Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.07.2011 07:29 - НАЙ-ГРОЗНАТА ИСТОРИЯ
Автор: veselinvalev Категория: Изкуство   
Прочетен: 40176 Коментари: 71 Гласове:
56

Последна промяна: 23.07.2011 07:32

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Есента на 1996 г. в Хасково двама цигани, които работеха за застрахователната компания "Аполо и Болкан" идваха да ме рекетират.  Ако не съм се застраховал при тях и не ми сложат техен стикер, не можело да работя в Хасково и щяло да ми се случи еди какво си. И това еди какво си било много лошо. За търговската дейност, която извършвах в Хасково си бях платил всички общински и държавни такси и данъци предварително според тогавашните закони. Заради истинското лице на Алексей Петров – неговите двама цигани от “Аполо и Болкан” – трябваше да си зарежа тогавашния бизнес и напускайки Хасково да претърпя големи загуби, защото мутренската позиция е – може да си тук само ако ни плащаш и на нас. Това е стопанската инициатива, която предлагат на гражданите Алексей Петров и неговите последователите още от онези години в които Жан Виденовата полицийка беше абсолютно безсилна срещу рекетьорите-застрахователи, чиито шефове пък си бяха досущ и до един бивши милиционери, барети, военоморски тихини, и тем подобни обучавани от държавата професионални убийци.

Къмто днешна дата един политически лумпен е тръгнал да ме убеждава, че Алексей Петров бил велик човек, велик бизнесмен, велик общественик, велик хуманист, велик политик.

Този лумпен се казва Теодор Дечев:

 http://teodordetchev.blog.bg/drugi/2011/07/10/zashto-ne-se-pritesniavam-da-stoia-do-aleksei-petrov.780637

Същият този политически лумпен преди известно време искаше да става кмет на София.

http://parasol.blog.bg/politika/2009/10/05/pochna-se-teodor-dechev-vnese-dokumentite-si-v-oik.410108

Беше организирана кампания блоговото пространство го подкрепи. Като независим. Днес се вижда от кого е зависим “независимия”.
Тогава Владимир Качаклиев цяло списание “Свободни поети” направи от безплатни блогърски публикации за да подкрепи тази кандидатура.

http://teodordetchev.blog.bg/drugi/2009/10/30/eto-ia-i-premierata-na-blogyrskoto-spisanie-02-noemvri-2009-.425845

Както се казва егати и “свободните”, егати и “поетите”… И “свободата” егати.

Къмто днешна дата същия този “свободен поет” Теодор Дечев навярно пак ще иска да става някакъв обществено избран. Както е казал Алековия герой Бая ни Ганя: “келепир има в тази работа”.

Седем–осем месеца след безславното ми напускане на Хасково се виждаме с Кембъла лятоска във Варна. Разкажи ми, вика, някоя история. Имам една, викам му, ама много е гадна. Не е за разправяне. Нищо, кажи я, вика ми. Един бивш военен, фатмак, викам му, ми предлагаше миналото лято много евтинджос ТТ с четири пълнителя, ама не го взех. Това ли е историята, вика ми Кембъла? Има още, викам му. Не го взех тоя пищов, щото викам си, ще ми изкара някоя беля. То има ли пищов няма начин да не гръмне във второ действие. Ние сите сме си безизходно-чеховски герои. И верно, викам му, Кембъл, щеше да ми изкара беля, щото около времето когато гръмнаха Луканов, в Хасково идваха всеки ден двама напомпани мангали да ме рекетират. И така ме бяха вбесили, и така бях откачил, че ако го имаше ТТ-то, щях да ги гръмна насред хасковския мегдан за чудо и приказ на Жан Виденовите хасковски милиционери. Вълевус, вика ми Кембъла, това е най-грозната история която съм чувал. Ами нали за това ти викам, че не е за разправяне. Ебати че гадно ми стана, ми вика Кембъла, от твоята хасковска история.

И ви казвам, читатели на моя блог, аз - Веселин Вълев, ако ги нямаше хора като Алексей Петров - с прякор Трактора, и всички тези борци и каратисти като днешния ни премиер Бойко Борисов (и той с прякор някакъв), с техните охранително-застрахователни изродщини, милиони грозни български истории щяха да ни бъдат спестени, защото почти всеки българин има по няколко такива най-грозни истории, които не иска да си ги спомня. И милиони българи нямаше да напуснат България заради днешната й отвратително грозна история. Защото в днешната история на България е пълно с алчни политически малоумници, но няма нито един държавник. Защото днешната ни история е най-грозната мутренско-политическо-мафиотска и всякаква история позната нам. И хич не е за разправяне. Ама как и да я забравим, като откакто се помним все сме в нейната аполо-балканска действителност.




Гласувай:
59



Следващ постинг
Предишен постинг

Спечели и ти от своя блог!
1. yotovava - Поздрав за позицията и смелостта.
23.07.2011 07:37
Валя
цитирай
2. veselinvalev - yotovava
23.07.2011 07:57
yotovava написа:
Поздрав за позицията и смелостта.
Валя


Благодаря ви.
Поздрав и на вас, че имате смелостта да напишете мнението си!
цитирай
3. magicktarot - Благодаря ти за това споделяне!
23.07.2011 08:45
Днес, петнайсет години след тези събития, всичко е вкарано в русло, културно и т.н. - застрахователните компании си работят на шест... Не се наемам да коментирам политиката - тя навсякъде е еднаква и грозни истории има не само у нас... Много е трудно да се запази балансът - така че хем обществото да функционира нормално, хем икономиката да се задържи някак да не се срине...

Замислих се за нещо друго - най-грозното нещо, което може да докара политиката е война. Пред нейното лице бледнеят всички други идиотщини,. Но, разбира се, това не трябва да ни прави слепи и за по-ежедневните неща. Поздрави!
цитирай
4. veselinvalev - magicktarot
23.07.2011 08:59
magicktarot написа:
Благодаря ти за това споделяне!
Днес, петнайсет години след тези събития, всичко е вкарано в русло, културно и т.н. - застрахователните компании си работят на шест... Не се наемам да коментирам политиката - тя навсякъде е еднаква и грозни истории има не само у нас... Много е трудно да се запази балансът - така че хем обществото да функционира нормално, хем икономиката да се задържи някак да не се срине...

Замислих се за нещо друго - най-грозното нещо, което може да докара политиката е война. Пред нейното лице бледнеят всички други идиотщини,. Но, разбира се, това не трябва да ни прави слепи и за по-ежедневните неща. Поздрави!


Разбира се, че най-грозното, отвратително и чудовищно нещо на този свят е войната, и преди 15 години в ситуацията, която описвам, долу-горе се чувствах като на война. Сам срещу организираната престъпност. Без никакво преувеличение. Не е случайно и присъствието на оръжие в тази истинска история за първоначалното натрупване на мутренския капитал, който днес е вкаран в руслото на достигната икономическа криза, повсеместна циганизация и чалга култура.
Благодаря ти много за коментара, Поздрави и от мен!
цитирай
5. evrazol - И аз му се вързах тогава
23.07.2011 10:03
Харесвах разсъжденията му. Та се наложи на петдесет години тепърва да откривам, че перфектната лъжа съдържа 98% истина. Сега ме е срам. За разлика от господин Дечев.

Интересно, че и тогава, през 96та, и сега, опозицията коментира икономиката, а рекета - вече държавен, не я впечатлява. Така си и останах - без политически представител. И без икономически. Та се питам - представлява ли нещо човек без представител?
цитирай
6. veselinvalev - evrazol
23.07.2011 10:35
evrazol написа:
Харесвах разсъжденията му. Та се наложи на петдесет години тепърва да откривам, че перфектната лъжа съдържа 98% истина. Сега ме е срам. За разлика от господин Дечев.

Интересно, че и тогава, през 96та, и сега, опозицията коментира икономиката, а рекета - вече държавен, не я впечатлява. Така си и останах - без политически представител. И без икономически. Та се питам - представлява ли нещо човек без представител?


Моите политически разочарования, evrazol, са още от 91-ва година, когато Желю Желев направи коалиция с Луканов. Тогава се отвратих завинаги от цялата българска политика и от всичко що се домогва до понятието "политик" И от 91-ва съм си без политически представител. И лично за себе си все още мисля, че съм нещо, защото поне нямам абсолютно никакви илюзии, че някой може политически да защити интересите на българите, в това число и моите. Та поне откъм липса на илюзии съм нещо, evrazol. А за теб съм абсолютно сигурен, че си нещо. Като честно мислещ и действащ човек.
Благодаря ти много, че коментира и написа тук откровената си позиция.
Поздрави!
цитирай
7. kass - veselinvalev
23.07.2011 12:19
Напомняш за ужасни времена, от които както изглежда няма отърване. Аз съм вечният оптимист и чистосърдечно вярвам, че някой ден Бог ще се смили и над нас...
Поздрави!
цитирай
8. hristo27 - Веско, някой люде са истински ща...
23.07.2011 13:27
Веско, някой люде са истински щастливци, че се правят на мъжкари в БГ. Що не отскочат до Германия или Австрия за един гастрол? Просто да пробват как тамошната Темида дали ще се смили на бабаитлъка им при отвличане, дрога или проституция, например?!?
цитирай
9. veselinvalev - kass
23.07.2011 13:28
kass написа:
Напомняш за ужасни времена, от които както изглежда няма отърване. Аз съм вечният оптимист и чистосърдечно вярвам, че някой ден Бог ще се смили и над нас...
Поздрави!


За ужасните времена ми напомни словосъчетанието "Аполо и Болкан", чийто основател и собственик бил Алексей Петров, а пък за него ми напомни една препратка в блога ми към статията на Теодор Дечев
"Защо не се притеснявам да стоя зад Алексей Петров"
http://teodordetchev.blog.bg/drugi/2011/07/10/zashto-ne-se-pritesniavam-da-stoia-do-aleksei-petrov.78063
и горният текст, който написах просто избухна в главата ми. Защото колкото и да им се иска на тези които си мислят,че редят картите в България и дърпат конците на всичко, че ние сме без памет, ние не сме без памет. И помним какво ни се е случвало. За разлика от тези на които им се плаща за да са безпаметни и да не се притесняват да застават зад когото и да е, само да дава пари, а в случая с Дечев, и постове и социален престиж, и политическо самочувствие, за което самочувствие пък доста работиха и блогъри от блогбегето. Много навързана и заплетена е цялата ни мафиотска мрежа, щем не щем и ни е сме в нея и тя е в нас. Защото тя държи и управлява капитала на България и определя икономиката и културата и. И както подчертах в горния си текст - резултататът от това управление е финансова криза и пълна циганизация и чалгаризация на България. Ако Господ е решил да ни помага дано да има решението, kass.
Благодаря ти за коментара и оптимизма.
Поздрави!
цитирай
10. dolsineq - Точно, Веско - ако ги нямаше. . . Ако в ...
23.07.2011 13:50
Точно, Веско - ако ги нямаше... Ако в една градина се поевят плевели, добрият стопанин ги изскубва с корен, да не вредят на труда му, за съжаление тази страна не помни откога е нямала добър стопанин...
цитирай
11. анонимен - И всичко иде от там,
23.07.2011 13:51
че не искат да работят. Партията им даде възможност да помпат мускули и да стават борци и боксьори, и те бягат от лопатата цял живот. Един от тях на въпрос защо е станал мутра, каза, че "иначе трябваше да стана работник". (((((((
цитирай
12. veselinvalev - hristo27
23.07.2011 13:52
hristo27 написа:
Веско, някой люде са истински щастливци, че се правят на мъжкари в БГ. Що не отскочат до Германия или Австрия за един гастрол? Просто да пробват как тамошната Темида дали ще се смили на бабаитлъка им при отвличане, дрога или проституция, например?!?


Те прескачат и до Германия и до където си искат прескачат, Христо, защото откраднаха достатъчно да отидат където си щат. Но само у нас те са и Темидата и Артемидата, и ДАНСидатаи, и президентидата, и тамадата на държавната софра са те. И цялата банда и контрабанда са пак те. Въпреки, че не са никакви мъже, щото ако бяха големи мъже нямаше да ходят на тумби и с по две дузини охрана. Нормалните хора си ходят самички и самички си вършат работата. А на тези дето си мислят, че са бабаити, цялата работа им я вършат другите. Другите като тоя мегализец Теодор Дечев, дето не се свенял да застане зад.
Поздрави, Христо!
цитирай
13. injir - , , Svobodni poeti, , e podkrepila ...
23.07.2011 13:57
,,Svobodni poeti,, e podkrepila negovata kandidatura?! Kak?
цитирай
14. veselinvalev - injir
23.07.2011 14:59
injir написа:
,,Svobodni poeti,, e podkrepila negovata kandidatura?! Kak?


Най-подробно за това може да ти отговори Владимир Качаклиев. Питай го него. Той цели пресконференции даваше по този повод.

А пък ако напишеш в гугъла "свободни поети" и Теодор Дечев, може и сама да видиш някои неща, за да си отговориш на въпроса "Как?". А аз тук само два линка ще ти дам:

http://www.segabg.com/online/new/articlenew.asp?issueid=4395&sectionid=2&id=0000299

http://press.dir.bg/_wm/news/news.php?df=45&dflid=3&nid=256066

Във втория линк пише, че Теодор Дечев е издигнат за кмет от блогърското общество. Аз съм блогър, но не съм издигал гореспоменатата персона за нищо, нито пък съм знаел, че е издигана от мое име. Значи, някой е използвал и моето блогърско име за да издигне тази кандидатура. Или сред блогърите има някакво по отбрано масонско тайно блогоръско общество за което другите блогъри не знаят.
Та Теодор Дечев е представен чрез кражба. Кражба на общество, в случая блогърско, кражба на публикации, напълно безплатно взети от блог.бг за постигане на политически цели, а именно кампания за избиране на определен човек за кмет на София. А участвалите в списанието наречени "свободни поети", макар по голяма част от тях всъщност не са поети, ( списанието не е чисто поетично, а е пенкилер списание) навярно не са знаели, че всъщност участват в една политическа кампания. Чисто български предизборни тарикатлъци. Това е.
Желая ти успех в намирането отговора на въпроса "Как?"!
цитирай
15. veselinvalev - dolsineq
23.07.2011 15:21
dolsineq написа:
Точно, Веско - ако ги нямаше... Ако в една градина се поевят плевели, добрият стопанин ги изскубва с корен, да не вредят на труда му, за съжаление тази страна не помни откога е нямала добър стопанин...


Е, поздравявам те за страхотната метафора! Това е истината за България. Плевелите я превзеха. И дойде кризата. Защото плевелът ще да го консумират само магаретата. И затова плодовете на плодородната българска земя ги няма. Заради плевелите. И как наистина да си върнем тази наша истинска градина, която плевелите ни отнеха. Как да се превърнем отново в стопани?! Ами един от пътищата мисля, че съм го посочил с тази моя статия - просто да не си мълчим за нищо. И да назоваваме истината, истината и само святата истина. Не е лошо като начало, мисля.
Още веднъж поздрави за прекрасната метафора и почитания!
цитирай
16. veselinvalev - parasol
23.07.2011 15:26
parasol написа:
И всичко иде от там,
че не искат да работят. Партията им даде възможност да помпат мускули и да стават борци и боксьори, и те бягат от лопатата цял живот. Един от тях на въпрос защо е станал мутра, каза, че "иначе трябваше да стана работник". (((((((


Така е, Слави, не е луд този дето изяжда зелника, ами този дето му го дава.
Ама тази Партия, за която ти говориш, как да вземем да я затрием саде със всичките и паразити? Метастазите на тумора май вече са чудовищни, и ще трябва чудото на истината да може да избави българския организъм от гадния комунистически рак мутирал в гадния капиталистически рак. Сложен е наистина въпросът. И ножът е опрял до кокала. Ама дали ще помогне ножът?!?...
цитирай
17. анонимен - Помня, че когато ходих с приятели в ...
23.07.2011 15:36
Помня, че когато ходих с приятели в Прага, през лятото на 1995, ни направи голямо впечатление, че по витрините няма стикери, на които пише "ВИС" и "СИК".

ПП Веско, ти на мьеко ли говориш?
цитирай
18. veselinvalev - clubmate
23.07.2011 16:08
clubmate написа:
Помня, че когато ходих с приятели в Прага, през лятото на 1995, ни направи голямо впечатление, че по витрините няма стикери, на които пише "ВИС" и "СИК".

ПП Веско, ти на мьеко ли говориш?


Ами на, стикерите са си българско явление. Както и много други явления, които ни забатачиха пиесата. В моята пиеса горе във второто и явление гръмна и един незакупен пищов, ама и от неговия гърмеж не знам какво ще излезе. На гол тумбак чифте пищови, както се казва. И на гола витрина чифте стикери. Хехе, това май хич не е лошо начало на друга пиеса. И пак няма да е пражка. "Окончите виступ а наступ, двержи се завиреи". Хайдееее..., потеглих с пражкото безстикерно метро...

Диалектът ми е ямболски. Човек не може да си скрие диалекта. Макар да съм завършил българска филология и да знам перфектно книжовния ни език и неговата история ( и старобългарския даже поназнайвам, въпреки, че го водят мъртъв) със моите съселяни във Веселиново си говоря по веселиновски. А пък другаде друг диалект ако се опитам да имитирам, ще бъде имитация и ще ми личи. А диалектите са огромно богатство, но за съжаление покрай телевизията и книжовния и език и бабите на село започнаха да говорят като говорителките по телевизията. И понякога забравят да "мьечат".
Хайде чао!, че "пришли в станици "Малострансхааа"" и трябва да слизам.
цитирай
19. injir - Az ne znaeh, che uchastvam v podobna ...
23.07.2011 17:46
Az ne znaeh,che uchastvam v podobna kampaniya.
цитирай
20. veselinvalev - njir
23.07.2011 18:21
injir написа:
Az ne znaeh,che uchastvam v podobna kampaniya.


Ами явно са си спестили да ви информират. Използвали са ви без ваше знание. Нарича се подвеждане. Или още манипулиране. се нарича. Дори само заради това, че сте блогър, от името на някакво блогърско общество без ваше знание, или пък, ако сте участвала в списанието с някакъв текст, като се ви казали, че всъщност го правят заради това, че вие сте "свободен поет" ви публикуват, а всъщност си провеждат политическа кампания за избор на кмет. С пресконференции, културни мероприятия и т.н.
Да ви е честито! Както се казва. Сега научихте истината. Че сте били част от политиката на Алексей Петров, с прякор Трактора. Били сте част от политиката на мафията. Евфемистично казано.
цитирай
21. анонимен - Гражданско Общество
23.07.2011 19:20
Гражданската позиция, води (един ден) до Гражданско Общество.
Това ще се случи и в България. По -скоро, по-добре, повече българи ще
се върнат обратно, защото тези които живеят навън знаят за какво иде реч.
Свобода на Словото, Свобода на Личноста. Това е.
цитирай
22. veselinvalev - 21анонимен
23.07.2011 19:42
анонимен написа:
Гражданско Общество
Гражданската позиция, води (един ден) до Гражданско Общество.
Това ще се случи и в България. По -скоро, по-добре, повече българи ще
се върнат обратно, защото тези които живеят навън знаят за какво иде реч.
Свобода на Словото, Свобода на Личноста. Това е.


"Аванти популу, ала рискоса
Бандера роса, бандера роса.
Бандера роса ла триумфера,
Бандера роса е ла либерта."

http://it.wikipedia.org/wiki/Bandiera_rossa

Венсеремос!
цитирай
23. injir - Da izbyagash ot mafiyata. . . Nev...
23.07.2011 20:25
Da izbyagash ot mafiyata... Nevyzmojno.
цитирай
24. pin777 - Добре, че не си го взел TT-то
23.07.2011 20:54
Можеше не само да изпържеш онея ами и някой невинен покрай тях. Куршума му може да мине през един и да убие поне още един.
цитирай
25. veselinvalev - injir
23.07.2011 21:02
injir написа:
Da izbyagash ot mafiyata... Nevyzmojno.


Няма оттърване. :)))
цитирай
26. анонимен - Поздравления за смелостта да ка...
23.07.2011 21:09
Поздравления за смелостта да казвате това, което мислите! Благодаря!
цитирай
27. lado - Мислех те само за нещо като брат. . ., ...
23.07.2011 21:44
Мислех те само за нещо като брат..., астрален ли, духовен ли. Пък се оказа ,че си ми близнак! Еднояйчен!! Или съм ти клонинг. Приличаме си като две капки оцет! :)))) Поздрави!

цитирай
28. анонимен - поклон
23.07.2011 23:36
За тоя постинг Весо - поклон от мене!
цитирай
29. sarmatin - Те мутрите си бяха скритата власт ...
24.07.2011 00:08
Те мутрите си бяха скритата власт която беше една всеобща тайна , защото зад тях си седят спокойно всякакви елементи с увредени мозъци който после викат ооо не сме ние мутрите са организираната престъпнос е. И естествено щом някой си плаща безмислено измислени всякакви данъци , те си казват ми защо да не плати още един път , докога се пита ще търпим ;(.
цитирай
30. veselinvalev - pin777
24.07.2011 02:12
pin777 написа:
Добре, че не си го взел TT-то
Можеше не само да изпържеш онея ами и някой невинен покрай тях. Куршума му може да мине през един и да убие поне още един.

ТТ-то е страшно армейско оръжие. На въоръжение беше за офицерите във Варшавския договор. Калибърът на патрона му е като на автомата Калашников - 7,62 мм, само че е с 14 мм по къс.

http://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%A2%D0%A2_(%D0%BF%D0%B8%D1%81%D1%82%D0%BE%D0%BB%D0%B5%D1%82)

Ужасно е да си помислиш какво би станало ако стреляш в някой с него.

Между другото, на мен точно него лято на 97-ма, за което говоря по горе, че беше разговорът ни с Кембъла, а и точно на същото място, където беше разговорът ни с него, се случи пред очите ми, на има-няма десетина метра от мен, един цивилен полицай от ЖП-траспортната гръмна една мутра в крака. Със стоп патрон. Нямам идея какъв беше пистолетът. Мутрата беше около два метра висок и широк като какво, като четирикрилен гардероб естествено. Огромна мутра, пиян, агресивен, с още две мутри хулиганствали около осем сутринта по пустата главната варненска бул."Княз Борис I", щото около осем сутринта тя си е още кажи-речи съвсем пуста. Излезли от някакъв бар след цяла нощ пиянстване, крещели по улицата, ритали кошчетата за боклук, чупели бутилки върху плочките, трошили каквото им попадне. Минавайки покрай спряла да зарежда един от уличните фризери хладилните кола, пълна със сладолед, шляпнали един шамар на шофьорчето и си взели едно цяло кашонче сладолед за закуска и изтрезняване. След туй свърнали от главната “Княз Борис” по “Иван Вазов”, че там по сенчесто, ама случайно сладоледената случка станала пред очите на цивилно полицайче от ЖП транспортната полиция, едно дребничко, под средния ръст такова, ама много куражлия, облечено с бяла цивилна ризка и с черно цивилно панталонче, и него ден му бил почивен. Хич не му било работа да се занимава нито с ЖП транспортния ред, нито с уличния варненски ред. Да, но то сърцато. Значи имало все още такива истински, доблестни полицаи, полицаи по призвание. Та случката се развива на около двеста метра от тогавашното Първо районно на Варна. Аз си спях още най кротичко в микробуса си, паркирания на притулената от високи акации варненска улица “Иван Вазов” на около десетина метра от излаза и с главната бул. “Княз Борис I” когато ме събудиха едни ужасни викове, едни ужасни крясъци и едни ужасни псувни на каращи се улични гласове. Напсувах ги аз сънено и се опитах да заспя отново, но ужасните крясъци, викове, псувни и караници не престанаха от моето умствено псуване. Понадигнах се и излязох от микробуса откъм страната на тротоара, до който бях паркирал. Ужасните крясъци, псувни и караници идвах точно от отсрещаната страна на другия тротоар от устата на една огромна мутра, която размахваше едната си ръка, а пък на нея размахващата се ръка се мандахерцаха закопчани белезници. Крясъците, псувните, и караниците идваха от нежеланието на мутрата да напъха и другата си ръка в белезниците. Другите две мутри и те викаха и псуваха, но не толкова гръмогласно и грозно, колкото тази огромната мутра. Въпреки, че много ми се пикаеше, вместо да се забързам към най близката тоалетна, аз се попритулих зад микробуса и започнах да наблюдавам цалата тази гръмогласна сцена. Огромната мутра още по силно и грозно започна да крещи, да псува и да заплашва. Тогава полицайчето извади пистолета си и му каза, че ще стреля. “Ади, вика, стреляй бе, кво си го извадил тоя пищов, знайш ли кой плашиш ти бе, а, знайш ли кой плашиш ти, знайш ли кой съм аз, ади стреляй бе, ади стреляй кат си толкоз курназ, да е.а твойта мама да е.а!” – крещеше мутрата. И полицайчето гръмна. Трясъкът беше оглушителен. Пистолетът беше насочен към бедрото на мутрата от около метър растояние, видях огъня който излезе от цевта. След трясъка настана мълчание. Мутрата се олюля, пристъпи една крачка напред с другия си крак, след това се свлече, падна на колене и се подпря с двете си ръце на тротоара в позиция “партер” И стана жалък. Ама много жалък. Започна да вие като наритана циганка – “Ма ти ма уби мене бееее, ма ти ма осакати бееее, ма много ма боли крака беееее…” Айде, вика му полицайчето, ставай да те водя в районното, след това ще те заведем в болницата. “Ма боли ма много беее…” – ревеше мутрата. Ще те боли ами, вика му полицайчето, нали искаше да стрелям. Те първите ми два куршума са гумени, не е чак толкова страшно, му вика полицайчето. Абе гумени, гумени, ама на бедрото на мутрата, върху късите му летни панталони се появи кърваво петно, след това кръвта започна да се стича към коляното му и да капе по плочките на тротоара и да оставя кървава диря, защото мутрата започна да лази напред тътрейки коленете си и подпирайки се на двете си ръце. Изведнъж сякаш и трите мутри отрезняха. И започнаха да се държат като що годе нормални хора. Хайде, помогнете му да стане, вика полицайчето на другите две мутриу и те подхванаха падналата огромна мутра под мишниците и го изправиха. След това огромната мутра ги прегърна от двете си страни през раменете и така подпрян от двете страни закуцука под строгия поглед на цивилното полицайче в посока Първо районно. След има-няма минута-две минути се чу вой на полицейски сирени и от двете страни на главната пристигнаха две полицейски коли като запушиха излаза на ул. “Иван Вазов”. Извадиха едни жълти заградителни ленти и започнаха да ги разпъват около кървавите следи по плочките. Един от униформените полицаи, които извършваха тези лентово-заградителни действия десетина години по късно го видях да се изявява в “Биг брадър” по телевизията и във филма “Дзифт” и в още някакъв игрален филм също май го видях да се изявява. Беше станал актьор човекът впоследствие. А аз като видях тогава заградителните мероприятия си викам, ааа, Веселине, ти май забрави, че ти се пикаеше адски много, беж към най близката тоалетна, а след това си бий на някъде по далече камшика, щото то се видя, че поне до обяд тук за теб няма да има бизнес, ами да не вземат да те гепят за свидетел, че да ти развалят и следобед бизнеса, хайде беж по надалеч… Около обяд, обаче, поогладнях и отидох до Първо районно да хапна, че там си обядвах, понеже в полицейското ресторантче в задния двор на районното готвеха най-вкусно и най евтино из целия варненския център, и си беше отворено и за външни хора. Досами главния вход на районно съзирам да виси едно дребно попче, което имаше сергия за попски търговски артикули – кръстчета, иконки, тамянец, такива работи. Сергията му беше точно срещу моя “Сфинкс” на пресечката на “Иван Вазов” с “Княз Борис”. Попчето винаги рано си разпъваше сергията, още къмто осем сабале. И явно нямаше как да си зареже кръстчетата, иконките и тамянаца и да си спеши бързо нанякъде калимявката, та го бяха гепили за свидетел. Попчето ме изгледа злобно, очевидно бързо анализира, че съм проявил предвидливост и не съм останал да догледам заградителните мероприятия, та да ме заградят и мен за свидетел бъдещите звезди на телевизията и родното ни кино. Та прескачайки злобния поглед на попчето свих към ресторантчето на Първо районно, което си беше една малка дупка, но пък както споменах готвеха в нея вкусно и евтино.
Долу-горе такава е тази история. Цялата я сглобих от това, което прочетох следващите дни из варненските вестници и от това, което бяха видели по ранобудните хаймани на главната варненска улица, та ми го разказаха.
Виж как ти спретнах още една съвсем истинска история покрай тия пищови.
цитирай
31. veselinvalev - 26 анонимен
24.07.2011 02:29
анонимен написа:
Поздравления за смелостта да казвате това, което мислите! Благодаря!


Благодаря ви! Поздравления и за вас!
цитирай
32. veselinvalev - lado
24.07.2011 02:43
lado написа:
Мислех те само за нещо като брат..., астрален ли, духовен ли. Пък се оказа ,че си ми близнак! Еднояйчен!! Или съм ти клонинг. Приличаме си като две капки оцет! :)))) Поздрави!



Като две капки оцет сме, Ладо. Еднояйчни. Дрозофилите са ни родили. Имаме малко на брой, но едри хромозоми. Които са удобни за наблюдение. Любимци на всички генетици.
НАЗдоРОВe!
цитирай
33. veselinvalev - 28 анонимен
24.07.2011 02:47
анонимен написа:
За тоя постинг Весо - поклон от мене!


Благодаря!
цитирай
34. veselinvalev - sarmatin
24.07.2011 02:59
sarmatin написа:
Те мутрите си бяха скритата власт която беше една всеобща тайна , защото зад тях си седят спокойно всякакви елементи с увредени мозъци който после викат ооо не сме ние мутрите са организираната престъпнос е. И естествено щом някой си плаща безмислено измислени всякакви данъци , те си казват ми защо да не плати още един път , докога се пита ще търпим ;(.


Не знам ние докога ще търпим, но те имат огромен акумулиран капитал. Доста трудно ще им паднат батериите.
цитирай
35. balgarski7vinarki - prav si
24.07.2011 05:30
Te taka "rabotjat"-poruchki-polizia-SOT-zigani,tova e prosluvutata mafia v BG
Vazlaga njakoi poruchka na poliziata-izdebvat go sas SOT -tehnikata,prashtat zigani da mu vleznat v doma i v njakoi sluchai da polvlechat i magii i -obekta e gotov...
Az sam jestoko potarpevsha ot tazi "struktura" nalojena na zjaloto ni obshtestvo ot "drugarite" ot 6-to i estestveno SIK-a i napalno podkrepjam izlojenoto v tozi posting.
Vsichko tova e otvratitelno i samo evropeiski interesi mogat da nalojhat silova promjana.I dano.
цитирай
36. veselinvalev - balgarski7vinarki
24.07.2011 09:56
balgarski7vinarki написа:
prav si
Te taka "rabotjat"-poruchki-polizia-SOT-zigani,tova e prosluvutata mafia v BG
Vazlaga njakoi poruchka na poliziata-izdebvat go sas SOT -tehnikata,prashtat zigani da mu vleznat v doma i v njakoi sluchai da polvlechat i magii i -obekta e gotov...
Az sam jestoko potarpevsha ot tazi "struktura" nalojena na zjaloto ni obshtestvo ot "drugarite" ot 6-to i estestveno SIK-a i napalno podkrepjam izlojenoto v tozi posting.
Vsichko tova e otvratitelno i samo evropeiski interesi mogat da nalojhat silova promjana.I dano.


Финансовата сфера и и икономиката вече са техни. Те са работодателите в България. И политическата сфера е тяхна. Те са политиците на България. Каква да е тази европейска силова промяна произтичаща от европейски интереси. Ние сме вече част от европейския пазар. Желанието за чисти пазарни принципи може да бъде европейският интерес. На книга ги имаме пазарите, му казват от европейските централи, а ама като няма пътища до тях, кел файда ни е, че ги имаме на книга. Хайде, започвай да правиш пътища. И нашия започва да се пъне да прави пътища. Това ще да е наложената отвън силова промяна навярно. Ама какво ще им потрябва на европейските централи след това?!?... Дааа... Ето и пътища имаме вече до вашите пазари, ама то хората хептен оредели из тия пазари. Бе къде ти отидоха хората?!?... Хайде започвай да внасяш хора. И нашия започва да внася хора. Дааа.... Ама то хора вече има, ама няма работа за тях, хайде започвай да осигуряваш добри условия за инвестиции. И нашия започва да осигурява добри условия за инвестиции. Само хората дето ще ги внасят не знам откъде ще да са, ама в природата празно няма. Иначе политико-икономическият пъзел се понареди. Само нас дето може да ни няма, но това са подробности от пейзажа. А както разбрахме, в пейзажа празно няма. Все нещо го запълва.
цитирай
37. анонимен - Печен си!
24.07.2011 10:29
Наздраве от пивницата "У чернехо вола" на Лоретанске намньести!
цитирай
38. veselinvalev - clubmate
24.07.2011 11:14
clubmate написа:
Печен си!
Наздраве от пивницата "У чернехо вола" на Лоретанске намньести!


Наздраве!
http://www.youtube.com/watch?v=50HtKALup2g
цитирай
39. boristodorov56 - Да си прав - всички тук бяхме подведени и го подкрепихме. Както казва evrazol: "Сега ме е срам. За разлика от господин Дечев. "
24.07.2011 22:25
Лично за мен това беше реакция на факта, че СК подкрепи д-р Б. Борисов,
който продължава да не ме привлича и днес като дела и документи.
Кой да знае, че Дечев е заигравка на А. Петров, но той общо с хората участвували в "Свободни поети" случая няма.
Участието на Качака в промоцията на Дечев и свързването на тази промоция със "Свободни поети" е малко пресилена, бих казал.
Казвам го с убеждение заради факта, че бях и продължавам да съм привърженик на идеята на издаването на "Свободни поети".
Книгата и двата броя на списанието се случиха.
Перипетиите са забравени, освен от основните участници.

Да си прав - всички тук бяхме подведени и го подкрепихме. Както казва evrazol: "Сега ме е срам. За разлика от господин Дечев. "
цитирай
40. veselinvalev - boristodorov56
25.07.2011 06:11
boristodorov56 написа:
Лично за мен това беше реакция на факта, че СК подкрепи д-р Б. Борисов,
който продължава да не ме привлича и днес като дела и документи.
Кой да знае, че Дечев е заигравка на А. Петров, но той общо с хората участвували в "Свободни поети" случая няма.
Участието на Качака в промоцията на Дечев и свързването на тази промоция със "Свободни поети" е малко пресилена, бих казал.
Казвам го с убеждение заради факта, че бях и продължавам да съм привърженик на идеята на издаването на "Свободни поети".
Книгата и двата броя на списанието се случиха.
Перипетиите са забравени, освен от основните участници.

Да си прав - всички тук бяхме подведени и го подкрепихме. Както казва evrazol: "Сега ме е срам. За разлика от господин Дечев. "



Има една такава сентенция: "Оправданието е като задника. Всеки си го носи."
Та и ти, Борисе. Търсиш параван зад “всички тук".
Мен, например, никой не ме е подвеждал. Защо да бъда напъхван и аз в някакъв кюп "всички". Напъхахте се в кюпа "Свободни поети" сега си търсите параван за оправдания. Типично по български: "Ама той другия ми е виновен. Подведе ме." Е, на теб къде ти е бил акъла, та си се подвел. Завел те е човекът, най чистосърдечно те е завел при Алексей Петров. Като философия и като дело. Като дела и документи. Като финанси и счетоводство.
С нищо не сте подведени. Имате нужда от някаква политическа изява. И се изявихте. Какви са последствията от изявата... Най-добре е да си траете. Мълчете си. Не казвайте. Заключете езика. Така ще е по невинно.
И по оправдаващо, че още имате и заблудата за "Свободни поети". Ами те и комунистите още си имат заблудата за комунизма. Ей ги - пенсионерските клубове са пълни с такива заблудени. Шляпат карти и не им дреме. Че са заблудени.
Между другото има голямо сходство между твоя коментар тук и цитираната от мен в настоящия ми постинг статия на Дечев: и двамата, Борисе, защитавате благодетелите си: Дечев защитава Алексей Петров, ти защитаваш Владимир Качаклиев.
Ще ти го кажа пак, Борисе: "Свободни поети" е глупост. И като заглавие и като изпълнение, и като политическо мероприятие. Чисто комунистически опит да се използва едно частно и индивидуално пространство, каквото е блогбеге, за постигане на партийни политически цели. Защото всеки блогър в това пространство е индивидуален, частен, дори и тези, които са изцяло анонимни. А вие няколко души, чисто по комунистически се опитахте да го превземете и да го партизирате това пространство. И го закарахте при Алексей Петров. И аз това винаги ще го смятам за отвратително. Както и това, че оправдание ще си намерите за всичко. И затрайване ще си намерите. Защото е по лесно да пишеш за “комунистическите гаутлайтери”, сереч за сталиновите хитлерчета и за хитлеровите сталинчета отколкото да надделееш шаблоните на собствения си вътрешен политическия калъп. В който наименованието и словосъчетанието вече нямат никакво значение. Може да е и “Свободни поети”. Щото поезията много си ходи с политиката. А пък политиката много си ходи със свободата. Свободата пък си ходи с бирата. А пък бирата си ходи с рибата. А пък рибата с картофите.
Хайде да спра до тук, че да не взема да те подведа към някой богоугоден ресторант и да се окажа накрая виновен за всичко.
цитирай
41. boristodorov56 - Весо, защо събираш Алексей Петров и хората участвали в "Свободни поети" в един кюп?
25.07.2011 09:06
Не съм сигурен, че когато се правеше първата книжка през 2 009 дали частица от хората живеещи в България бяха чували за Ал. Петров. За себе си не твърдя, но тава прави ли ме негов съратник?
Пресоляваш манджата.
Каквото и да е отношението ти към Свободни поети или Качака не е честно да се обвързва идеята с А. Петров.
Нито е почтено!
Не се оправдавам като Дечев, който не знам какво е казвал, но и сега твърдя, че намерението на участниците в Свободни поети няма нищо общо с това, което искаш да внушиш.
Тълкуванията за едно или друго нещо си е проблем на тълкувалия го - както на участниците и феновете на Свободни поети, така и на отричащите.
Въпросът ми е - трябва ли да се се изправят на нокти и един срещу друг хора, които съвсем некомерсиално и безвъзмездно са участвували в един добър по същество проект, отделен е факта как е бил осъществен?
Всеки има право на тълкуване и оценка на едно-друго, но не бива да влиза в ролята на съдник някому, особено когато той е постъпвал свободно и по своя воля.

Да се натиква личното желание на хората за изява към някакви политически аритметики откровено казано е некоректно.

Играта на думи е безкрайна и не доказва вина за невинните.

Колкото за подкрепата ми за Дечев за кметството на София е лично моя позиция. Грешка или не - това не ме прави виновен за нещо. Или греша?
цитирай
42. veselinvalev - boristodorov56
25.07.2011 09:22
boristodorov56 написа:
Не съм сигурен, че когато се правеше първата книжка през 2 009 дали частица от хората живеещи в България бяха чували за Ал. Петров. За себе си не твърдя, но тава прави ли ме негов съратник?
Пресоляваш манджата.
Каквото и да е отношението ти към Свободни поети или Качака не е честно да се обвързва идеята с А. Петров.
Нито е почтено!
Не се оправдавам като Дечев, който не знам какво е казвал, но и сега твърдя, че намерението на участниците в Свободни поети няма нищо общо с това, което искаш да внушиш.
Тълкуванията за едно или друго нещо си е проблем на тълкувалия го - както на участниците и феновете на Свободни поети, така и на отричащите.
Въпросът ми е - трябва ли да се се изправят на нокти и един срещу друг хора, които съвсем некомерсиално и безвъзмездно са участвували в един добър по същество проект, отделен е факта как е бил осъществен?
Всеки има право на тълкуване и оценка на едно-друго, но не бива да влиза в ролята на съдник някому, особено когато той е постъпвал свободно и по своя воля.

Да се натиква личното желание на хората за изява към някакви политически аритметики откровено казано е некоректно.

Играта на думи е безкрайна и не доказва вина за невинните.

Колкото за подкрепата ми за Дечев за кметството на София е лично моя позиция. Грешка или не - това не ме прави виновен за нещо. Или греша?


Да, грешиш. Но това си е твоя карма. Трябва да си я извървиш.
Щом не си разбрал досега какво и защо съм го написал, няма никакъв смисъл да ти обяснявам повече.
Иди си при твоите "комунстически гаулайтери" при сталиновите хитлерчета и при хитлеровите сталинчета. Там е уютно.
Моята "игра на думи" е невинна. С нея забавлявам себе си и другите. Казвайки истината.
Вашата игра на политика не е невинна. С нея заблуждавате себе си и другите. Лъжейки.
Първо лъжейки, че сте поети. Второ лъжейки, че разбирате нещо от политика, която да донесе нещо хубаво на българите и на България. Защото фактите досега се неоспорими, и те сочат че, това което донесохте със "Свободни поети" в блоговото пространство е теодордечевщина. Качаклиевщината докара теодордечевщината. Качаклиевщината е - под маската на културни проекти ("Свободни поети") да се изпълняват политически проекти, замисли и цели. А теодордечевщината е продажната същност на всички български политици от последните 65 години насам. Това е истината и за глупостите за "гражданско общество" и "електронни будители", защото рано или късно тези ваши глупости, илюзии, прикрити и откровени лъжи се превръщат в маша на мафията. А мафията в България е ръководена от политиците й. Политиците от всички партии без изключение, но под вещото ръководство на "най-старата", "столетницата", и най-представената като структури в цялата страна БКП/БСП. Истината е, че всички партии в България са нейни производни, нейни клонинги. И вие се превърнахте в такива. С вашите формални и неформални групирания и печатни издания каквото е "Свободни поети".
цитирай
43. ianchefff - Преди малко си мислех,
25.07.2011 09:24
че на границата, вместо "Народна република Чалгаристан" е доста по-изящно и точно, да бъде написано "Няма смисъл".
Нещо като БГ вариант на 42.

Поздрави, Веско.
цитирай
44. veselinvalev - ianchefff
25.07.2011 09:32
ianchefff написа:
Преди малко си мислех,
че на границата, вместо "Народна република Чалгаристан" е доста по-изящно и точно, да бъде написано "Няма смисъл".
Нещо като БГ вариант на 42.

Поздрави, Веско.


Това е много добра идея. Акламирам!
Защото в "Няма смисъл"
има много съДЪРжаНИЕ. И съд ържан и е. И съ държан и е. И съдържа ние. И съдърж Ани е. И съдър Жан и е. И съдър Жани е. И съдържан и е. И съдържа ни е. И съдържани е. И съдържание.

Поздрави и усмивки, Янч!
цитирай
45. анонимен - Никой да не се чуди защо козела се ...
25.07.2011 10:43
Никой да не се чуди защо козела се кюска в скалата
цитирай
46. анонимен - 42. veselinvalev - Би ли пояснил какво точно имаш предвид, защото съм отскоро съм тук
25.07.2011 10:58
Кой е излъгал и продължава да лъже? Хубаво е да знаем защо лъже? Кого е излъгал?



цитирай
47. ploudinperper - Това трябва да подскаже нещо. Казвал съм го преди 2 години.
25.07.2011 11:12


Ако съм искрен - много добре разбрах подбудите ти и мотивацията ти за този текст. Дори бих казал, че определено си прав за много неща. Смущаващото е, че приписваш несъществуващи грехове на Качаклиев.
Вие бягате в два успоредни пътя, даже бих казал - един срещу друг.
Прав си няма нищо по-свободно от мрежата, извън рамките си, неограничен, зашеметяващо свободен.
Идеалните условия зя един творец. Прав си!
И изведнъж някой си лаик - ще прави книга, дори се опитва да ти обяснява разликата със стихосбирка. Даже го подозираш в комерсиален уклон! Дори иска да ползва без разрешение чуждо творчество! Справедливо е възмущението ти, но не е точно това, което си мислиш.
Първо:
Не ка4ак -други хора са я правили - като съдържание и краен продукт тази книга. Доколкото разбирам - само каквото са предложили блогерите. Каквото са дали авторите - това са сложили редакторите - вероятно са пооправили правописните грешки и толкова. Питах някои от участниците - никой не им е поставял никакви условия. Това е достатъчно да за да отпаднат част от причините за реакциятата ти.
Второ:
Парите са лични на ка4ак - не се заблуждавай, че ги е получил от този, онзи или еврофондовете. Бъди сигурен. От тази книга във всички случай той не печели - ясно е.
Трето:
Тафил - така той казва - нещо и си го приписва. Ако искаше да го краде - нямаше да сочи автора му и да го показва, като го обявява за сътрудник. От друга страна - в книгата, аз не съм я виждал - ка4ак май не фигурира по никакъв начин.
Разбрах, че си я видал - можеш да го потвърдиш или отречеш.
Четвърто:
Подозрението ти, че ка4ак ще използва книгата и списанието за политически цели. това е само подозрение, аз също го мисля, но той казва ще ги използваме за формиране обществено мнение. Това е друго - дори бих казал похвално.
Колкото и да са наивни - блогерите са бамбашка хора - ти си най-красноречивия пример - трудно ще е, на който и да е да им внуши политическо поведение. Това нали го осъзнаваш, така както аз го осъзнавам?
Пето:
Ако ка4ак поне малко разбираше от този бизнес - особено издаването на списание - щеше да знае, че проекта му за списаниетое обречен, и че ще го фалира и още след третия брой и нищо не може да го спаси или помогне в аванс. Мисля, че е прекалено голям мечтател и наивник, защото се е доверява на аматьори и по-големи лаици от него. Във всеки случай това не го прави неприемлив от позицията, от която ти го атакуваш.
Иска да направи група за "буря и натиск" и да се опитва да влияе по някакъв начин на обществените процеси. В това му начинание има известна доза лична заинтерисуваност, но без това не може.
Участието също ще е на свободен принцип, а названието е - като запазена мярка - никой дори и да се опитва да определя кои са свободни и несвободни не може да го направи, камо ли да ги пусне по предварително нагласени улеи

Вярвай ми - аз съм ти доброжелател.

Разбирам те отлично, но ти мина допустимата граница и започна да го обиждаш лично!

Прецени отново нещата - знам че е трудно да си представиш, че не си прав - дори за момент.
Съвсем не твърдя това - просто това, което казваш
ти - не е единствената и цялата истина!
Извън естетическите критерии - съществуват понятия като човечност, взаимност и добри намерения.
Аз даже не го познавам този човек - казвам го за да не ме подозреш в корист.
цитирай
48. veselinvalev - 45 анонимен
25.07.2011 11:12
анонимен написа:
Никой да не се чуди защо козела се кюска в скалата


Правилно. Нека да се чуди на анонимната козология. Или анонимната пръчология. Притчон глаголяща.
цитирай
49. ploudinperper - В допълнение:
25.07.2011 11:21
- лични терзания не се оправдават с чужди вини или намеци.
Летежът е съчетан с кълвене на трохи от земята. Свободно падане и летеж. Посоката на движението има значение само, ако живота е от значение, а не идеите. Едното не противопоставя другото. Не го отрича. Не подпомага. Не му съчувства. Не блудства с него. Не го задоволява. Не го ограбва. Не крещи. Не мълчи. и т.н.
цитирай
50. veselinvalev - alegator
25.07.2011 11:22
alegator написа:
Би ли пояснил какво точно имаш предвид, защото съм отскоро съм тук
Кой е излъгал и продължава да лъже? Хубаво е да знаем защо лъже? Кого е излъгал?


Напиши в гугъла "свободни поети" и сам си намери отговора "какво точно?" Защото за достигнеш до него не е чак толкова просто нещо. Тъкмо ще имаш удоволствието и свободата сам да си направиш изводите.
цитирай
51. veselinvalev - ploudinperper
25.07.2011 11:56
Толкова ли си влюбен в този твой текст, та го цитираш копипействайки го от тук:
https://sites.google.com/site/veselinvalev/
като коментар 128

Цитатът, който си представил е от друг контекст и от друг приключил разговор. Появата му тук може да доведе само до безсмислено зацикляне и повторение на отдавна казани неща.

А относно допълнението ти - аз не познавам човек, който да си няма някакви си свои терзания. Няма такъв човек. Това не означава, че ако някой си казва откровено мнението за нещо, то непременно е за да си оправдае личните терзания. А ми то по твоята логика трябва да млъкнем всички и да онемеем завинаги.
Много е манипулативно и плоско всичко, което си написал. Никъде не съм казал, че животът няма значение, та ти да си търсиш повод и да обясняваш каква е разликата между живот и идея.
И не се опитвай да поставяш граници на мисленето, говоренето и писането ми. Не съм фен на духовното митничарство и няма как да ме впечатлиш с измислените си бариери. Няма да получиш нито паспорта, нито личната ми карта за проверка, нито пък нещо останало, от което да можеш да си откраднеш. Така че, мачкай си духовно-митничарската фуражка в ръцете, пристъпяй си от крак на крак заврян в митничарската си кабинка припомняйки си някои от старите си коментари, които очевидно ти носят утеха, но не го прави в блога ми. Тук не е място за терзателно-митничарски спам.
цитирай
52. ploudinperper - 51. veselinvalev
25.07.2011 13:12
Да търсиш широта в собствената си ограниченост е жалко.
Много жалко.
цитирай
53. veselinvalev - ploudinperper
25.07.2011 13:29
ploudinperper написа:
Да търсиш широта в собствената си ограниченост е жалко.
Много жалко.


Да имаш принципи и да ги отстояваш, устояваш и защитаваш, никак не означава ограниченост. Колкото и ти да се опитваш да го внушаваш и колкото и да се опитваш да надробяваш и отклоняваш разговора за тях.
Жалка е позицията на оправдания на хора, които имат вина това блогово пространство да се политизира, профанизира и чалгаризира. И след като са изгубили контрола на собствените си действия да прехвърлят проблемите от болните глави на здравите. Това е жалко.
А пък моята "ограниченост" си има достатъчно широки параметри за да ми е уютно и безпределно в нея, така че, чужди квалификации няма как да ме засегнат. Напротив, разсмиват ме, и ми носят добро настроение и добро самочувствие.
цитирай
54. bizcocho - Отвратително е, че са ти се случили ...
27.07.2011 18:52
Отвратително е, че са ти се случили подобни неща! Поздравявам те, че открито споменаваш името на този човек! Ако всеки бе като тебе, много от смърдящата мърша нямаше да яде държавни пари!
цитирай
55. veselinvalev - bizcocho
27.07.2011 20:40
bizcocho написа:
Отвратително е, че са ти се случили подобни неща! Поздравявам те, че открито споменаваш името на този човек! Ако всеки бе като тебе, много от смърдящата мърша нямаше да яде държавни пари!



Ако си стоях кротичко вкъщи или пък на някоя държавна службичка, нямаше да ми се случат тези неща. Но аз исках да съм си стопански инициативен и предприемчив. Залагал съм имущество в банки, теглил съм заеми, рискувал съм. С хиляди неща съм се справял самичък. Но организираната престъпност няма как да я прескочиш в България. Рано или късно трябва да станеш неин донор. А е всеизвестно, че организираната престъпност се организира, ръководи и ползва от самата държава. От тези, които определят политиката и, раздават картите /над и под масата/, дърпат конците на всички българи, за да могат да крадат безогледно – от всичко и от всички. Щем или не щем, рано или късно, тези, които сме в България се превръщаме в кукли на конци. С издухани от проблеми и немотия същности. Навряни в бедност и отчаяние. А мафията си върти някакви си нейни политици, най често дрънкалници с измислените си кухи фрази за национален капитал, който беше откраднат от държавата и превърнат в частен капитал с няколко машинации. Първата от тях беше източването на предприятията чрез входно-изходната машинация. Измислена от БКП/БСП (в чиито първи коалиционни правителства, прочее, Иван Костов беше финансовия и министър) и осъществена от мутри като Илия Павлов в съюз с псевдо и лъжесиндикалисти като Константин Тренчев, в които няма нищо синдикално и нищо истински предприемчиво. Нищо съзидателно. Само чудовищни кражби, чудовищни грабежи, убийства и тотално разграбване на държавата, на общонародната и собственост, ограбвайки българския народ, поставяйки го в днешното изключително унизено икономическо състояние. Със заплати и пенсии десет пъти по ниски от европейските. С милиони икономически имигранти зад граница. С политически абсурдни действия парализирали нормалното съществуване на българското общество, превръщайки го в една огромна машина за тотален държавно-олигархичен рекет, тотална корупция и беззаконие върху българските граждани, превръщайки българите в един икономически и културно циганизирано-чалгаризиран народ, изпаднал в дупките на родните си пътища. Огромни дупки. Под път и над път. И най вече на път. Дупки всякакви. Улични, финансови, духовни. Трошащи човешките съдби.
Ти говориш за “смърдяща мърша”.
И наистина мафията има нужда от политическа смърдяща мърша, червеи, които са готови да се пребоядисат във всякакъв цвят, готови да се изсипят в каквито им наредят политически форми, матрици и калъпи. Като най прост пример мога да ти дам - има една сателитна на БКП/БСП политическа формация – Евророма, с лидер Цветелин Кънчев. Сателитна на БКП/БСП, но ако Ахмед Доган плати на Кънчев повече от БКП/БСП, тогава циганите гласуват за Доган. В една от документалните поредици на английската телевизия SKY “Рос Кемп за бандите” - за престъпността на българските цигани - кражби, джебчийство, проституция в големите европейски градове, същият този “български” политик и ромски лидер Цветелин Кънчев заявява, че калдарашите разсъждавали така "Само ние сме родени да живеем щастливо и богато, а всички останали са създадени за да ни бъдат слуги."
http://www.youtube.com/watch?v=dYnUslGNu7A&NR=1
(Някъде след шестата минута след началото на посочената тук втора част на филма)
Сиреч краденето, проституцията и джебчийството са призвания дадени на циганите калдараши от бога. По същата логика в мисленето на всеки български политик от българската мафия (няма никакво значение от кой спектър е, дали ще е Иван Костов, Георги Първанов, Симеон Сакскобурготски – известен още като Крадлив Дедо, или пък неговата бивша охрана и настоящ премиер Бойко Борисов), та по същата логика в мисленето на политиците от българската мафия е че, ограбването и краденето на държавата и нейните граждани в полза на мафията е дар от бога. Дар от бога за мафията. И само те - мафиотите са родени да живеят щастливо и богато. Вички останали са създадени за да им бъдат слуги. Сиреч, калдарашка работа.
Ако познаваш някой, bizcocho, който си има приказката с бога, да вземе да го пита дали е така. Че да знаем наистина и ние отговора.


цитирай
56. lovehunter - Привет!
29.07.2011 19:19
Ще ти разкажа и аз една история, Веско.
Имало едно време един млад мъж, който в зората на 90-те участвал в студентските протести и вярвал, че всичко това е истина, че черните дни за България и нейните деца, са били само едно чучело, дрънчащо от поривите на вятъра и сега, изпепелено от младежките пориви за свобода и истина, ще спре да стряска полета на птиците.
Воден от идеята, че в едно свободно общество, най-нормалното нещо е, че ако много искаш, обичаш и работиш, рано или късно, нещата се получават... и се захванал с много любов и инат с дребен бизнес, който би донесъл нормален живот и спокойствие за семейството му. И така – години наред, не пестял сили и талант, за да се получат нещата. Те, определено, не се получавали, но той не се отказвал, защото вярвал, че това са болести на едно младо общество, но трябва да се мине през това чистилище, за да се излезе на светло. И нямало какво да хленчи – всички са на този хал и ако всеки се откаже, кой ще оправи нещата!? Трябва да работим тук и сега, мислел си той, който работи за себе си, работи и за България и обратното.
цитирай
57. lovehunter - не се събра
29.07.2011 19:23

Но вместо да живее по-добре, семейството му хивеело на ръба на хаоса. Това го измъчало много. Та нали всичко правел в името само на това. Мислил много върху живота си, правил преценки, търсил грешки... не искал да допусне, че някой друг е виновен за това, грешките са сигурно някъде в него или в младата демокрация... и съвсем скоро всичко ще се оправи!
Накрая, когато всичко вътре в него било разкъсано от погледите на децата му, се усъмнил в много истини и спрял да се бори. Не защото нямал сили, за защото спрял да вижда смисъл. Разбрал, че точно тук и сега нещата няма да се получат. Че основата е от пясъци и точно по тази причина, къщата, която строи, ще се срутва отново и отново. Направил тъжната равносметка, че е изгубил 20 години от живота си в борба с вятърните мелници на една държава, за която мислел, че е негова... може би, когато ме е създавала, мислел си той, си е лягала безразборно с когото и да е и сега не се знае кой е бащата!?
И една сутрин, вече не толкова младия мъж, си помисли, че трябва да прекрачи границата, онази истинската. Тука нещата не стават, мислеше той, загледан в изражението на огледалото, тука майките убиват децата си, ако ли не – са мъртвородени.
И с много тъга... и злоба се изправи пред границата, плахо прекрачи... обърна се... България видя в очите му влага... но не, не се върнал, казал – Бог да ме пази от България – изплюл се на нейна територия, тръгнал напред, прегърнал семейството си и повече никога не се обърнал.
цитирай
58. lovehunter - пак
29.07.2011 19:24
Никой не знае къде е и как я кара. Но аз знам, срещнах го съвсем случайно на един Испански плаж. Вечерта, пред чаша ракия и шопска салата, говорихме много – за Веселин Вълев, Красимир Едрев, Красимир Симеонов, Орлин Дянков, Кембъла, Захари Карабашлиев, Галина Михайлова, Иван Петров, Добрин Добрев, Страшимир Цанов, Сава Сивриев и т.н. и т.н. Каза, че живее нормално, много искал да се върне, но не можел да забрави тези изгубени 20 години от живота си и бъдещето на децата. Понякога съжалявал, че заплюл земята на България, но тогава така го е почувствал.
Понякога съжалявал... но само понякога.
цитирай
59. lovehunter - :)
29.07.2011 20:51
Ей, щях да забравя!
На изпроводяк ми каза, че ако ще си чужденец в собствената си родина, то по-добре е да си чужденец някъде другаде, но да се чувстваш нормално.
цитирай
60. veselinvalev - lovehunter
31.07.2011 23:40
Много, много ти благодаря, Роска, че написа тук тази своя история.
История, която описва надеждите, които имахме в началото на 90-те за нас и за България. История, която описва истинския крах на българската действителност. Несправедливостта и беззаконието, което завладяха България и захвърлиха българите в безперспективно отчаяние, че злото обхванало родината ни, може да бъде победено. Истината е, че то - злото - властва, управлява и богатее, ограбвайки всички българи, смазвайки ги, унищожавайки ги. И е нормално, тези, които все още имат сили да потърсят други общества извън пределите на родината, в които могат да оцелеят, и в които намират по добри перспективи за живот за себе си и децата си, въпреки, че емигрантския живот и той никак не е лесно нещо.
Имената, които спомена, ме върнаха в едно славно за нас време, изпълнено с дух, с идеи, с търсене на словото, време, в което Шумен и Университета му бяха един от духовните центрове на България.
А моята сегашна вътрешна емиграция, Роска, всъщност, не зная къде ще ме отведе. Може би още по дълбоко да имигрирам в себе си.
Хубавото е, че все още можем да споделяме историите си. Независимо дали са тъжни или весели.
Пишейки на български.

Благодаря ти още веднъж, че беше тук. Че не си се отказал да се завръщаш. В езика ни. И в действителността ни.


цитирай
61. bapha - рядко смислен пост
01.08.2011 12:46

поклон
цитирай
62. veselinvalev - bapha
01.08.2011 21:51
bapha написа:
рядко смислен пост
поклон


Благодаря ти!
цитирай
63. teodordetchev - И моят отговор:
02.08.2011 00:22
http://teodordetchev.blog.bg/drugi/2011/08/02/.794236

ДА НЕ ПРИПИСВАМЕ НА АЛЕКСЕЙ ПЕТРОВ БИТИЕТО НА БОЙКО БОРИСОВ ОТ 90-те ГОДИНИ.

Отговор на г-н Веселин Вълев
цитирай
64. veselinvalev - teodordetchev
02.08.2011 08:14
teodordetchev написа:
И моят отговор: http://teodordetchev.blog.bg/drugi/2011/08/02/.794236

ДА НЕ ПРИПИСВАМЕ НА АЛЕКСЕЙ ПЕТРОВ БИТИЕТО НА БОЙКО БОРИСОВ ОТ 90-те ГОДИНИ.

Отговор на г-н Веселин Вълев



Ето точния адрес на статията:

http://teodordetchev.blog.bg/drugi/2011/08/02/da-ne-pripisvame-na-aleksei-petrov-bitieto-na-boiko-borisov-.794236

За вас е нормално е да защитавате работодателя си, г.н, Дечев. Но настоящата ни българска трагедия е, че всичките ни политици са точно като вас – назначени защитници на работодателите си. А техните работодатели са корпоративните интереси. Последните шестдесет и нам колко станаха вече години България никога не се е разделяла с най-голямата си корпорация БКП/БСП. И вашия “Съюз за стопанска инициатива на гражданите” е също част от тази корпорация, която винаги е била подчинена на хора от бившата българска Държавна сигурност и бившето съветско КГБ и ГРУ.
Затова ви нарекох в статията си “лумпен”.
Защото вашата цел е да лумпенизирате хората. И те да продължават да тънат в бедност и мизерия, и да са покорни слуги за едно парче хляб. Това е цялата ви политика на лицемерие, фалш, лъжа и цялата ви стопанска инициатива.
Можех да ви нарека и “аксесоар” за още по цветисто, както вие наричате настоящия министър на вътрешните работи Цветан Цветанов:

http://teodordetchev.blog.bg/drugi/2011/07/17/strashnoto-mina-zapochva-ujasyt-diskusiia-s-filosofa-angel-g.784182

Та ако предпочитате и желаете да няма “квалификации” към името ви, то би трябвало най напред вие да не употребявате “квалификации”, когато пишете за другите.
Та думата “лумпен” употребих за вас абсолютно съзнателно и логично в контекста на вашето политическо изразяване и риторика.

Ще коментирам и едно обобщение направено от вас.

“Обикновено такива смели хора отправят подобни квалификации от безопасно разстояние, нищо че за мен всички форми на насилие са по принцип неприятни и неприемливи.”

Аз - Веселин Вълев съм в България, г-н Дечев. От публикации в блога ми, много, много лесно може да се установи местоживеенето ми. Посочвал съм го многократно и съвсем, съвсем точно.

“Мафията си е внедрила човек в държавата” – това казва настоящият министър на вътрешните работи Цветанов за вашия работодател Алексей Петров:

http://www.dnes.bg/crime/2010/02/14/aleksei-petrov-mafiiata-v-dyrjavata.86072

В статия на “Ню Йорк Таймс” със заглавие „Законност и ред по български" е посочено че, “Кръстникът на българската мафия е Алексей Петров.”
В статията е цитиран и адвокат Йонко Грозев от Центъра за либерални стратегии, който посочва, че на Алексей Петров му се е носела славата на човек, с когото не трябва да се заяждаш.

http://www.snews.bg/bg/statiya/krastnikat-na-balgarskata-mafiya-e-aleksey-petrov:9327

Като напишете в Гугъла “алексей петров” и “мафия” излизат сто и тридесет хиляди заглавия.

“Наглите” и “Октопод” се свързват с името на Алексей Петров.
“Наглите” и “Октопод” са престъпни групи, което се занимават с отвличания и убийства.

Според вас в безопасност ли съм, г-н, Дечев?
Колко и от кого, според вас, трябва да е “безопасното” ми разстояние за което намеквате, имайки зад гърба си “кръстника на българската мафия” Алексей Петров?

Та как да тълкувам двусмислието в думите ви:
“...нищо че за мен всички форми на насилие са по принцип неприятни и неприемливи.”?

По принцип са неприятни и неприемливи, но по изключение могат да бъдат приятни и приемливи за вас всички форми на насилие.
Към мен - Веселин Вълев ли ще да е това изключение, това насилие с всичките си форми?
Така ли да тълкувам намеците ви, г-н Дечев?

Агресивните ви политически действия за сваляне на настоящето правителството никак не говори за кротост и благост на характера ви, както се опитвате да внушавате чрез упоителната многословността в публикациите си, а говорят за друго – за корпоративната груба сила, безмерна алчност, безмерна арогантност, безмилостност, безпределна жестокост на българо-руската мафия стояща зад гърба ви.

http://frognews.bg/news_36898/Aleksei_Petrov_Liubomir_Pavlov_i_Ognian_Donev__na_noj__sreshtu_Boiko_Borisov/

Истината ми е по мила от живота, г-н Дечев. Защото живот без истина, не е живот. Това е истината. И вашата "обикновеност" за "такива смели хора" и за "безопасните разстояния" на които се намират ви я оставям за размисъл. Както ви оставям за размисъл и собствената ваша ироничност. А за Поли Пантев дори и остров Аруба не беше "безопасно" разстояние, когато мафията реши да го намери. Има още поне най-малко петстотин имена последните двадесет години за които нямаше безопасно разстояние. Аз знам силата на думите си, къде те удрят и какъв може да бъде отзвукът им. Наясно съм, г-н Денчев и без вашите намеци.
Дванадесет години съм живял и оцелявал във Варна. Ял съм и тимаджийската попара. Цяла Варна през тези години и сега е скована от тимаджийския страх. В анализ на Николай Колев - Босия можете да прочетете, че от името Алексей Петров са респектирани и във варненската групировка ТИМ. А "респектиране" без сблъсък и взаимоотношения на разпределение на територии в тези среди няма как да има.

http://www.obshtestvo.net/content/view/1609/13/

Написах “Най-грозната история” по повод рекламен линк, който имаше в блога ми към вашата статия “Защо не се притеснявам да стоя до Алексей Петров”. Написах я спонтанно - от сърце и душа. Аз не се занимавам с политика. Зад моя гръб не стои никой, г-н Дечев. Абсолютно никой. Заради хора като вас съм отвратен от българската политика и мога да го заявя категорично, че почти двадесет години вече съм във вътрешна емиграция. Аз съм емигрант в собствената си родина, г-н Дечев. Заради продажни хора като вас. И изпитвам отвращение към цялата тази безсмислена за обикновените хора политическа чалга, която тресе в политически кючек цяла България. И я тресе с една единствена цел - корпорациите да са все на власт за да трупат несметни богатства, ограбвайки максимално “населението” - в което превърнаха българина.
И го правят с политически инструменти като вас.
Това е истината, г-н Дечев, която вие никога няма да напишете. Нито в блога си нито където и да е. Истината не е прагматична за вас, г-н Дечев. Тя не е вашият инструмент. Не е вашият жанр. Не е вашият изказ. Защото тя - истината - не ви върши работа. На вас ви трябва лъжата и вие си служите охотно с нея, омесвайки я най-често с хрисими, псевдонаучни и псевдоаналитични упоителни лафове.
И тъй като имам самочувствието, че разбирам от литература, от процесите й и явленията и, ще ви кажа, че ми беше много гадно когато заедно с Качаклиев заради вашите корпоративно-политически цели използвахте думата “поет” в списанието “Свободни поети”. Което е една огромна лъжа. Защото нито вие, г-н Дечев, нито Качаклиев сте поети. И повечето от двестате блогъри, които употребихте в него не са поети. Но вие всички тях ги използвахте най-безогледно заради вашите си частни корпоративни цели и интереси. Което, г-н Дечев, е отвратително. Отвратително е, защото липсата на морал може да оскверни и най-чисто духовните човешки стремежи. А липсата на морал е първото “качество”, което трябва да имат политици като вас за да са възможни, за да ги има. Без отсъствието на морал лъжата на която служите няма да е възможна.
Последното което ще ви кажа, г-н, Дечев – дано някога разберете това, което съм написал в горния си постинг, и в коментарите под него. И защо съм го написал. Тогава ще има нещо истинско във вас. Нещо различно от лъжата.
Пожелавам ви го, г-н Дечев.
цитирай
65. cornflower - Страшно е и в Общините
02.08.2011 13:47
Издигат ни повторно един посредствен даскал за кмет. Първият път - без да сме го избирали. И сега ще е така.
Боли ме, срам ме е. Крадат идеите ми и ги опорочават. Парите, разбира се, за тях са...
Повръща ми се от такъв живот - сама да се боря, а другите да превиват гръб пред некадърието.
Миналата седмица публикувах в блога "Някъде, накрая на света", визирайки проблемите в малкия град. Принудих се да го изтрия, тъй като припознали се, започнаха да изливат помия върху мен и да ме заплашват. Не се страхувам, но ми е страшно, че съм сама - точно като теб...Да бяхме малко нещо дебелооки, щяхме да сме щастливи сити...
цитирай
66. veselinvalev - cornflower
02.08.2011 15:21
cornflower написа:
Страшно е и в Общините
Издигат ни повторно един посредствен даскал за кмет. Първият път - без да сме го избирали. И сега ще е така.
Боли ме, срам ме е. Крадат идеите ми и ги опорочават. Парите, разбира се, за тях са...
Повръща ми се от такъв живот - сама да се боря, а другите да превиват гръб пред некадърието.
Миналата седмица публикувах в блога "Някъде, накрая на света", визирайки проблемите в малкия град. Принудих се да го изтрия, тъй като припознали се, започнаха да изливат помия върху мен и да ме заплашват. Не се страхувам, но ми е страшно, че съм сама - точно като теб...Да бяхме малко нещо дебелооки, щяхме да сме щастливи сити...


Какво да направим, Люба. Нито можем да сме дебелооки, нито дебелокожи.
Спомням си, че като ученик много се бях впечатлил от заглавието на книгата по която беше направен филмът "Професионалистът". Оня легендарен френски филм с Жан Пол Белмондо и гениалната музика на Енио Мориконе.
Та книгата се казваше "Смърт на животно с нежна кожа".
Авторът и е Патрик Александер.

Та на, във френските филми професионалистите ги убиват.
В българските не знам как е.
Мога да предположа, че е "Няма нищо по хубаво от лошото време".
А времето при нас е все лошо. Политическото време. Което за мафията си е чудесно.
Иначе климатично сме си винаги на шест.
Като в един руски филм, в който все се появяваха билбордове: "На Балканите времето винаги е хубаво".
На руския филм съм му забравил името.

Благодаря ти много, че сподели истината си, Люба.
цитирай
67. veselinvalev - teodordetchev
02.08.2011 15:30
Публикувам още един отговор на коментар, който написах в от блога на teodordetchev във връзка с

http://teodordetchev.blog.bg/drugi/2011/08/02/da-ne-pripisvame-na-aleksei-petrov-bitieto-na-boiko-borisov-.794236

И двата коментара са публикувани тук като отделни цитати е са отделени с линия.

teodordetchev написа:

"На първо място - сигурен съм, че се намирате в пълна безопасност. Отделен въпрос е, че аз съм последния човек от който трябва да се страхувате. Не заемайте ролята на заплашен и на жертва - няма абсолютно никакъв смисъл.

Разбира се, не съм сигурен, че бихте ми казал всичко това лично, но може и да се лъжа. Аз не съм нито каратист, нито боксьор, нямам отношение към силовите спортове. Човек като Вас, на когото предлагат да си закупи пистолет с четири пълнителя няма за какво да се плаши от мен. Може само да го е срам да ме гледа в очите. Евентуално ...

на второ място - дали съм истински или не съм, слава Богу не зависи нито от Вас, нито от Вашето мнение. Впрочем, правото Ви на мнение е свещено, дори и когато то включва преклонение пред хора като министър Цветанов.

на трето място: За Вас фактите не представляват интерес. Достатъчно е, че Цветанов казал нещо, а Ню Йарк Таймс добросъвестно го е цитирал. (В САЩ не са свикнали с министри, които лъжат публично без задръжки). Вие просто искате да си излеете душата. Нямам нищо против, дори и мястото да е в моя блог. Както виждате - не е блокиран за регистрирани потребители, нито пък материалите се преглеждат. Няколко години беше открит и за анонимни коментари, но през последните дни служителите на Вашия кумир - Цветан Цветанов започнаха да заливат блога ми с линкове за лекарства продавани по интернет и трябваше да взема мерки.

Що се отнася до морала - ролята на морален съдник не е лека и помислете дали наистина я желаете. Впрочем - точно в Ямбол се чувствам изключително комфортно. Защо, може да разберете сам."

---------------------------------------------------------------------

veselrnvalev написа:

"Това, че съм цитирал министър Цветанов, никак, ама никак не означава, че се прекланям пред него. Ами аз и вас съм цитирал. По същата логика можете да кажете, че се прекланям и пред вас.
Г-н, Дечев, аз дори телевизорите съм изхвърлил от къщи. За да не ме занимават телевизиите с чалгаджийската си кючек политика. И не ме интересува работата ни на Цветанов, ни на Цветанова (нея пък хич не я знам каква е). Както и тях не ги интересуват моята работа. Но ето на, политиката се занимава с мен влизайки в блога ми като линк към ваша политическа статия. Аз нямам никакъв интерес към криминалните хроники на България. Не съм и в правораздавателната и система за да разследвам факти. С това са се занимавали и занимават достатъчно хора. Просто споделих моя чисто житейски опит, и моя опит на читател сега. Заради вашата статия започнах да чета какво пише за Алексей Петров. И вече цяла седмица се занимавам с това за да ми е долу-горе цялостна картината. Можеше да свърша много други полезни неща за себе си и семейството си, вместо да посвещавам това свое време на четене за Алексей Петров. На вас, предполагам, ви плащат за да се занимавате с политика. За мен това е изолиран инцидент, и никой не ми плаща за него. Не ми трябват нито мръсните и пари, нито лицемерните и манипулативности на нашенската политика.
Няма от какво да се срамувам, та да не искам да ви погледна в очите, г-н Дечев. Но не виждам какво те вашите очи могат да ми кажат на мен. Разбирам, че вие искате обществено одобрение. От това ли да се срамувам аз, че не виждам какво одобрение мога да намеря в себе си за да ви го предоставя. Гледайки ви в очите.
Та да споделя още от читателския си принудителен опит от тези дни. Попаднах и на книгата за шесто управление на Държавна сигурност на Димитър Иванов (известен още като Митьо Гестапото, прякор измеслен му, както самия Иванов твърди, от друг ДЕСЕсар - Красимир Райдовски). Попаднах и на книгите на Тошо Тошев от “Труд” за това как и кой дирижира политиците в България, как се идва и пада от власт, как се издигат и свалят правителства Ами гадно ми беше да ви кажа. И интересно същевременно. От истината която видях в тях. Прикрита с оправдания. Че можеш да се обърнеш и на опаката си страна, хептен с хастара навън, в името на Партията си. Да изтръмбушиш държавата си. И да прибереш собствеността и превръщайки я в твоя частна собственост. Барабар с целия и народ, като твои наемни работници. Чрез политическите пионки на манипулативната си шахматна шашмалогия, нарисувана на едно оръфано картонче в главата ти. Та да станеш и цял милиардер заради нея, и в нейно име. Големи жертви и големи софри. Големи хотели, големи заводи, фабрики и канцеларии, както е казал едно време поетът. По новому вместо “канцеларии” – офиси. Също големи курортни комплекси и всичко голямо. BIG MAG както е казано на старобългаски. Барабар с големи ЦУМ-ове и МОЛ-ове, ТЕЦ-ове, ВЕЦ-ове… И големе БАН-ки, разбира се, и големи финансови къщи, и финансови дворци. Всичко голямо. И големи манипулации, прикрити зад политически дрънканици за преход. Дрънканици, които не спират и днес. Нито за секунда. Дори когато ги няма телевизорите ти вкъщи.
А що се отнася до въпроса за тежестта на моралния съдник. Ами тя май е най-тежка. Никой не иска да му говорят за морал. Всеки иска да е аморален. Да краде, да няма отговорност към закона и така животът му да е лек. Другите да бачкат пък той да трупа капитали от бачкането им. Затова обществото не обича “моралните”. Защото внушението, че “няма справедливост” е вече априорно. Защото само ако те хванат, то тогава е престъпление. И тогава вече не е хептен срамно, щото ако имаш добри адвокати и те измъкнат, си чист като момина сълза. Ей го - Софиянски си е един чист пример за такава чистота. Хем аканъ софийска чистота. Откъдето и да я погледнаш. Герой и половина. Въпреки аморалността си.
Та никак не биват долюбвани моралистите, г-н Дечев. Пред две хиляди години един такъв моралист му набили трънен венец на главата, след това го и понабили и накрая му набили и гвоздеи приковавайки го на кръст. Нищо необичайно за онова време. Напротив. Много обичайно. И за престъпници, и за моралисти. Всичко това било описано като “Нов завет” барабар с един куп недоказани научно чудеса, едно от които е Възкресение. Днес около две цяло и три милиарда души

http://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%A5%D1%80%D0%B8%D1%81%D1%82%D0%B8%D1%8F%D0%BD%D1%81%D1%82%D0%B2%D0%BE

по тоя морален (“неморален” според тогавашното правораздаване) случай се наричат християни, а факти и доказателства според днешното правораздаване и наука липсват.
Та много морално заблуден народ се нацвъкал за последните две хиляди години, г-н Дечев – два милиарда и кусур?!? Какво ще кажете? Това за мен е интересен разговор и с удоволствие ще ви гледам в очите докато говорите по тази повдигната от мен тема. Може и на някоя маса около ямболския Безистен. Та хем да ви благодаря най-искрено и чистосърдечно, че сте ме защитили от отмъщението на мафията заради непремерено глуповатото ми волнодумие и сте спасили най-благородно нещастния ми животец.
Пък аз за благодарност ще ви кажа предварително печелившите числа в играта 6 от 49 на тотото. Може да ви послужат предизборно. Ако решите да играете.
Само ми кажете кое от двете тегления предпочитате - първо или второ."
цитирай
68. cornflower - "Да изтръмбушиш държавата ...
03.08.2011 09:22
"Да изтръмбушиш държавата си."
цитирай
69. veselinvalev - cornflower
03.08.2011 10:54
cornflower написа:
"Да изтръмбушиш държавата си."


Ами точно това беше направено. И затова сега сме без вътрешности.
Пък те му казват по псевдонаучному - криза. Щото не знаят точната терминология. :)
цитирай
70. germantiger - ...
08.09.2011 15:53
ЯСЕН, КОНКРЕТЕН И КАТЕГОРИЧЕН с истината и житейския пример постинг!
Браво за позицията и жалко за загубите - тогава в Хасково.
цитирай
71. veselinvalev - germantiger
10.09.2011 22:09
germantiger написа:
ЯСЕН, КОНКРЕТЕН И КАТЕГОРИЧЕН с истината и житейския пример постинг!
Браво за позицията и жалко за загубите - тогава в Хасково.


Благодаря ти за коментара и за преценката.
А пък за загубите... Имал съм и много по тежки от тези в Хасково. И всички са били заради монопола на мутрите и червено-сините чудовищни крадци. За да си възможен в българския бизнес трябва да клечиш и робуваш на някой от тях. Ако не го направиш - фалитът ти е предрешен. За съжаление, го предпочетох.

Благодаря ти още веднъж за написаното от теб.
цитирай
72. анонимен - Moh Warfighter
30.10.2012 20:00
<a href=http://medal-of-honor-warfighter.com/medal-of-honor-warfighter-demo/>Medal of honor warfighter beta</a>
цитирай
73. анонимен - Регистрация компании оффшор
01.11.2012 22:04
При случае было необходимо заключить сделку, посоветовались и согласились на <a href="http://offshoreopen.com/offshore-belize.html">готовые, компании в Белизе</a> наилушее решение для работы и бизнеса. Много менеджеров корпораций рекомендуют регистрировать компанию в оффшоре.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: veselinvalev
Категория: Изкуство
Прочетен: 2073267
Постинги: 245
Коментари: 4521
Гласове: 15189
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031