Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.03.2010 14:37 - ТЕТИВА
Автор: veselinvalev Категория: Изкуство   
Прочетен: 8241 Коментари: 35 Гласове:
21

Последна промяна: 26.03.2010 22:12

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

 

Светлините им 
пронизват 
циферблата на Небето.
Звън на тетива, 
стрели от Време, 
в среднощен екот
с галопа на Кентавър
в препускащо 
Съзвездие. 

На зазоряване 
цифрите в
замръзналата прах 
приличат на подкови.

 

image
    рисунка: ~puka23

___________________________________________________________________

Клипът по-долу цели да демонстрира някои свистения на тетивата, също някои ритми на галопа, а също и несериозността на автора по демонстрираната тема. И по принцип.




Тагове:   светлина,   стрела,


Гласувай:
21



Следващ постинг
Предишен постинг

Спечели и ти от своя блог!
1. elpidaa - отново красота и мъдрост в блога ...
25.03.2010 16:34
отново красота и мъдрост в блога ти!
няма да коментирам. ще кажа само благодаря!!!
цитирай
2. veselinvalev - elpidaa
25.03.2010 16:39
elpidaa написа:
отново красота и мъдрост в блога ти!
няма да коментирам. ще кажа само благодаря!!!


И аз ти благодаря, Елпида. Хубаво е, когато си казваме хубави думи.
Честит празник!
цитирай
3. elpidaa - честит да е този хубав празник и за ...
25.03.2010 17:16
честит да е този хубав празник и за теб!
бъди жив и здрав!
цитирай
4. lado - Весело!
25.03.2010 17:43
Весело!
цитирай
5. veselinvalev - lado
25.03.2010 17:51
lado написа:
Весело!


Весело ами! Няма злагам на селуту имиту я!
цитирай
6. veselinvalev - Поздрав за elineli!!!
25.03.2010 19:39
6666 според мен е едно хубаво число.
Ели, ти беше тази която даде този глас за моя скромен блог. И тъй като днешната тема е за "тетивата", смея да ти благодаря и да те поздравя с едно изпълнение на едни от най-добрите в опъването и. На тетивата.

http://www.youtube.com/watch?v=EQ-JyAGUsys

Поздрав за elineli
и за всички, които намират в себе си причини да се отбиват в блога ми!
цитирай
7. elineli - Единственото ,
25.03.2010 19:58
което ми се въртеше в ума докато четох опънатата ти струна беше шшшшшшшест.Онова шшшшшест ,с което човек прави проба на микрофон.Виж как хубавичко ти го проектирах в глас! :))))))))
цитирай
8. veselinvalev - elineli
25.03.2010 20:28
elineli написа:
Единственото ,
което ми се въртеше в ума докато четох опънатата ти струна беше шшшшшшшест.Онова шшшшшест ,с което човек прави проба на микрофон.Виж как хубавичко ти е го проектирах в глас! :))))))))


Е, благодаря ти много още веднъж, Ели! С това шшшшшшест, шшшшшшшест, наелектризира всички частици в залата Му. И грейнаха всички светлини по купола на Зодиака.
Под божествения ти глас!
цитирай
9. ametist - Веско,
25.03.2010 22:30
Здрасти :) Гъдулчесто е !!!
Майтапа на страна. Добре опъната тетитива, майсторски поддържан лък :)
С просто око се вижда, че си нацелил 10-ката, м/у впрочем и не за първи път.
Много ми харесва именно лаконичността, с която наметваш мъдростта си
и разбира се чувството ти за хумор :)))

http://www.youtube.com/watch?v=SCplsXu1HRk
цитирай
10. veselinvalev - ametist
26.03.2010 08:28
ametist написа:
Здрасти :) Гъдулчесто е !!!
Майтапа на страна. Добре опъната тетитива, майсторски поддържан лък :)
С просто око се вижда, че си нацелил 10-ката, м/у впрочем и не за първи път.
Много ми харесва именно лаконичността, с която наметваш мъдростта си
и разбира се чувството ти за хумор :)))

http://www.youtube.com/watch?v=SCplsXu1HRk


На един мой приятел баща му имаше гъдулка. Някъде към прогимназиална възраст пробвахме с моя приятел да свирим на тази гъдулка. Ужасно трудно е. Отказахме се бързо и се върнахме при кухарките си. На тях по-лесно се дрънколи "Пърпъл". Така че, аз с дълбоко уважение се отнасам към гъдулката. Като към нещо непостижимо. Непостижимо от мен.
Благодаря ти за отчетения резултат и преценката. Не зная дали има в мен мъдрост. Честно ти го казвам. Знам само, че съм манипулатор на думи. А защо го правя и аз не знам. Става понякога така: виждам някъде написани думи и в мен се появяват други думи. Съответно ги написвам. По-късно, ако не ми хареса подредбата им, ги пренагласявам и пренареждам. Не знам дали е мъдрост. Според мен е заболяване. Има хора на които им плащат за тази работа. Да пренареждат думи. При тях не е заболяване. Така мисля. На Ахмед Доган например са му заплатили милион и половина лева, затова че пренаредил няколко думи. Всъщност не той самият ги пренаредил, ами наредил на няколко души да пренаредят няколко думи. И си прибрал разликата от милион и половина. Щото на ония няколкото дал само петдесет бона общо. Ето тези хора са здрави, за разлика от мен. А пък Ахмед Доган е най-здравият. Най-добре пренарежда думите. И сумите. Така твърдят.
Прочее, в твоя блог, ametist, правиш големи красоти. Много е стилен и естетски. Това съвсем сериозно. Поздрави.
А пък с тоя Slash направо ми накъдри Корлеонето. И Дон Витото ми накъдри. Страшна еклектика гъне Слаша му със Слаш.
Та така, благодаря ти за наметалото. И видя ли, тоя път не бях никак лаконичен. Ами направо си бях хем многословен, хем конкретен.
Даже не се и пошегувах.
цитирай
11. slavimirgenchev1953 - Не само приличат -
26.03.2010 13:02
чува се как чаткат по Млечния път )))
цитирай
12. veselinvalev - slavimirgenchev1953
26.03.2010 15:37
slavimirgenchev1953 написа:
Не само приличат
чува се как чаткат по Млечния път )))

Казано от твоята душа на поет и музикант, Слави, звучи като песен.
Поздрави!
цитирай
13. tili - Аз пък си взех тази
26.03.2010 19:07
с цифрата 5 и си я окачих на вратата за късмет!!! Това ми е пътя в живота ;-)))
Здравей, Веско! Имам доста причини да се отбивам тук, но ти си най-важната ;-)))
цитирай
14. veselinvalev - tili
26.03.2010 20:15
tili написа:
Аз пък си взех тази
с цифрата 5 и си я окачих на вратата за късмет!!! Това ми е пътя в живота ;-)))
Здравей, Веско! Имам доста причини да се отбивам тук, но ти си най-важната ;-)))


Благодаря ти, Лили. Както винаги си поразяващо нежна. Дано да ти носи голям късмет петицата, че без късмет сме за никъде. И без любов.
А ти си една от причините все още да пиша в този блог.
цитирай
15. bizcocho - Страхотно! Е как не! Та аз съм стр...
26.03.2010 23:53
Страхотно! Е как не! Та аз съм стрелец! :)))))))) Блеснаха ми очичките и от творбата и от графиката! :)
цитирай
16. lado - Здрасти, Веско! Понякога си м...
27.03.2010 06:24
Здрасти , Веско!
Понякога си мисля,че като чукна на "гласувай", казвам здрасти на стопанина на блога. Донякъде е така, но сега ми хрумна да мина из чаршията , и нали дюкяните ни са нон-стоп отворени - да мятам по едно "Здравей" на хубавите за мене хора.
цитирай
17. veselinvalev - bizcocho
27.03.2010 09:03
bizcocho написа:
Страхотно! Е как не! Та аз съм стрелец! :)))))))) Блеснаха ми очичките и от творбата и от графиката! :)

Стрелците, bizcocho, сте страхотни хора и невероятни приятели. С истински блясък в очите.
цитирай
18. veselinvalev - lado
27.03.2010 09:21
lado написа:
Здрасти , Веско!
Понякога си мисля,че като чукна на "гласувай", казвам здрасти на стопанина на блога. Донякъде е така, но сега ми хрумна да мина из чаршията , и нали дюкяните ни са нон-стоп отворени - да мятам по едно "Здравей" на хубавите за мене хора.


Здрасти, Ладо!
Какво по-хубаво от това, lado, да наръсиш рано-рано чершията с усмивки и да я преметеш с едно "Здравей!". Ами тя светва цялата и по нея само засмени и весели хора ще се калабащисват ден и нощ нон-стоп из мегданя и дюкените, и ще веят усмивки из аромата на кафе, кебапчета и пролетни ухания.
цитирай
19. palisandar - СЛЕДИ
27.03.2010 10:11

СЛЕДИ

В циферблата
на изстиващи звезди
следите на Кентавър.

Отвъд стрелките.


цитирай
20. veselinvalev - palisandar
27.03.2010 12:21
palisandar написа:

СЛЕДИ

В циферблата
на изстиващи звезди
следите на Кентавър.

Отвъд стрелките.



В окото на Урагана
Косите на Вероника.

________________
Привет, palisandar!
цитирай
21. mamas - Тетивата винаги опъната,
27.03.2010 18:06
стрелата насочена :)))
Няма как да не го усетя - Стрелец съм! На всичкото отгоре в далечните си ученически години свирех в тамбурашкия оркестър към Профсъюзния дом на културата в Бургас (някъде към 1974/76, вече не си спомням), та и струни съм опъвала ;-)
Върховен си!

Честит празник - Лазаровден!
цитирай
22. veselinvalev - mamas
27.03.2010 20:25
mamas написа:
Тетивата винаги опъната,
стрелата насочена :)))
Няма как да не го усетя - Стрелец съм! На всичкото отгоре в далечните си ученически години свирех в тамбурашкия оркестър към Профсъюзния дом на културата в Бургас (някъде към 1974/76, вече не си спомням), та и струни съм опъвала ;-)
Върховен си!

Честит празник - Лазаровден!


Аз наистина много харесвам Стрелците, Славче. Най-близките ми приятели са Стрелци. Невероятни хора, с красиви души.
А ти имаш ли още тамбура? И ако имаш свириш ли понякога на нея?
Истинската музика, както и истинската поезия са дар за прякото ни общуване с Бога.
Честито и на теб, Славче, божие чудо - Лазарово възкресение!
цитирай
23. flyco - ...
27.03.2010 23:56
"На зазоряване
цифрите в
замръзналата прах
приличат на подкови."
време-то-е
цитирай
24. mamas - Честита Цветница, Веско!
28.03.2010 08:18
veselinvalev написа:
mamas написа:
Тетивата винаги опъната,
стрелата насочена :)))
Няма как да не го усетя - Стрелец съм! На всичкото отгоре в далечните си ученически години свирех в тамбурашкия оркестър към Профсъюзния дом на културата в Бургас (някъде към 1974/76, вече не си спомням), та и струни съм опъвала ;-)
Върховен си!

Честит празник - Лазаровден!


Аз наистина много харесвам Стрелците, Славче. Най-близките ми приятели са Стрелци. Невероятни хора, с красиви души.
А ти имаш ли още тамбура? И ако имаш свириш ли понякога на нея?
Истинската музика, както и истинската поезия са дар за прякото ни общуване с Бога.
Честито и на теб, Славче, божие чудо - Лазарово възкресение!


Не, нямам и не съм имала тамбура. Инструментите бяха на оркестъра. Аз свирех по-точно на контрабрач (по-голяма по размер тамбура, за басовата партия). Специалността ми в музикалното училище беше валдхорна, но тъй като не продължих с музика, а с литература, и тя си остана само спомен. И вълнение - когато затрепти кадифеният и глас в оркестъра...
цитирай
25. veselinvalev - flyco
28.03.2010 08:56
flyco написа:
"На зазоряване
цифрите в
замръзналата прах
приличат на подкови."
време-то-е

наше,
на Ш е,
наш е.
цитирай
26. veselinvalev - Честита Цветница, Славче!
28.03.2010 18:10
mamas написа:
veselinvalev написа:
mamas написа:
Тетивата винаги опъната,
стрелата насочена :)))
Няма как да не го усетя - Стрелец съм! На всичкото отгоре в далечните си ученически години свирех в тамбурашкия оркестър към Профсъюзния дом на културата в Бургас (някъде към 1974/76, вече не си спомням), та и струни съм опъвала ;-)
Върховен си!

Честит празник - Лазаровден!


Аз наистина много харесвам Стрелците, Славче. Най-близките ми приятели са Стрелци. Невероятни хора, с красиви души.
А ти имаш ли още тамбура? И ако имаш свириш ли понякога на нея?
Истинската музика, както и истинската поезия са дар за прякото ни общуване с Бога.
Честито и на теб, Славче, божие чудо - Лазарово възкресение!


Не, нямам и не съм имала тамбура. Инструментите бяха на оркестъра. Аз свирех по-точно на контрабрач (по-голяма по размер тамбура, за басовата партия). Специалността ми в музикалното училище беше валдхорна, но тъй като не продължих с музика, а с литература, и тя си остана само спомен. И вълнение - когато затрепти кадифеният и глас в оркестъра...


С тази валдхорна, и с кадифения и глас направо "ме хвърли в оркестъра".
http://www.youtube.com/watch?v=gfV-GyFdpiY&feature=related
Честита Цветница, Славче!
цитирай
27. divna8 - ЧЕСТИТА ЦВЕТНИЦА-ВРЪБНИЦА... :):):)
28.03.2010 21:02
А Вселената, в своята необятност, обича да превръща "несериозното", "шеговито" отношение към темата в... шедьовър...
А пък авторът после нека се пъне да доказва "манипулативната" си словесна еквилибристичност... :)))))))
Усмивки от мен за по-цветна несериозност... :):):)
цитирай
28. veselinvalev - divna8
28.03.2010 21:15
divna8 написа:
ЧЕСТИТА ЦВЕТНИЦА-ВРЪБНИЦА... :):):)
А Вселената, в своята необятност, обича да превръща "несериозното", "шеговито" отношение към темата в... шедьовър...
А пък авторът после нека се пъне да доказва "манипулативната" си словесна еквилибристичност... :)))))))
Усмивки от мен за по-цветна несериозност... :):):)


"Необятност" е най-подходящата дума за Вселената. Най-обхващаща човешките ни представи за нея. Нека и в днешния ни празник да посрещнем с цветя влизането на Спасителя в Иерусалима на нашата Вселена. За да преосмислим собствените си страсти в идващите дни и да достигнем собственото си Възкресение на ежедневната си необятност.
Честита Цветница, divna8!
цитирай
29. sparotok - хубаво
28.03.2010 22:39
Весо, кратък постинг, но красив!
Поздрави!
цитирай
30. veselinvalev - sparotok
28.03.2010 23:54
sparotok написа:
Весо, кратък постинг, но красив!
Поздрави!


Най-красива е истината, sparotok. Истината, която ти възцаряваш в твоя блог. Научната истина за хилядолетната древност и величието на траките/българите, народът с най-древната култура и писменост в Европа и Мала Азия.
Ти носиш истинското историческо Възкресение на народа ни, защото в истината е свободата ни.
Има една мисъл на Джордж Оруел: "Ако свободата изобщо означава нещо, тя означава правото да казваш на хората онова, което те не искат да чуят."
Рано или късно, благодарение на теб всички българи и небългари ще разберат историческата истина. Дори и да не искат да я чуят.
Свободата на Възкресението е в теб!
цитирай
31. mamas - Веско, огромно БЛАГОДАРЯ!!!
29.03.2010 18:19
veselinvalev написа:
С тази валдхорна, и с кадифения и глас направо "ме хвърли в оркестъра".
http://www.youtube.com/watch?v=gfV-GyFdpiY&feature=related
Честита Цветница, Славче!
..........................................
Този концерт съм го свирила за държавен изпит в музикалното училище.
Имам голяма грамофонна плоча с концертите на Моцарт за валдхорна и оркестър в изпълнение на Peter Damm и Дрезденската филхармония, но няма как да ги слушам... Благодаря ти, че ми посочи този линк (а покрай него открих и други), направи ме особено щастлива!!!
цитирай
32. veselinvalev - mamas
30.03.2010 10:36
mamas написа:
Веско, огромно БЛАГОДАРЯ!!!
veselinvalev написа:
С тази валдхорна, и с кадифения и глас направо "ме хвърли в оркестъра".
http://www.youtube.com/watch?v=gfV-GyFdpiY&feature=related
Честита Цветница, Славче!
..........................................
Този концерт съм го свирила за държавен изпит в музикалното училище.
Имам голяма грамофонна плоча с концертите на Моцарт за валдхорна и оркестър в изпълнение на Peter Damm и Дрезденската филхармония, но няма как да ги слушам... Благодаря ти, че ми посочи този линк (а покрай него открих и други), направи ме особено щастлива!!!


Щастлива си, Славче, защото носиш красотата на музиката и на думите в душата си. Поглеждай по-често към музиката, която си учила, към хората, които са дали много от себе си за да изградиш музикалната си култура, въпреки, че някои от тях може и да ги няма вече на този свят. Важното е да носим в душите си благодарността и красотата на звуците.
цитирай
33. eleonoraknyazheva - Христос Воскресе, Веско.:)))
04.04.2010 12:19
Бъди здрав.:))
цитирай
34. veselinvalev - eleonoraknyazheva
04.04.2010 20:39
eleonoraknyazheva написа:
Христос Воскресе, Веско.:)))
Бъди здрав.:))


Воистина Возкресе, Ели!
Жива, здрава, хубава и все така талантлива!
цитирай
35. veselinvalev - Христос Возкресе, приятели!
04.04.2010 20:41
Христос Возкресе, приятели!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: veselinvalev
Категория: Изкуство
Прочетен: 2074919
Постинги: 245
Коментари: 4521
Гласове: 15189
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031