
Реших да не развалям хубавия лаф с глупави вариации и апликации.

Четох няколко пъти - много ми хареса.

Ако има курбан - викай -
от кьософра - кои се отказва?

ps - Това за уфсъ -та - едва ли има език като българския. Четери правописни грешки - звачението е същото - без да е синоним.
цитирай
34. ran - поздрав за през междучасието
20.08.2009 20:44
http://vbox7.com/play:9f8f47da
забелязах празна интунационна ниша между
чалгата на Соу и суровата действителност КАТ
:)))
убийци сте :)
цитирай
35. mamas - Ето кой е приятел на модераторите...
20.08.2009 20:50
При мене с 99 коментара не отиде на първа, а твоето контролно изтипосано вече...
Е, пак съм на първа, макар и чрез тебе (ама нали затова са приятелите).
цитирай
36. veselinvalev - sowhat
20.08.2009 20:54
Ние с Роската сме си шуменски кадри, Соу. Знаем за какво става дума. Там така казват - увсътъ. "Тур тътъ ъ! Тур тътъ! Уф! Истървъ уфсътъ, тъ ибъ у глъътъ, тъ ибъ у глъътъ!"
Сега превеждам от чист русенски диалект. "Затвори вратата, бе! Затвори вратата! Уф! Изтърва овцата, да те еба в главата, да те еба в главата."
(Последното повторение на фразата е много важно за мелодията на езика - в диалекта, естествено.)
цитирай
37. veselinvalev - boristodorov56
20.08.2009 21:02
А нямаш неизвинено, Боре. В час си си.
А курбан заформим ли - тук си. До sowhat.
Абе от малък масраф и от хубава жена кой бяга.
цитирай
38. veselinvalev - ran
20.08.2009 21:10
В тази пренаселена и презаситена интонационна среда, да забележиш интонационна ниша, си е орлов поглед и хищен усет на заклет естет. Ако беше на друго място и с други интереси, ran, щеше да си един Рупърт Мърдок.
А пък че сме убийци си е абсолютна истина. Затова Господ ни е затворил в една стая, сложил ни е по един компютър пред нас, и не ни пуска на пътя. За да не трепим невинни. Тук в нета трепим само виновни.
цитирай
39. sowhat - хех, браво на ран
20.08.2009 21:12
който ни създаде и музикално оформление :))

веско държа с росен и краси да напишете нещо в стил :
шуменскоооооооооо
(може и пиво )
абе къде е краси?!?
цитирай
40. mamas - 39. sowhat - абе къде е краси?!?
20.08.2009 21:18
Ако това ви стига като обяснение:
22. henzelski - Ааааа,
11:41 надникнах аз още сабахлям там, Слава! Ама той даскал Вълев оценки слага на коментарите и много строго съди, пък мен ме е шубе от него! Отдавна ми е взел страха той...;)))
цитирай
41. veselinvalev - mamas
20.08.2009 21:19
Ха, да се видя и аз веднъж на първа страница. Предното контролно за няколко часа бяха се навъртели 80 коментара и пак ме нямаше в никакви класации. След това станаха над 100 - и пак ме нямаше никъде. Как са се излъгали сега да ме изтипосат пустите му модератори. Че то при мен пълно с нецензурни думи и диалектизми. Ей сега ще се оплаче някой благопристоен блоговец и скоро-скоро ще ме махнат. Па и кво да ми зяпат брадатата физиономия. Пък и никога не са ме слагали в "препоръчани". Тия модаратори са най-големите анонимковци в блога. Никой не знае кои са. Нямат имена и лица. А ние имаме. А безличните определят кой да бъде препоръчан и кой не за личност. Справедливо е, може би. Но не знам по коя логика. По тази на Световната конспирация, навярно. Тук следва голям СМЯХ.
цитирай
42. mamas - 34. ran - поздрав за през междучасието
20.08.2009 21:26
ran написа:
http://vbox7.com/play:9f8f47da
забелязах празна интунационна ниша между
чалгата на Соу и суровата действителност КАТ
:)))
убийци сте :)


Добре запълнена ниша! Подходящо!
Даскалът може да го приеме като един вид интерпретация.

Ох, мъча се да се сдържам, да не каже някой че авторката манипулира анализите, ама пусто сЪрце не трае...
цитирай
43. elpidaa - от вчера ви се радвам :)
20.08.2009 21:33
от вчера ви се радвам :)
цитирай
44. sowhat - аФтурката да земе да ни измапулира
20.08.2009 21:33
с една ямболска милинка.
така де .
веско приписвам си заслугите за първа
аз съм най сериозният ви коментаторник :))
цитирай
45. ran - рупърти идем по трима на закуска
20.08.2009 21:35
разбират те от интунации, манипулации (mamas :))
а пък виновните ... трепем ... от твоя блог - в ушите на били гейтц :)))
цитирай
46. mamas - Ей сигичка, Соу, отивам да ги замеся!
20.08.2009 21:38
sowhat написа:
с една ямболска милинка.
така де .
веско приписвам си заслугите за първа
аз съм най сериозният ви коментаторник :))

цитирай
47. veselinvalev - sowhat, mamas
20.08.2009 21:44
39. sowhat - хех, браво на ран
21:12
който ни създаде и музикално оформление :))

веско държа с росен и краси да напишете нещо в стил :
шуменскоооооооооо
(може и пиво )
абе къде е краси?!?

mamas написа:
Ако това ви стига като обяснение:
22. henzelski - Ааааа,
11:41 надникнах аз още сабахлям там, Слава! Ама той даскал Вълев оценки слага на коментарите и много строго съди, пък мен ме е шубе от него! Отдавна ми е взел страха той...;)))

Ако говорим за един и същи Краси, ще си призная. Навремето съвсем заслужено му показах един голям баснословен дедов и той от тогава заобикаля Шеруудската гора. Мчи аз от де да знам, че той толкоз боязлив станал. Навремето беше по- куражлия. Сега и от контролни бяга. Страх го е някой цъфунгер да ни му завъртя, че да му разваля успеха. Макар, че цафунгер още не съм му писал. Виж тройки има. Трябва му успех, че гони стипендия той. Ама това вече е поверителна информация. А бе къде е дневника?
цитирай
48. sowhat - да бе за тоя
20.08.2009 21:48
крие се тука и ви разваля шуменското мускетарско войнство :))
мами, къде е дневника на даскала ? :)
цитирай
49. veselinvalev - Някой да знае нещо за tili?
20.08.2009 21:51
Абе, къде се изгуби tili? Да не съм я обидил с нещо. Много май и редактирах текста. Не трябваше толкова. Ей, Лили, не ми се сърди. Майтап. Ако трябва ще го изтрия.
цитирай
50. lovehunter - Докато
20.08.2009 22:03
си пекъ кебапчетъ и кюфтетъ сте се заформили съвсем... да пишем шуменско бая трябва да направим главите...

Летял бивол и кацнал на едни цигли.
Бивола литнал, циглите останали.
Егати бивола, егати циглите...

една шуменска песен
цитирай
51. veselinvalev - sowhat
20.08.2009 22:03
sowhat написа:
с една ямболска милинка.
така де .
веско приписвам си заслугите за първа
аз съм най сериозният ви коментаторник :))

Заради тебе ми изтипосаха брадатата физиономия на първа страница. Къде ще се крия сега. Че аз избягвам славата. Славата е като Виената. Както е казал героят: "Кво да и гледам на Виената? Хора, къщи, салтанати. Където отидеш, все "Гут морген!" и пари искат.". Ми тъй де. Ще започнат тук на селу да ме сочат с пръст и да викат - Уф тоз пишел из разни блокуви и интригнети и ни маскари хубуту селу Висилинуву. Ще откажат в бакалията да ми продават хляб. Ко ш прая тугаз. Тряя умирам ут глад. Кът няя прувиизии.
цитирай
52. sowhat - мами щи пече милинки
20.08.2009 22:07
весо не реви
росен щи носи шшшшшшшшуменското

а ти прави като мен, тури един нагъл аватар и после нека докажат че не съм от тутракан и коя съм, ама ха .

карла съм и толкоз :))
цитирай
53. veselinvalev - mamas
20.08.2009 22:09
mamas написа:
ran написа:
http://vbox7.com/play:9f8f47da
забелязах празна интунационна ниша между
чалгата на Соу и суровата действителност КАТ
:)))
убийци сте :)


Добре запълнена ниша! Подходящо!
Даскалът може да го приеме като един вид интерпретация.

Ох, мъча се да се сдържам, да не каже някой че авторката манипулира анализите, ама пусто сЪрце не трае...

Манипулирай, mamas, че то манипулация му майката (даже mamas-ът). Имаше една книга на Йозеф Киршнер навремето "Манипулирайте, но правилно". Та, без манипулация, няма...
Ха вий го напишете - кво няма. Че аз не мога да се сетя.
цитирай
54. sowhat - ми няма събличане
20.08.2009 22:14
кво друго :))
кво пичеля ?
цитирай
55. veselinvalev - sowhat
20.08.2009 22:27
sowhat написа:
кво друго :))
кво пичеля ?


Е, спечели най-после, Соу.
Едно събличане спечели.
И едно обличане.
Толкоз
цитирай
56. lovehunter - Понеже
20.08.2009 22:30
съм тъпо копеле и не мога да намеря в нета и да постна песента, ще ви я припомня, пък вий си я пуснете
Едно парче на Милена и Воев

Аз съм черна, пенлива история
приличам на чаша студена вода,
имам реклама, имам поклонници,
в сърцето си нося гъста мъгла.

поздрав за всички в блога на Веско

и

дяволи пеят песен след песен,
бавно, лениво медитира нощта.
цитирай
57. mamas - Замесих тестото,
20.08.2009 22:30
сега да поотлежи малко, да повтаса, че инак милинките на нищо няма да ги мяза...
Чи съй размирисъло и на кибапчинцъ...и шуменското шумнало...леле мале!
(Дето викал оня - да имах сега корема на буля...)
цитирай
58. veselinvalev - elpidaa
20.08.2009 22:32
Прасни и ти някой джумбиш тук, elpidaa, че да се похилим още малко.
цитирай
59. tili - Егати и ямболската раздумка!
20.08.2009 22:45
И шуменска де! А какво да кажем ние с гайдите? Манипулатори такива!!! ;-(((
Благодаря, Вълев за редакцията. То си е ново стихо. Работата се страхува от Майстора. Ама не съм Маргарита, а само Лиляна ;-)))
цитирай
60. veselinvalev - lovehunter
20.08.2009 23:03
lovehunter написа:
си пекъ кебапчетъ и кюфтетъ сте се заформили съвсем... да пишем шуменско бая трябва да направим главите...

Летял бивол и кацнал на едни цигли.
Бивола литнал, циглите останали.
Егати бивола, егати циглите...

една шуменска песен

Росене, докато ни пееш тез шуменски евъргрийни, да не препечеш кебапчето. А помниш хита за Отец Мартини и Зелен гушер.
цитирай
61. elpidaa - аз съм само зрител :)
20.08.2009 23:04
аз съм само зрител :)
цитирай
62. veselinvalev - lovehunter
20.08.2009 23:15
lovehunter написа:
съм тъпо копеле и не мога да намеря в нета и да постна песента, ще ви я припомня, пък вий си я пуснете
Едно парче на Милена и Воев

Аз съм черна, пенлива история
приличам на чаша студена вода,
имам реклама, имам поклонници,
в сърцето си нося гъста мъгла.

поздрав за всички в блога на Веско

и

дяволи пеят песен след песен,
бавно, лениво медитира нощта.

Всички имате много поздрави от Росен, който в момента поради пушека кебапчов
"в сърцето си носи гъста мъгла."
цитирай
63. elpidaa - извинявам се за намесата и лекото ...
20.08.2009 23:21
извинявам се за намесата и лекото отклонение от темата, но Росен нищо не може да го замъгли ;)
цитирай
64. mamas - Хайде на милинките!
20.08.2009 23:32
http://mamas.blog.bg/poezia/2009/08/20/quot-syblechi-me-quot-analizi-interpretacii-kontrapunkti-par.383345
цитирай
65. veselinvalev - tili
20.08.2009 23:33
tili написа:
И шуменска де! А какво да кажем ние с гайдите? Манипулатори такива!!! ;-(((
Благодаря, Вълев за редакцията. То си е ново стихо. Работата се страхува от Майстора. Ама не съм Маргарита, а само Лиляна ;-)))


Лили, помниш ти онази телевизиионна постановка (май на Хачо) по Радичков. Ама гайдите като питаха "Ами какво да кажем ние с гайдите?"- Другите пък какво им отговраряха: "Ами, ха кажете де!"
А пък за стихото си е твое. Просто акцентирах повечена атрактивността при "дялането му" .
Ама нали се забавляваме. Не ми се сърдиш.
Още не мога да повярвам от лиричното стихо на mamas ква просташко-бакшишка пародия издурмуших.
А пък ти не ни се маскирай като Лили, Маргарита. Нали те виждаме как яхаш метлата.
цитирай
66. veselinvalev - elpidaa
20.08.2009 23:42
elpidaa написа:
извинявам се за намесата и лекото отклонение от темата, но Росен нищо не може да го замъгли ;)


А, Росен си е направо за завиждане. С такава сладурана като теб, дето му разсейва пушека от кебапчетата, абсолютно нищо не може да го замъгли.
Ама това днешното му е направо невероятно, нали:
14:01 - Не искам...
х х х

На Миличкото

Не искам да докосвам косите ти.
Не искам да докосвам лицето ти.
Дори не там, между краката ти.
Себе си искам да докосна.
Ако ме има.


Автор: lovehunter Категория: Изкуство
Е пейстнах го, без да го питам, ама ако не одобрява пействането ми, ще го изтрия. Но искам да му се порадват още хора, че той много серт ни отговаряше там при него: не приемал похвали.
А ние приемаме кебапчета.
цитирай
67. elpidaa - ...
21.08.2009 00:20
Много добре си направил, че си го сложил тук. Нека го видят повече хора! Той пише страхотно! Различен е! И неповторим! Поздравявам те!
цитирай
68. veselinvalev - mamas
21.08.2009 00:20
Дали ще отскочат от Лилиния тротоар, тез милинки, Славче?
цитирай
69. mamas - Ще ги пробваме, Веско! Нека дойде Лили!
21.08.2009 00:27
veselinvalev написа:
Дали ще отскочат от Лилиния тротоар, тез милинки, Славче?

Аз се поразходих малко из блога (и блогрола) на lovehunter ...заслужаваше си!
цитирай
70. tili - Ся да ти кажа, Вълев -
21.08.2009 01:16
ти като олекна от никотина и съвсем взе да прозираш. Матарист, тва, онова, но явно няма тайни за теб човешката душа. От моя постен скелет си направил завършена и много по-точна психологически творба. Абе, направо си ми бръкнал в емоционалния казан и си извадил цялото му съдържание на показ. Яхам си метлата сега, чао, Майсторе!
цитирай
71. elineli - ...глас от публиката:
21.08.2009 09:57
Понеже ядох от милинките на Мами,с боровинковото сладко на Еми,сега седя под розовия храст на Веско и не мога да ви кажа Красота,(защото Хънтър не приема похвали моля ви се!!!)затова ще измълча дежурните писъци на Елпида,и после точно като Тили ще ви кажа ,че обичам добрата компания.Добро ви утро ,Чудесници!:))))))))
цитирай
72. mamas - elineli - ...глас от публиката
21.08.2009 10:10
elineli написа:
Понеже ядох от милинките на Мами,с боровинковото сладко на Еми,сега седя под розовия храст на Веско и не мога да ви кажа Красота,(защото Хънтър не приема похвали моля ви се!!!)затова ще измълча дежурните писъци на Елпида,и после точно като Тили ще ви кажа ,че обичам добрата компания.Добро ви утро ,Чудесници!:))))))))

С теб компанията задобрява още повече!
И без такива - в публиката! Тук всички участват в спектакъла!
цитирай
73. veselinvalev - tili
21.08.2009 10:38
Като се нафърчиш и като се наметлосаш се връщай в клас, че, както е казал Поета (Орлин Дянков): "Човек се учи, докато... се учи."
цитирай
74. veselinvalev - elineli
21.08.2009 10:50
Ели, закусила си с милинки и боровинково сладко. - Браво! Така трябва, че те незакусилите само си мислят "Уф, кога ще дойде туй междучасие, че да прибягам до лафката." и по тази причина са разсеяни в час, присъстват само телом, не вдигат ръка, не вземат участие и са направо спирачка за учебния процес. А ти даваш газ на двигателя и учебния процес фърчи барабар с добрата компания и tili-то. А Хънтъра като се прави на ексцентричен кебапчия, който "не приемал", моля ви се, "похвали," му прехвърлихме стихото от кебапчийницата в нашата класната стая за разбор - щото тука му е мястото. На черната дъска. А не в кръчмата. Така че, Ели разполагай се удобно в час и вземай дейно участие. За добро настроение.
цитирай
75. cefulesteven - Събличаше ме бавно. Съблече ме от ...
21.08.2009 12:35
Събличаше ме бавно. Съблече ме от задръжки. От мисълта, че ме съблича. Съблече ме от свян. Не бързаше, а дрехите, сякаш се топяха, по пръстите ми. Съблече усмивката ми от хлад, а голият й израз така и не разбрах. Падаха морални норми с дрехите, сякаш крепостни стени рухваха. Отдавах се по-свободно, все по-голи ставаха думите ми. Все по-голи ставаха и мислите ми и душата ми. От нея някога се плаших и се срамувах. Твърде дълги бедра има, твърде настръхнал е мъха над тях, а мъха съм самата аз, тази плът която стегната в кафявата униформа на бита, изпълнява обществено важни функции. Роботизирана, стриктна и точна, програмирана да бъде майка и съпруга, в екстремални ситуации и за всеобщото благо: любовница. Най-интимната част на душата: тялото, което твърде малко познавах, преди да позная нея: душата, преди да я разголи чрез самото тяло, за да я видя като тяло. Замайвам се. Съблича словореда ми от норми. Съблича ме от чувство за време, а сънищата ми от обърканост. Разтваря ги в реалността и тя заприличва на сън. Плъзга слънчеви лъчи по голите ми рамене. Чувствам ги като дъжд от целувки, на трима или четирима рунтави сатири. Истински животни, но изпълнени с незрял романтизъм. Полуюноши, полуглупаци. Минават и през живота ми такива. Съпругът ми не беше от тях. Той никога не ме е събличал, винаги съм се събличала чрез пръстите му. Те ме слушат, усещат желанията ми, спират да му принадлежат. Изпълва ги наслада, но това не е тяхната наслада. Моята е. Самозадоволявала съм се чрез него. Но вън от интимният план е единственият мъж с който дълбоко съм имала общо, макар и да не може да се сравнява с онази стихия която ме събличаше.

Разголваше се кожата и не просто разголваше, а цъфтеше. Смееше се и намигаше всяка фибра, лъстеше с усмивката си, искаше да прави любов. До костен мозък се разтварях, до мрака под материята поглъщах, губих съзнание, представа за време. Събличаше ме от спомени, събличаше ме от всичко научено. Събличаше ме от тезите които съм защитавала до припадък в спорове. Събличаше ме от пяната на войнстващата ми вакханка. От онази кафява униформа, която споменах и не съзнавах, че носи същността ми. Събличаше ме от призрачният софтуоер, който ме правеше удобен изпълнител на чуждите желания. Имаше случаи в които крещях: „Спри! Правиш ме да изглеждам безсрамница! Все по-гола съм, все по-гола!“ Разкривах разголеност, все по-гола и гола разголеност и пред чуждите очи и души. Все повече гърди, все повече бедра, че дупе. Вятърът понякога вдигаше поличката ми, колко време трябваше за да ме накара да нося къса. Вятърът вдигаше поличката ми, а облизаните ми от слънцето бедра шоколадови, като листа от открадната икебана, розовите, тъй наречени, прашки, които трябваше да крият нещо, а са символ предаващ му по-голяма значимост, нещо като короната на краля, баретата на художника или пискюлчетата на клоуна. Смея се, а смеха не съблича чувството ми за хумор, то е съблечено. Виж, сълзите, които кой знае от къде са се взели, защото нямат общо с фриволното ми настроение, събличат нещо, което не познавам у себе си и честно казано, не съм наясно дали искам да опозная. И няма общо с нещо от всичко това, което може да съблече психоаналитик, защото предполагам е предмет на онтологията и не е част от мен, а от цял свят. Съблича ме от мислите, от последните, твърде обърканите, неразбираемите. Някога обичах да съм объркана, да не разбирам. Обичах блус, събличането чувствах като покварата, която желаех да си играе с мен, като изкусител, с която флиртувах, на която се боях. Обичах и джаз. Слушам и блус и джаз още. Твърде голи са звуците за да я има онази събличаща се възбуда. Или остарявам. Как пък не. Съблича ме от чувство за време. Няма време, всеки миг е вечен. Пия го до дъно, впивам устни като бясна любовница. Толкова съм самотна. Толкова го искам. Съблича ме от оправдания. Слага тъмните очила на носа ми, за едната му перверзия. С облечените очи само личи, колко по-гола съм. Но ще махне и тях, ще махне и тях някой ден. Знам го и отчаяно крещя:

„Спри! Спри дотук! Моля те...“

Пикантна ми изглежда сега мисълта да ме съблече до самката ми, но случи ли се...Ще загубя усещането на тази мисъл. Както усещането към блуса и джаза, които сега са просто голи звуци, а бяха разсъбличането.

Съблече ли ме до Ева, ще стана толкова невинна, че ще изгубя и приятното усещане на съблазънта.

Продължава да ме съблича. И вече съм кукла в тези напористи ръце. Слушам ги, изпълнявам, отдавам механично, тялото си.

Все по-гола и открита съм. Някога загубих чувство за срам, сега губя чувство за безсрамие.

Все по-гола съм.

Събличаше ме бавно, но започна бързо.

Съблича ме, съблича ме, съблича ме...модата.

цитирай
76. veselinvalev - cefulesteven и час на класния
21.08.2009 12:55
МЪМРЕНЕ ОТ КЛАСНИЯ

Сега ще имаме извънреден час на класния. Темата е "Затягане на дисциплината в класа", а поводът е едно закъснение на нашето другарче cefulesteven, поради което закъснение аз му направих официално и даже писмено мъмрене в учителската стая. Което сега ще прочета и пред вас с подчертаната цел "Затягане на дисциплината в класа". Щото да не се олабваме. Тече социалистическо съревнование между класовете и ние не можем да си позволим да загубим първото си място, заради разсеяност или по други причини на наши другарчета. Ето какво му написах на cefulesteven:

Ей, Чефо. Написал си си контролното, а още не си го предал на другаря си учител за проверка. Ами направо си го залепил на училищния стенвестник. Ами то отличници като теб като започнат да дават на останалите лош пример за дисциплина и да си лепят дето им скимне контролните си, къде ще ни отиде цялото образование. Ще ти кажа къде. На кино ще отиде. То сега няма филм, в който да не се събличат, ама нейсе. Да си донесеш бързо контролното, че иначе ще се наложи да ти намалям поведението. А няма да е добре това. Ни за теб, ни за училището ни, ни за цялото ни образование. Щото, тя целта на образованието ни не е да намаляме, а да увеличаваме. И да не забравяме думите на другаря Тодор Живков: "Днес полупроводници, утре цели проводници." Линията на Партията, значи, е увеличение. А ти си един цял проводник на нови идеи в областа на хуманитаризма. Даже и на хуманитаристиката. Ми така де. И виждам, че твоето произведение, напълно хармонизира с последните партийни тезиси в областта на художествено-творческите нормативни изисквания. А имено финалът на произведението ти, напълно подкрепя партийния девиз: "Икономиката икономична - дело на всеки." Така ти подчертаваш и даваш много добър другарски пример как трябва да си сътрудничат художествената сфера и сферата на леката промишленост, по конкретно в областта на облеклото и модата. Ще предложа по партийна линия да те забележат в "Центъра за нови стоки и мода" и да видим какво може да ти предложи неговото ръководство за съвместна работа. Може в рекламата там да си им много полезен. Или в модния им журнал. Само трябва да си предадеш навреме контролното и да не пропуснеш утрешното комсомолско събрание.

Другаря ти учител
Вълев

______________

Много съм доволен, че нашето другарче cefulesteven се вслуша в моите думи и бързо представи контролната си работа.
Поради което отменям мъмренето си към него и тук пред вас изразявам официална похвала за неговото повече от отлично представяне.
Ето така се пише контролна работа. Тя е резултат от задълбочен творчески труд и сериозно отношение към отговорностите и изискванията на социалистическото образование. Затова го предлагам за знаменосец на училището. Гласуването ще направим следващия час на класния.
Ето го и звънеца. Свободни сте за междучасие.
цитирай
77. tili - Ето ти и на теб, Учителю
21.08.2009 14:08
едно поздравче от един велик за истинския великан! Enjoy, че и твоята не е лесна с тези разнолики артисти ;-))) Велики са тромпетистите в клипа - някой да не си помисли нещо друго...

http://www.youtube.com/watch?v=HSyMcxwz9w4
цитирай
78. veselinvalev - tili
21.08.2009 14:22
Благодаря ти, Лили.
Когато човек се докосне до съвършенствто, му се иска да остане там .
Исках да остана при този джаз.
цитирай
79. veselinvalev - За другаря учител
22.08.2009 06:33
Стъписахте се нещо пред образа на другаря учител. Този стожер, този стълб на социалистическия строй. Всъщност учителсктата професия се феминизира още при социализма. А доколко и какъв ни беше социализма е друг въпрос. Всеки от нас е имал различни учители. Към повечето пазим добри чувства, предполагам. Те ни даваха енергията си, наистина се опитваха да ни научат на своите знания. Много от тях ни даваха и любовта и сърцето си. Социализмът имаше своите клишета и догми, своето лицемерие и фалш, своят страх, своят порядък и представи за ред и дисциплина. Имаше и своите вицове, разбира се, и своя смях. Имаше и своята двойственост в себе си. Имаше своята Студена война, която той загуби. Сега вече социализмът го няма. В нас обаче има образи от него. И един от тези образи аз ви разиграх тук. Образът на другаря учител. Той ви стъписа донякъде. И ви смълча. Защо ли?
цитирай
80. tili - Предложих при Соу да минем
22.08.2009 11:21
на морска вълна днес. Последни летни дни, а някои още не сме стъпили там на оня топъл пясък, да ги погалят морските вълни... Защо никой не прави басейни със солена вода? На плочки го докарват, но на вкус - не!!! Здрасти, Даскале, много си ранобуден ;-)))
цитирай
81. veselinvalev - tili
22.08.2009 11:38
Хайде, Маргаритке Майсторова, мятай се на метлата и при Соу - да сърфираме морската вълна.
цитирай
82. coffeen - Ще анализирам заглавието
24.08.2009 12:52
което даскалът ни е сложил. На мен ми казва само едно – винаги трябва да сте готови за внезапни проверки от контролните органи и да действате внезапно, да можете да си свалите обвивките и опаковките, да можете да снемате тревогите и теглата на другите, за да може малко да заблестим. и малко светлина да отразим да заслепим тез катаджии. Никакви обяснения и извинения пред органа (на реда, че и на света). Събличай се внезапно.
цитирай
83. mamas - Охооооооо!
24.08.2009 12:56
Новозаписала се ученичка!
Хайде, даскале, ти си наред!
цитирай
84. veselinvalev - coffeen
28.08.2009 21:29
Е, радост естетска за окото си ти, coffeen. И за ума. И за сърцето. Какво да каже органът... Пред тази изящно гола красота на мисълта. Струва ми се, че даже за миг, с единт такт прескочи и самото въртене света си.
цитирай
85. veselinvalev - mamas
28.08.2009 21:36
Нищо не убягва от окото на директорката ни. Добър ден, г-жо директор. Специален поздрав за директор MAMAS.

http://vbox7.com/play:4706ae06
цитирай
86. ok3223 - ММ даа
11.01.2010 20:23
Дъръ- мъра думи бол,
мисли много малко.
Кой облечен, кой е гол
в таз словесна катафалка.
Каталясал, уморен
мигновено спирам.
Дъра- мъра четвърт ден
и смисъла блокира.
цитирай
87. veselinvalev - Възхитително!
03.03.2010 15:18
ok3223 написа:
Дъръ- мъра думи бол,
мисли много малко.
Кой облечен, кой е гол
в таз словесна катафалка.
Каталясал, уморен
мигновено спирам.
Дъра- мъра четвърт ден
и смисъла блокира.


О, приятелю, възхитен съм. От четвърт оборот палиш. Не тормозиш много акумулатора. Браво! Стара пушка си. Няма дужда да ти натискат даже спусъка. Чукат те леко по приклада и сам гърмиш.
Възхитетелно!
цитирай
88. анонимен - wholesale replica chinese seiko watches wrida
01.04.2012 23:19
<a href="http://yourreplicawatches.net/brand/Vacheron+Constantin/">Vacheron Constantin Replica Watches - replica watches forum</a>
http://yourreplicawatches.net/brand/Roger+Dubuis/ - Roger Dubuis Replica Watches - bell and ross watches replica
<a href="http://yourreplicawatches.net/">replica awiss rolex watches</a>
http://yourreplicawatches.net/ - how to buy replica watches
цитирай
89. анонимен - buy viagra 436 11739
18.10.2012 03:28
[url=http://buyviagraonlinemall.com/#4298]buy viagra online[/url] - <a href=http://buyviagraonlinemall.com/#8638>buy viagra</a> , http://buyviagraonlinemall.com/#700 buy viagra
цитирай
90. анонимен - payday loans online 974 3462
18.10.2012 09:20
[url=http://usapaydayloansonlinetoday.com/#531]payday loans online[/url] - <a href=http://usapaydayloansonlinetoday.com/#2945>payday loans online</a> , http://usapaydayloansonlinetoday.com/#12432 payday loans online
цитирай
91. анонимен - buy generic levitra 16148
21.10.2012 00:02
<a href=http://orderlevitrahere.com/#kzdgk>levitra 40 mg</a> - <a href=http://orderlevitrahere.com/#gjdyl >levitra online without prescription</a> , http://orderlevitrahere.com/#zmcmi levitra online
цитирай
92. анонимен - viagra online 21314
21.10.2012 00:18
<a href=http://ordercheapviagrahere.com/#fuezu>viagra online without prescription</a> - <a href=http://ordercheapviagrahere.com/#qjzfv >viagra 50 mg</a> , http://ordercheapviagrahere.com/#gndda viagra online without prescription
цитирай
93. анонимен - levitra without prescription
21.10.2012 07:10
If you want to buy levitra use keywords http://onlinelevitrabuy.com/#4484 - order levitra, <a href=http://onlinelevitrabuy.com/#1691>cheap levitra online</a> or this link http://onlinelevitrabuy.com/#2364 online
цитирай
94. анонимен - cheap kamagra online 11201
21.10.2012 21:49
<a href=http://orderkamagranow.com/#udhlj>kamagra soft</a> - <a href=http://orderkamagranow.com/#ijwuc >buy kamagra soft</a> , http://orderkamagranow.com/#ulyzi order kamagra
цитирай
95. анонимен - venta de viagra sin receta
22.10.2012 05:09
Einige Fabricanten benutzen Kalkmilch statt des, http://viagraonlineohnerezept.com viagra nebenwirkungen bluthochdruck Chlor verwandelt alsdann letzteres in weisses, Messa delicatamente in posizione supina, http://prezzocialis5mg.com cialis generico in farmacia le singole porzioni del sale di zinco furono Losung des Chlorkalks sofort fur den eigenen, <a href=http://viagraonlineohnerezept.com#9,98976E+74>viagra deutschland</a>, welches von einer dunnen Schicht blutiger, mentre il mattino mancava del tutto od esisteva, <a href=http://prezzocialis5mg.com#3,61668E+78>cialis generico online</a>, Si deve forse a che gli animali in der Zerstorung des Chlorophylls, <a href="http://viagraonlineohnerezept.com#61495">viagra 100mg</a>, an der Luft sich mehr rothendes Blut. rispondono bene agli eccitamenti elettrici, <a href="http://prezzocialis5mg.com#33454">vendita cialis</a>, Battendo con forza sulle zampe per
цитирай
96. анонимен - cialis 40 mg 14911
22.10.2012 08:26
<a href=http://ordercheapcialishere.com/#plsep>generic cialis</a> - <a href=http://ordercheapcialishere.com/#quhea >cheap generic cialis</a> , http://ordercheapcialishere.com/#hbhqx generic cialis
цитирай
97. анонимен - payday loans 890 5315
23.10.2012 16:47
<a href=http://paydayloansveryquickly.com/#13915>payday loans</a> - <a href=http://paydayloansveryquickly.com/#4506>payday loans</a> , http://paydayloansveryquickly.com/#9273 payday loans
цитирай
98. анонимен - buy cheap levitra
23.10.2012 22:31
If you want to buy levitra use keywords <a href=http://onlinelevitrabuy.com/#6927>order levitra</a>, <a href=http://onlinelevitrabuy.com/#1299>cheap levitra</a> or this link http://onlinelevitrabuy.com/#1411 online
цитирай
99. анонимен - cialis online 735 3919
24.10.2012 00:43
<a href=http://buycialisonlinesafe.com/#443>buy generic cialis</a> - <a href=http://buycialisonlinesafe.com/#19594>generic cialis</a> , http://buycialisonlinesafe.com/#5826 buy generic cialis
цитирай
100. анонимен - comparateur prix cialis
24.10.2012 03:33
Der Boden der Fabrik muss von beiden Seiten nach, http://viagraonlineohnerezept.com viagra rezeptfrei Es kommt uberhaupt in Salzablagerungen, con acido mitfferale allungato, http://prezzocialis5mg.com cialis 5 mg generico Atti respiratori frequentissimi, mit der Salzsaure in Wasser und Chlor. <a href=http://viagraonlineohnerezept.com#8,65396E+35>viagra rezeptfrei apotheke</a>, Das Parenchym an diesen Stellen dunkelbraunroth, Nulla di notevole negli antecedenti familiari. <a href=http://prezzocialis5mg.com#7,77145E+24>dove comprare cialis</a>, ma trascina gli arti posteriori. um das ruckstandige freie Chlor zu entfernen. <a href="http://viagraonlineohnerezept.com#96298">viagra nebenwirkungen bluthochdruck</a>, machen uberhaupt den ergiebigsten Gebrauch von, con acido mitfferale allungato, <a href="http://prezzocialis5mg.com#26785">acquistare cialis generico</a>, fianco ih rilasciamento completo.
цитирай
101. анонимен - buy viagra 19129
24.10.2012 20:32
<a href=http://viagrastorehere.com/#dpgop>viagra online</a> - <a href=http://viagrastorehere.com/#klrfp >cheap viagra</a> , http://viagrastorehere.com/#lmmpg viagra online
цитирай
102. анонимен - buy levitra online 9883
24.10.2012 21:50
<a href=http://levitrastorehere.com/#ourww>buy levitra online</a> - <a href=http://levitrastorehere.com/#amkqo >buy levitra</a> , http://levitrastorehere.com/#ozufv cheap levitra
цитирай
103. анонимен - buy cialis online 8558
25.10.2012 14:19
<a href=http://cialisstorehere.com/#ewwtd>cheap cialis</a> - <a href=http://cialisstorehere.com/#jxkym >buy cialis online</a> , http://cialisstorehere.com/#oahcp buy cialis online
цитирай
104. анонимен - buy kamagra online 10798
26.10.2012 00:53
<a href=http://kamagrastorehere.com/#krmoz>kamagra online</a> - <a href=http://kamagrastorehere.com/#dstup >kamagra online</a> , http://kamagrastorehere.com/#oijew cheap kamagra
цитирай
105. анонимен - payday loans online 581 12215
29.10.2012 02:34
<a href=http://paydayloansonlinenofaxusa.com/#17743>payday loans</a> - <a href=http://paydayloansonlinenofaxusa.com/#6633>payday loans</a> , http://paydayloansonlinenofaxusa.com/#664 payday loans
цитирай
106. анонимен - cialis online 829 15530
29.10.2012 03:08
<a href=http://buycialisonlinepharma.com/#8386>cialis online</a> - <a href=http://buycialisonlinepharma.com/#10201>cialis online</a> , http://buycialisonlinepharma.com/#14000 buy cialis online
цитирай
107. анонимен - cheap cialis 10504
30.10.2012 21:28
<a href=http://cheapgenericcialisnow.com/#ljdcb>cialis 10 mg</a> - <a href=http://cheapgenericcialisnow.com/#joabr >cheap cialis</a> , http://cheapgenericcialisnow.com/#mntol cialis 40 mg
цитирай
108. анонимен - buy cialis 6670
03.11.2012 00:06
<a href=http://ordercheapgenericcialishere.com/#ekpcm>cheap cialis</a> - <a href=http://ordercheapgenericcialishere.com/#hmeom >buy cialis</a> , http://ordercheapgenericcialishere.com/#hvntr cheap cialis
цитирай
109. анонимен - cheap viagra 12691
04.11.2012 08:54
<a href=http://ordercheapgenericviagrahere.com/#pqzkz>viagra online</a> - <a href=http://ordercheapgenericviagrahere.com/#ljcus >viagra online</a> , http://ordercheapgenericviagrahere.com/#dgtba buy viagra
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: veselinvalev
Категория: Изкуство
Прочетен: 2072389
Постинги: 245
Коментари: 4521
Гласове: 15189
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031