Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.03.2009 08:38 - КИЦЕЛО
Автор: veselinvalev Категория: Изкуство   
Прочетен: 3451 Коментари: 26 Гласове:
0

Последна промяна: 22.03.2009 15:39


КИЦЕЛО

 

Тя ми отрязва резенче

и го поставя

в чинийката пред мен.

Кицело е, бабо, казвам и.

Нищо, яж, яж, бабиното, ми казва. 

Дали сега той ми е обиден

затова, че тогава

съм го нарекъл кисел.

Можеш ли ти да го попиташ

него - лимона?

Защото аз го питах.

 




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Спечели и ти от своя блог!
1. lubara - Тук се предавам още в началото.
20.03.2009 08:45
Тук се предавам още в началото.
цитирай
2. veselinvalev - mirogankov,
20.03.2009 08:47
diletant e точният човек. Той е нашият човек, miroganko, извън съмнение всякакво. Той е спецът по приложение на език от лимон изтръпнал. Дано ни ощастливи със съвет безценен.
цитирай
3. veselinvalev - Горе ръцете, Любо!
20.03.2009 08:50
Е, ти пък, Любо, поне да беше опитал. А ти: "Предавам се.". А бе, понякога в плен е по-добре, отколкото животът в родното ти село. Така твърдял прадядо ми Злати след завръщането си от плен във Франция. Трябва да е било след Първата световна война. Той е бил човек с голямо чувство за хумор, но и за реализъм. Та и ти така.
цитирай
4. lubara - то стана нещо.
20.03.2009 09:54
Лошо, недоимък е било.
А сега е само доимък.
доят дните ни,
една диня ни е останала,
и то кората й.
Хлъзнахме се .
Хумористичен реализъм.
цитирай
5. veselinvalev - Любо,
20.03.2009 10:10
Динена кора.
Подхлъзване.
Да сложим още
и една обелка от банан.
Все пак да има избор някакъв...
...За демокрацията...
Бананов хумор
плюс малко динен. -
Ех, че подхлъзване за нацията...
Буф!...
Какво пък беше и това
санким...
Аа! - Домат разпльокан...
Мамка ти...
цитирай
6. diletant - Много високи отговорности ми ...
20.03.2009 10:11
Много високи отговорности ми възлагате, приятели. Ще ми е трудно, но ще опитам да се вклиня в диалога с тази плодово-зеленчукова закачка. Но за да бъде разбрана, преди нея ще ви разкажа един сладко-киЦел стар виц:

Прибира се жена вкъщи – разрошена, потна с раздърпани дрехи и крещи на мъжа си: „Стояне, ужас, един гамен ме изнасили в асаньора!”
С каменно лице и възхитително спокойствие мъжът отива до хладилника, вади два лимона и ги дава на жена си с думите: „Изяж ги”. След това невъзмутимо продължава да чете вестника си.
На следващия и на последващия ден случката се повтаря. На петия ден, сред поредното асансьорно насилие, жената не издържа. Захвърля лимоните по мъжа си и истерично закрещява: „Идиот, говедо, олигофрен, хорските мъже ме чукат в асансьора, а ти дори, не се впечатляваш…” Съпругът я поглежда през вестника и с желязно спокойствие казва: „Яж и не коментирай, кучко, че вече не мога да понасям доволната ти физиономия”.


Плодово-зеленчуково

Лимонът киЦелее - целия.
Не е безвкусен като зелето,
не е червен като домат,
и като кивито космат,
не е той праскова със нежен мъх,
мъжа оставяща без дъх,
не е и възлютива ряпа –
от нея мъжкий задник „зяпа”
(отдавна пеехме таз песен стара
във алкохолен транс и сред поквара:
„Ой, ряпа, ряпа, гъза ми зяпа….”).

Лимонът плод е за жени със нрави волни –
да вкиЦелява физиономиите им доволни!
цитирай
7. veselinvalev - diletant
20.03.2009 10:24
Както винаги diletant e ВЕЛИК!
И пак ще го кажа както и преди -
Той не е просто хуморист -
Той е - ЖАНРА.
Дори когато пее в анапест.
цитирай
8. henzelski - Не е обиден,
20.03.2009 10:50
според мен, лимона...
Това го знаят всички хора,
че ако той не бъде кисел,
ще е лимон, ама измислен.
;)))
цитирай
9. lubara - Гроздето е кисело
20.03.2009 11:12
Стана ми така лимонено,
че беседата сладка,
за мен ще се окаже кратка.
Не само гроздето е кисело,
и захвърлих лимона
някъде из балкона.
Работа ме чака,
туй води ли се
със юнака.
Или се кара,
тюх да му се невиди,
и мамка му стара.





цитирай
10. palisandar - ЦЕЛО, ки, макар и в резен. И цело и ...
20.03.2009 11:39
ЦЕЛО, ки,
макар и в резен.
И цело и ЛИЦЕво.
цитирай
11. kosara2008 - :))) не ви ли е малко неудобно все мъже тука?!?!?
20.03.2009 13:58
лимон та лимон...жвакате ни /щото сме си метафори на лимон, нали това ви емислата и не ми казвайти чи сум гузна и нигонена /не сум...убавицъ сум, е...може де...:))))- лимон , а:)))

Та...стихотворението е трепач и авторът и кампания трепач...но само си представете ...чай без лимон?!?!?! какво ще ше да е ...затова момчета! да живей и растей...лимона уау,

и тихичко : исзвинете ме ч,е ви наруших ...идилийката мъжка , но не се траехте от доволство:)))) тъ зътовъ де, за аромат, рекох дъ се обадя ...И нещо научно:)))- билкътъ калофер ухае й на лимон пък горчи като пелин...това го знам защото готвя ...понякога...
разстението хейл - зрънца ,мънички като анасончето/ така го изговарям по:))) арабски/ е с аромат на лимон ...важна съставка във всички сладурскосладки тестяни арабски изкушения ито защо...хахахахаха , защото
подобрявали мъжката потентност/те това си е съвсем сериозност/... хахахаха ...



:) благодарско за търпението:)
цитирай
12. veselinvalev - kosara2008
20.03.2009 14:09
Е, то тук в нашта мъжка дружинка
ний вси дами ги каним саминки,
и с половинки, даже и с литър-два,
всяка поетическа, нежна душа
тук е винаги добре дошла.
Особено с думи приятни
що за нас са понятни -
стоплят сърца необятни,
лимонче,
и две рибки златни.
цитирай
13. kosara2008 - :)))))))))))))))
20.03.2009 14:33
ах! отпущи ми се...сръцето...не се хлопнаха мъжките двери:)))))))))))))) гледах да не ви се пречкам...


хахахах с литър-два...на метър два е
най -близко
още е часът два,

ебре де бре по полека...златно не златно рибе
се таа...рибката си е рибка какво като може да е и цаца:))) това е само асоциация от един позабравен БГ филм с Григор Вачков...:)))-
цитирай
14. diletant - до kosara2008
20.03.2009 14:37
Виж ти, виж ти! Днес косара
страшна темичка подкара.

Чай, лимон и анасон-
мъж потентен като слон,

на синджир държан и в клетка
край слоницата-кокетка,

гледаща със поглед жаден
стволът му полуизваден...

Тук компанията мъжка
тази тема – без задръжки –

е готова да раздува,
с дами волни да флиртува.

Аз пак си написах слога –
да започнем диалога...
цитирай
15. tili - И водка със сельодка.
20.03.2009 14:38
Аз съм "за" !
цитирай
16. henzelski - Кицело да е на всички -
20.03.2009 16:12
и големи, и мънички...;)
Че до седмица, до две
киселец ще се бере...;)))
цитирай
17. анонимен - В чинийката
20.03.2009 19:13
сам сипа
сурогат на
подсладител,
лимонът ти се
разсърди-
обръщаш живота
наопаки.
И проговори
с подмазващ
акцент -
жълт и студен
на вкус съм,
но и без захар
прилепвам
към теб...
ти обичайно
ме взимаш
за слънце...
и живееш
в мазе
с кисело-сладки
"подправки".
:)
цитирай
18. veselinvalev - diletant,
20.03.2009 20:02
diletant, с тоя твоя слонски, брат,
хобот огромен ей тука развъртян
докара ми ти стрес голям.
И - срам-несрам, търча да се укрия
някъде ей там
де tili водка със сельодка
поръчала ни нам.
Че водка стресът ни лекува,
сельодката пък в нея плува.
Затуй оставям те самин
да въздигаш ти хобот като комин -
на ТЕЦ енергия
със стил във стих стаил
и нова мощност придобил.

цитирай
19. veselinvalev - henzelski,
20.03.2009 20:10
Киселец, киселец,
на поета свиваш
пролетен венец.
цитирай
20. veselinvalev - plastici,
20.03.2009 20:17
plastici, моля те, върни се
във стил "мистици",
че този битов нихилизъм
ще ти докара аневризъм.
цитирай
21. tili - към diletant
21.03.2009 04:32
Ох, сега с какви очи
ще гледам на
любимите гадинки
по Animal planet?
цитирай
22. diletant - до veselinvalev
21.03.2009 09:33
Не може, приятелю жаркий, така да пресемантизираш
невинното ми стихоплетство. Предумишленото преекспониране на зооморфни инкарнации в ответа ти поетический поражда извънмерни сексуални визии... Недей така, друже! Ето сега tili ще спре да гледа любимата си тв програма.
Разведрявам обстановката веднага:

Веселото слонче по полянка припка
и с хоботче малко киселец си ципка!
цитирай
23. palisandar - До Март, Марат и Марк
21.03.2009 10:11
Разбудено,
разбунено,
разбаянено.
Раз и пак.
До щрак.
цитирай
24. veselinvalev - ОПЕРАЦИЯ - "ОБРАТНО В..."
21.03.2009 13:05
ОПЕРАЦИЯ - "ОБРАТНО В..."

Къде в природата видял си, друже,
слонче невръстно сАмо хоботче да си пружи?
Невинно в соло да приприпква и да крЪжи…?
Тук слонове цяло стадо се натрЪжи,
и изпотъпка всичко що се дрЪжи,
въз таз земя и даже и над нея,
тук даже птици вече да летят не смеят.
Прецака се и на tili енимала,
и ей там горкана до буркана във премала
утешава се със водка и сельодка...
Че слонът и на поета киселеца сдъвка,
сякаш че е за душата дъвка,
та му наръфа и венец, па и талант...
Немой така, ти, друже, дилетант,
да пускаш в нашата епархия
дори и невръстен елефант,
че ето и творение тъй крехко,
палисандрово ни изпочупи
и на plastici слънцето захлупи.
На Любара цял бостан изрупа.
Затуй решение да вземем дружно
да върнем слончето си лъжно
в “Планет-енимъла” бръжно.
цитирай
25. tili - Еййй,
21.03.2009 15:04
каква дума "бръжно". Интересно, интересно...
цитирай
26. diletant - Извън природата
21.03.2009 20:02
Слонът - национален герб.
Слонът - емблама на популярна тв програма.
Слонът - известна марка обувки
Слонът - белият символ на Будизма.
Слонът - летящият Хортън.
Слонът моят приятел.
Слонът в стъкларски магазин.
Слонът - четири слона в трабант.
Слонът - актьор в цирка.
Слонът - в клетката на зоопарка.
Слонът - изящни гравюри от бивните му.
Слонът - в душите ни.
...............................
Слонът - стъпил върху ухото ми!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: veselinvalev
Категория: Изкуство
Прочетен: 2074800
Постинги: 245
Коментари: 4521
Гласове: 15189
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031