Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.03.2010 12:12 - ШИБАНЯЦИ
Автор: veselinvalev Категория: Изкуство   
Прочетен: 6957 Коментари: 14 Гласове:
19

Последна промяна: 23.03.2010 13:47

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Един взел, та решил да се пошегува ли, да се подиграе ли, да унижи ли, аз така и не разбрах, ама тоя същия взел, че шибнал под една снимка в един фейсбук ли беше, букова глава ли беше, вече забравих, та написал под снимката обща: „Обикновени шибаняци”. Това написал оня. Да, ама тези от снимката люто се разлютили за публичната... таковата... сиреч, дето и аз не можах да разбера какво е точно, та взели че се надумали с още дузина такива, дето не само че хич не били на снимката, ами не били и хич чували за оня, та го сгепцали тоя същия оня, сгепцали го на едно публично място и го зашибали. Шибали, шибали, шибали... Нашибали го най-хубавичката. И най-публично. Ха сега, вика ми тоя, дето ми я разказа тая цялата история, ти, вика ми, кво ши каиш за цялътъ тъз рабутъ? Трябваше малко да се почеша зад врата, малко да се поогледам, да си потъркам клепача, да си бръкна в ухото с енергично и въртеливо движение на кутрето, да подсмръкна шумно и премудро – сиреч, да имам аз време да я обмисля тая цялата история, че да не взема да се изкажа ей тъй неподготвен, и да си шибна таковата... на авторитета... Ама изведнъж, не знам защо, съвсем неочаквано и шибващо и за мен самия ми се изплъзна от устата: Абе, „обикновени шибаняци”. 

Автор: Обикновен Шибаняк



Тагове:   снимка,   фейсбук,


Гласувай:
19



Следващ постинг
Предишен постинг

Спечели и ти от своя блог!
1. eien - А бе, май съм сбъркана
23.03.2010 14:22
ама в думите на автора - редактор на "Жената днес" бил, има много вернота.
Попрегледах постингите и открих една дузина шибаняшки творения и никой от десетките стожери не се разграничава от цялата шибаняшка пошлост, не надига вой, не роптае, не възразява, никой не повдига нежен гласец даже, абсолютен Трайко Китанчев в цялото блогово пространство...

една още по-обикновена шшшшшшшшш...таковата и от Вас, Веско!
цитирай
2. veselinvalev - eien
23.03.2010 15:26
eien написа:
А бе, май съм сбъркана
ама в думите на автора - редактор на "Жената днес" бил, има много вернота.
Попрегледах постингите и открих една дузина шибаняшки творения и никой от десетките стожери не се разграничава от цялата шибаняшка пошлост, не надига вой, не роптае, не възразява, никой не повдига нежен гласец даже, абсолютен Трайко Китанчев в цялото блогово пространство...

една още по-обикновена шшшшшшшшш...таковата и от Вас, Веско!


Здравейте, Ейен. Аз да ви призная, почти никак не се интересувам от печатната ни периодика, по мои си причини, ама все пак не живея напълно изолиран живот и общувам посредством интернет и чат-пат с някой жив и реален приятел, та ща-неща научавам събития и случки, които рефлектират в шибаняшкото ми съзнание и стигат даже до шибаняшките ми ръце и шибаняшката ми клавиатура, та отам излиза нещо шибаняшко за това-онова от шибаняшкото ни общество и шибаняшката ни държава. Може би ще дойде ден, в който най-шибаняшки ще спра да обръщам внимание на шибанящината, ама не знам дали ще съм жив точно по това време. Въпреки невнимателността си.

А вие, мила Ейен, сте прекрасна.
цитирай
3. elpidaa - каква е разликата между шибанят, ...
23.03.2010 18:24
каква е разликата между шибаняк, ама обикновен и обикновен, ама шибаняк...
защото наистина има...
а приликата е, че всички сме от един дол.
иначе за господина научих преди няколко дни, не по повод на снимката, по друг повод..., но той си мисли, че в неговия дол дренките са по-червени, т.е. по ш.....

(моите извинения..., не обичам да пиша още по малко да изговарям такива ш-думи, но явно понякога се налага :)))
цитирай
4. veselinvalev - elpidaa
23.03.2010 18:46
elpidaa написа:
каква е разликата между шибаняк, ама обикновен и обикновен, ама шибаняк...
защото наистина има...
а приликата е, че всички сме от един дол.
иначе за господина научих преди няколко дни, не по повод на снимката, по друг повод..., но той си мисли, че в неговия дол дренките са по-червени, т.е. по ш.....

(моите извинения..., не обичам да пиша още по малко да изговарям такива ш-думи, но явно понякога се налага :)))


Не зная, Елпида, аз тази дума "шибаняк" за пръв път я употребявам тук в този пост, и вярвам, и се моля повече никога да не я употребя. Тя не е била никога в активния ми речник. Но явно чрез това разказче трябваше да я извхърля от съзнанието си. Някои думи понякога влизат в главите ни неканени, и след това ни трябват усилия да ги изгоним. Хайтов беше въвел в активния речник на българина една позабравена остаряла дума - "шибучица". Та думата "шибучица" е една хубава българска дума. Означава тънка, тънка, пръчица. Нека като ни натрапят оная грозната горна дума, да си припомняме тая Хайтовата шибучица, представяйки си една тънка симпатична пръчица с цъфнали пролетни цветенца. За наше здраве. :-))))
цитирай
5. elpidaa - veselinvalev,
23.03.2010 21:29
благодаря ти! и аз се надявам никога повече да не я употребявам!
аз съм си обикновена и се чувствам много добре така :)
...
Хайтов харесвам от дете, дори го познавах лично, беше много интересен човек и забавен. мир на праха му! а село Яврово (където е роден) е райско кътче :)
цитирай
6. veselinvalev - elpidaa
24.03.2010 08:23
elpidaa написа:
благодаря ти! и аз се надявам никога повече да не я употребявам!
аз съм си обикновена и се чувствам много добре така :)
...
Хайтов харесвам от дете, дори го познавах лично, беше много интересен човек и забавен. мир на праха му! а село Яврово (където е роден) е райско кътче :)


Беше споменала веднъж по повод един афоризъм, че предпочиташ станимашка малага. Мисля, че вече се досещам защо. А и защо в блогрола ти стои линк към Малкия Ерусалим. Колко е хубаво да си говорим за Хайтов. Не всеки може да се похвали, че е познавал Хайтов лично. Поздрави! :-)))))
цитирай
7. boristodorov56 - И аз май съм повреден, но харесва ми написаното от човека и приказките му.
24.03.2010 13:16
Шибаняк или не - има мнение - казва го.
Сега всеки хвърля камъни.
Има ли у нас безгрешен човек - та да смее да хвърля камъни?!!!
Ако има - да си спести камъните -
паметник да му пострим.

И ние сме едни шибаняци - еша ни няма!
цитирай
8. veselinvalev - boristodorov56
24.03.2010 14:29
boristodorov56 написа:
И аз май съм повреден, но харесва ми написаното от човека и приказките му.
Шибаняк или не - има мнение - казва го.
Сега всеки хвърля камъни.
Има ли у нас безгрешен човек - та да смее да хвърля камъни?!!!
Ако има - да си спести камъните -
паметник да му пострим.

И ние сме едни шибаняци - еша ни няма!


Боре, в историята, която съм разказал, няма упоменат конкретен човек, нито пък има конкретна страна, която да е взел разказвача ми. Просто има нарисуван един шибан свят с едни шибаняци, това е. Не съм хвърлял камъни по никого. Да не надхвърляме света на творбата, с неща, които никак ги няма в нея.
(Ще ти дам пример. Ти наричаш Ахмед Доган - Аамет Циганина, и твърдиш на едно място, че той е продукт на Държавна сигурност и КГБ за да бъдат управлявани турците, а и българите в България, и аз съм съгласен абсолютно с теб. Да, ама турчина, който гласува за него и за който Аамет Циганина е самия Аллах, ще ти каже: "На мен приказките на човека и политика Доган ми харесват и ми допадат много. Много хубаво говори. Много ни защитава нас турците и циганите, той ни е бащица". Ето тук всеки си е казал мнението. Кой от вас двамата няма да е прав? Виждаш ли как могат да те вкарат в пиеса, която е извън света на твоето горно становище. Така, че аз никъде горе не съм казал "Борис Тодоров е повреден, щото харесвал написаното от някакъв човек". И не те питам ти абсолютно безгрешен ли си, та хвърляш камъни по Аамет Циганина.)
Просто написах разказче за шибаняци. Това е. Дори разкавача му "автора" се определя като такъв. Като "обикновен шибаняк".
А за това че :"И ние сме едни шибаняци - еша ни няма!" - съм абсолютно съгласен. :-))))
цитирай
9. lado - Здравей, Веселине! Ако внуше...
24.03.2010 15:27
Здравей, Веселине!
Ако внушението от разказа ти трябва да се възприеме като благ мехлем за наранени душици, аз го споделям.
Споделям и споделеното от тебе, че всеки си живее в един собствен космос ли, кафез ли, сос ли, но индивидуалното е защитено от общото, от общността.
Но тази общност, която да дава закрила на индивида като индивидуалност.
Ако ли не, пак имаш моето уважение.
Най-малкото затова,че не съм прозрял баснята както се следва.
Но пък при мен има определени моменти, когато външни откриват по-добър смисъл,отколкото аз съм вложил. Но само при мен, за себе аз може би най-добре знам. Уточнявам, защото не искам двусмислено разбиране - убедих се ,че почти всяка фраза може да бъде тълкувана и разбирана превратно.
Късмет и здраве!
цитирай
10. veselinvalev - lado
24.03.2010 15:56
lado написа:
Здравей, Веселине!
Ако внушението от разказа ти трябва да се възприеме като благ мехлем за наранени душици, аз го споделям.
Споделям и споделеното от тебе, че всеки си живее в един собствен космос ли, кафез ли, сос ли, но индивидуалното е защитено от общото, от общността.
Но тази общност, която да дава закрила на индивида като индивидуалност.
Ако ли не, пак имаш моето уважение.
Най-малкото затова,че не съм прозрял баснята както се следва.
Но пък при мен има определени моменти, когато външни откриват по-добър смисъл,отколкото аз съм вложил. Но само при мен, за себе аз може би най-добре знам. Уточнявам, защото не искам двусмислено разбиране - убедих се ,че почти всяка фраза може да бъде тълкувана и разбирана превратно.
Късмет и здраве!


Прочетох я още веднъж историята си, lado. Това е, което исках да напиша. И наистина кой както иска да си я тълкува. Странно нещо е човешкото съзнание, може да вижда неща, които ги няма. Затова всъщност е литературата, нали.
Благодаря ти за пожеланията. Нека здравето и късмета да са и с теб!
цитирай
11. boristodorov56 - Имах нещо съвсем друго предвид.
25.03.2010 10:32
veselinvalev написа:
boristodorov56 написа:
И аз май съм повреден, но харесва ми написаното от човека и приказките му.
Шибаняк или не - има мнение - казва го.
Сега всеки хвърля камъни.
Има ли у нас безгрешен човек - та да смее да хвърля камъни?!!!
Ако има - да си спести камъните -
паметник да му пострим.

И ние сме едни шибаняци - еша ни няма!


Боре, в историята, която съм разказал, няма упоменат конкретен човек, нито пък има конкретна страна, която да е взел разказвача ми. Просто има нарисуван един шибан свят с едни шибаняци, това е. Не съм хвърлял камъни по никого. Да не надхвърляме света на творбата, с неща, които никак ги няма в нея.
(Ще ти дам пример. Ти наричаш Ахмед Доган - Аамет Циганина, и твърдиш на едно място, че той е продукт на Държавна сигурност и КГБ за да бъдат управлявани турците, а и българите в България, и аз съм съгласен абсолютно с теб. Да, ама турчина, който гласува за него и за който Аамет Циганина е самия Аллах, ще ти каже: "На мен приказките на човека и политика Доган ми харесват и ми допадат много. Много хубаво говори. Много ни защитава нас турците и циганите, той ни е бащица". Ето тук всеки си е казал мнението. Кой от вас двамата няма да е прав? Виждаш ли как могат да те вкарат в пиеса, която е извън света на твоето горно становище. Така, че аз никъде горе не съм казал "Борис Тодоров е повреден, щото харесвал написаното от някакъв човек". И не те питам ти абсолютно безгрешен ли си, та хвърляш камъни по Аамет Циганина.)
Просто написах разказче за шибаняци. Това е. Дори разкавача му "автора" се определя като такъв. Като "обикновен шибаняк".
А за това че :"И ние сме едни шибаняци - еша ни няма!" - съм абсолютно съгласен. :-))))


Въобразих си че постинга ти е реминисценция на един друг постинг за Тома Марков. Всъщност говоря за него и нямам нищо друго предвид.


А що се отнася до Аамет Циганина - на какъвто и обективен анализ да го подложиш, от която и да е гледна точка да го погледнеш - изводът винаги ще бъде един и същ - не е бил полезен никому, освен на тези, които са го теслимили там където е.
Той е една болезнена за всички лъжа и измама.
цитирай
12. veselinvalev - boristodorov56
25.03.2010 15:54
Истината е, че ние пишем за да си възвърнем нарушената от битието и "ада на другия" (по Сартр) хармония. Аз, разбира се, имам мнение за поезията на Тома Марков, и то е, че той е добър поет. Както имам мнение и за "поезията", тоест, стихоплетието на Карбовски, който пък не е никакъв поет. Но ако тръгна да обяснявам защо, ще ми отнеме много ненужно време да доказвам едното и другото, а и на кого да го доказвам. Скандалите за това кой какво и къде казал, са част от ежедневието ни и в блогбеге общуването. И ако започнем да се връзваме на подробностите ще се получи една аритметична, а и може би геометрична прогресия, която не е необходима никому, според мен. Сложни са връзките и движенията в човешкото ни съзнание, също и техния израз. Понякога простичките им модулирания капсулират прогресиите - аритметични и геометрични, за да си запазим психическата цялост. Затова и пишем.
А това което пишеш за Аамет Циганина - съм абсолютно съгласен. Но животът ни е пълен с вредни реалии, изпарения, катастрофи, природни и социални катаклизми, зависимости и прочее. Абе живот. Какво да го правиш. Трябва да го живеем.
цитирай
13. lubara - Кое е за предпочитане, ръка да пипне или око да види?
25.03.2010 19:53
Много за четене, ама нали трябва да съм упорит, няма да чета. Но мога да те поздравя!
цитирай
14. veselinvalev - lubara
25.03.2010 22:18
lubara написа:
Кое е за предпочитане, ръка да пипне или око да види?
Много за четене, ама нали трябва да съм упорит, няма да чета. Но мога да те поздравя!

Според мене, Любо, най за предпочитане е, око да пипне, а пък ръка да види.
Щото туй ще да рече, че наш'те вече са дошли. Сиреч извънземните. И ще му кажат на Доган, туй дето е пипал да го даде на нас. Ама ний ще откажем. Щото пипано от Доган нещем. И тогаз виж само какво става. Щото око ще пипне и ръка ще види. Значи на власт ще да е дошла поезията. С извънземните си читатели.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: veselinvalev
Категория: Изкуство
Прочетен: 2078112
Постинги: 245
Коментари: 4521
Гласове: 15189
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930