Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.10.2007 13:10 - ТЕЛЕВИЗИЯ. ПРЕДИЗБОРНО СТУДИО.
Автор: veselinvalev Категория: Изкуство   
Прочетен: 1544 Коментари: 3 Гласове:
1

Последна промяна: 14.02.2009 18:36


ТЕЛЕВИЗИЯ.
ПРЕДИЗБОРНО СТУДИО.

Като гледам лицата
на българските политици
се сещам за една стихосбирка.

“ГЪЗОВЕ И ОБЛАЦИ”
се казва стихосбирката.

Ако бях добър текстописец
щях да спра дотук.
За да е анекдотично.
Но аз ще съм
в такт с времето.
Тактуване на времето.
Метроном.
Даже тактика на времето.
Public relation.
Реклама. Реклами.
Върху телевизията,
връз политиката
анонс правя
на художественото.
На литературното.

На гъзовете.
На облаците.

Я кажи ми, облаче ле бяло…

Много обичам думите.
Много. 
Обичам. 
Думите.

Гъзове.
Облаци.

Рекламирам.
Нали, приятелю.
Рекламираме.
Ре. И кламери.
Рекла Мери.
Мери Члери.
Прикачени файлове.
Атачи, реклами и мейли.
Имейли.
Имаш поща.
Интернет и телевизия.
Асоциативна визия.
Социална колизия.
“Ето някои от въпросите,
които получихме по пощата.”
обръща се водещият към
политиците.
След това се взира
в монитора
на разтворен пред него
лаптоп.
Виждам – гърбът му е черен.
Гръб на монитор. Лице на лаптоп.
В средата - блестящо лого на марката.
Скрита реклама.
И аз искам такъв нотбук.
Политиците с черни костюми.
Гърбовете им черни.
Общ кадър към студиото.
Камерата се движи.
Между гърбовете на гостите
се появява
лицето въпросно на водещия.

Да изключа ли все пак телевизора.
Или просто да сменя канала.

“ГЪЗОВЕ И ОБЛАЦИ”.

Изведнъж
много ми се приисква 
да си го кажа.
Даже да го напиша.
На моя си нотбук.
Това.
Мъртвият поет
Иван Методиев
ми е много жив.

“ГЪЗОВЕ И ОБЛАЦИ”.

Живите политици
са ми много мъртви.

“ГЪЗОВЕ И ОБЛАЦИ”.

Из “ГЪЗОВЕ И ОБЛАЦИ”:

…“Крилете са окови за птиците.

И още:

Гъз дъно няма.

Истина ви казвам!

Едно е да не улучиш дупката,
защото си пикал накриво,
а съвсем друго –
защото си се целил в Луната!
Прочее
Един гледа отминаващите облаци,
друг –
отминаването…”

“ГЪЗОВЕ И ОБЛАЦИ”

Дали да четете Иван Методиев.

Дали  да е предизборно.
Дали да е студийно.
Дали да е телевизионно.
Дали да е гъзово.
Дали да е облачно.
Дали да е метрономно.
Дали да е рекламно.
Дали да е…

Иван Методиев.

“ГЪЗОВЕ И ОБЛАЦИ”:

“Толкова ни е в гъза,
че вече ни е през кура.”

Телевизия.
Предизборно студио.
Студ и О.

“ГЪЗОВЕ И ОБЛАЦИ”.

Като гледам лицата…



Тагове:   студио,   телевизия,


Гласувай:
1



Следващ постинг

Спечели и ти от своя блог!
1. zari - ДОБРО ПРЕДСТАВЯНЕ НА ПРиДИЗБОРНОТО СТУДИО!
15.10.2007 13:25
давайте следващото....
цитирай
2. reclamo - не ги жалиш не ги жали хич жал нямаш:)
07.02.2009 00:36
...Мен пък ме изкефи много!!
цитирай
3. veselinvalev - Благодаря най-сърдечно.
27.02.2009 14:25
Благодаря най-сърдечно.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: veselinvalev
Категория: Изкуство
Прочетен: 2073276
Постинги: 245
Коментари: 4521
Гласове: 15189
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031