Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.02.2009 07:32 - КИЛИМАНДЖАРО
Автор: veselinvalev Категория: Изкуство   
Прочетен: 1478 Коментари: 3 Гласове:
0

Последна промяна: 03.03.2009 06:46


            КИЛИМАНДЖАРО

 

            Килиманджаро е африкански бог. Има черен цвят на кожата, а косата му е изцяло бяла. Гъста, къдрава, африканска, бяла коса. С прическа тип “Килиманджаро”. Той си е една цяла планина с вечен, нестопяем никога сняг на върха. Килиманджаро има много здрави зъби. Яде килими по италианска рецепта. Такъв си е Килиманджаро. По-рано предпочиташе персийски. Сега се е пристрастил към чипровските. Чатим си с него в Skipe бази-керет, приказваме си по микрофона и се гледаме чрез камерата. Любувам се на калпачестата му бяла прическа:

            - Ко прайш ма, парцал? – викам му.

            - О, - вика ми той - станал си отворен катАзис.

            - Е, чак толкова пък отворен – му викам – няма как да се получи.

            - Ти – вика ми – за получаването, недей да си толкова сигурен че няма. То – вика ми африканския бог Килиманджаро – във всеки от нас има нещо педерастко.

            - А, за това, че във всеки от нас има нещо педерастко, съм съгласен – викам му – ама че от всеки от нас става педераст, тук не мога да се съглася. И стига - викам му - дай да прекратим с тази педерастка дискусия

            - Добре де – съгласява се Килиманджаро – да прекратим с тази педерастка дискусия. Само да те предупредя – вика ми – това тук между нас си е частен разговор, затова и можем да си говорим за педерасти.

            - Да – викам му – можем да си говорим за педерасти, може да си приказваме за квот си искаме.

            - Но само в наш си частен разговор – ми вика Килиманджаро – да не се изтървеш публично да употребиш “педераст”. Имахме съвет, нали съм ти споменавал и друг път за нашия съвет – на боговете – Аз – Килиманджаро-Милиманджаро, Загрей-Магрей, Зевс-Мевс, Юпитер-Кащан (а, прощавай, това бяха стари съветски марки ролкови магнитофони,) Буда-Муда, Перун-Мерун, Тангра-Мангра, Ра-Мра, Саваот-Маваот, и тоз-оня още, няма да ти ги изброявам всичките от нашия съвет на боговете сега я, и решихме да ви направим по-толерантни към хората с различна сексуална ориентация. Затова публично забрави за думата “педераст”. Ще употребяваш думата “хомосексуалист”. Така ще казваш за по-толерантно.

            - Е, това го знам – викам му – аз даже за по-човечно някак си им казвам “хората с хомосексуална ориентация”. Защото има акцент върху думата “хора”. Даже като кажеш “той човекът е с хомосексуална ориентация” и сякаш ти някак си езиково си вече ориентиран. И даже интегриран в човешкото си, само като кажеш това “той човекът…” И стига вече – прекратяваме с темата. Ти - викам му на Килиманджаро – последните чипровски килими дето ти ги пратих изяде ли ги.

            - Изядох ги – вика ми той – само два останаха. Прати ми още, че много вкусни тези последните, след това може и нещо друго да ми намериш за разнообразие.

            - Ще ти намеря – викам му – някоя стара черга от баба ми с аромат на нафталин. Знаеш ли какви са шарени, много ще ти разнообразят цветово менюто.

            - Хей - вика ми Килиманджаро – ти не се ебавай със стария беловлас бог, че ще ти извъртя някой номер дето хич и не ти е минавал през главата. Я някой синджир ще ти опъна докато караш велосипед, я някоя синджирлия ще ти налея преди да те спре катаджия, така че внимавай с бъзиците, че и ние боговете бази-керет не носим на майтап. А пък аз ако искам и с Мандала от цветен пясък мога да се угостя. Буда-Муда ми ги праща. Ти знайш ли – ми вика Килиманджаро – колко време е необходимо на будистките монаси да направят една Мандала.

            - Знам – викам му – много време им трябва. Гледал съм филма “Малкия Буда” по телевизията, и други филми съм гледал за Мандала, някои и научно-популярни… И стига вече, да си сменим темата на закачките, ще ти пратя чипровските килими… И на баба чергите нафталинови ще ти пратя. Ха, ха, ха… - не можах да се сдържа да не се засмея от сърце на беловласата му капа на Килиманджарото му с Килимандажаро и да му пратя един скайпски емотикон “самурай размахва меч”.

            Същата вечер ме спъна синджир вързан за една подвижна табела с кръгчета и кръстчета в средата на кръгчетата “Спирането забранено!”. Как можах да не го видя тоз синджир.

            Не че не ми изпонатроши хубавия ми любим и единствен велосипед. Не че не ме изпонажули, изпонатърти и изпонарани. Не че не ми изпонакъса червено-белите ромбчета на любимото ми яке…

            Килиманджарото му с Киламнджаро… 

            А Азис е готин пич. Има си вечерно шоу. Позитивен, добронамерен към гостите си. И даже забелязвам в него нескрит интелектуален уклон. И  как пее само, как забавлява… Седя си пред телевизора обинтован тук-таме и се радвам: “…Светът не е просто шоу, светът е вечерното шоу на Азис!”. Гледам си и си мисля, Килиманджарото му с Килиманджаро как можа да ми скъса любимото яке. А можеше да ми счупи и главата с този синджир и току се успокоя гледайки веселбите в шоуто “…Защото, това което поиска той, се случва…”

 




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Спечели и ти от своя блог!
1. diletant - Много симпатично диалогче! Поз...
25.02.2009 09:56
Много симпатично диалогче! Поздрави! Пак ме инжектира носталгично - много ми хареса това с Каштана..... какви щайги бяха, е-е-х младост....
цитирай
2. veselinvalev - "Кащан" и цветомузика
26.02.2009 13:40
Моя приятел Добромир имаше "Кащан". Леле, що джумби направихме с него "Кащана" съветски. А Владчето и Данко измайсториха цветомузика. Схемата я взеха от "Техника Молодьожи". И я усъвъшенствуваха. Тиристорите за нея им ги прати едно русначе от Москва. В България нямаше откъде да се купят тиристори. Аз сглобих сандъка с цветните крушки. Що новобрански изпраскахме нея година с цветомузиката и "Кащана". Нея година - 1978.
цитирай
3. eleonoraknyazheva - Мунолог
08.03.2009 12:01
на мученика Веско,
след получени видения
вследствие на
опиянение
или транс
в каданс.
;))))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: veselinvalev
Категория: Изкуство
Прочетен: 2074965
Постинги: 245
Коментари: 4521
Гласове: 15189
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031