Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.03.2010 10:37 - СТЪКЛЕН ХОЛ
Автор: veselinvalev Категория: Изкуство   
Прочетен: 8953 Коментари: 30 Гласове:
27

Последна промяна: 16.03.2010 15:39

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
  

СТЪКЛЕН ХОЛ

- Можеш ли
да ми нарисуваш музика
със думи?

- Мога само
да докосна
арфата 

в душата ти.
И да ти дам акустика
в стъкления хол
на нашата вселена.

   
  image




Тагове:   glass,   докосване,   hall,   душа,   акустика,   арфа,


Гласувай:
27



Следващ постинг
Предишен постинг

Спечели и ти от своя блог!
1. lado - А енкаустика за Суингинг Хол? ...
16.03.2010 11:05
А енкаустика за Суингинг Хол?
(халосвам се)
Поздрави!
цитирай
2. tili - Много зареждащи постинги
16.03.2010 12:28
пускаш напоследък, Веско! Хубаво и цветни и веселко някак си ;-)))
А Суингинг Хол си е енкаустиран от цигарен дим като ГотамХол, хахах, lado!
цитирай
3. veselinvalev - lado
16.03.2010 13:03
lado написа:
А енкаустика за Суингинг Хол?
(халосвам се)
Поздрави!


Благодаря ти за "халосването", lado. От такива "халосни" изстрели идват понякога много добри попадения на звука. И словото му. Трябва да има акустика на думите ни, за да може да чуем себе си в пространството. И да знаем, че не сме сами в него.
Жив и здрав!
цитирай
4. veselinvalev - tili
16.03.2010 13:23
tili написа:
Много зареждащи постинги
пускаш напоследък, Веско! Хубаво и цветни и веселко някак си ;-)))
А Суингинг Хол си е енкаустиран от цигарен дим като ГотамХол, хахах, lado!


Благодаря ти за преценката и хубавите думи, Лили. Вземам зареждащ дух от твоите изящни в слово, музика и картини постове и се опитвам да съм им синхронен.
А пък това парче "Glass Hall' на Andreas Vollenweider за пръв път го чух през '80-те по "Хоризонт" в музикалното предаване на Тома Спространов и си го записах тогава на касетофона, и то си остана завинаги едно от най-любимите ми парчета и мисля, че в него музика и изпълнение са свързани в уникална и гениална симбиоза. Днес реших да го ословеся и "очудня". Доколкото мога. Благодаря ти много, Лили, че сподели радостта си от това мое мултимедийно арт-попълзновение.
(Ние във Веселиново си нямаме Суингинг Хол, но това не ни пречи да си създаваме такъв в душите си.).
цитирай
5. mamas - Благодаря ти, Веско!
16.03.2010 14:10
Докосваш арфата и в моята душа...
цитирай
6. veselinvalev - mamas
16.03.2010 14:32
mamas написа:
Благодаря ти, Веско!
Докосваш арфата и в моята душа...


Красива е музиката на душата ти, Славче.
Благодаря ти!
цитирай
7. lado - Хубаво е при тебе, Веселине! Х...
16.03.2010 17:34
Хубаво е при тебе, Веселине!
Хубави хора се отбиват.
цитирай
8. veselinvalev - lado
16.03.2010 18:00
lado написа:
Хубаво е при тебе, Веселине!
Хубави хора се отбиват.


Благодаря ти, lado. Ти си един от тези всичките хубави хора. И аз, разбира се, съм неимоверно щастлив.
цитирай
9. elpidaa - уоу! това е изключително!
16.03.2010 18:12
***
мога да изпиша ноти
ти ще ги изсвириш
с пръсти петолиния
в равнина от звуци
запълни октавите ми

***

изключително естетски направен постинг! невероятно съчетание! в ъ з х и т е н а съм!
аплодисменти!!!
цитирай
10. veselinvalev - elpidaa
16.03.2010 20:09
elpidaa написа:
уоу! това е изключително!
***
мога да изпиша ноти
ти ще ги изсвириш
с пръсти петолиния
в равнина от звуци
запълни октавите ми

***

изключително естетски направен постинг! невероятно съчетание! в ъ з х и т е н а съм!
аплодисменти!!!


Благодаря ти много, Елпи. За мен това е страхотно признание, защото аз съм се учил и уча от теб на естетика. Ти правиш невероятни неща в твоя блог и естетиката ти при свързване на текст с картина и музика е еталон за цялото ни блогово пространство. Винаги си ми била пример в това отнношение. Благодаря ти най-възхитително още веднъж.
цитирай
11. flyco - да
16.03.2010 23:51
http://www.jazz.com/
цитирай
12. boristodorov56 - арфата
17.03.2010 00:34
Когата струните се скъсат -
отблясък
от взрива
в стъкления свод
се отразява
намерил цвят...

И своя свят.

цитирай
13. veselinvalev - flyco
17.03.2010 07:28
flyco написа:
http://www.jazz.com/

Благодаря ти, flyco. Аз наистина харесвам джаз. Всъщност той е цяла вселена. И съм щастлив, когато се докосвам до най-вълшебните места в тази вселена.
цитирай
14. veselinvalev - boristodorov56
17.03.2010 07:37
boristodorov56 написа:
арфата
Когата струните се скъсат -
отблясък
от взрива
в стъкления свод
се отразява
намерил цвят...

И своя свят.



Пак ми спретна атентат, Боре.
Сега докато почистя изпочупените стъкларии и скъсани жици ще мине време, ама нищо. Следващия стъклен свят ще се опитам да го сътворя още по-красив и музикален.
А атентатите са част от живота ни.
Понякога избухват в съзнанието ни и след това от фоерверките им се сътворява невероятна красота.
И за да можем да си я припомняме, понякога ни трябва под ръка молив и хартия. Или пък лаптоп. Друг път просто фотоарапат. Всъщност май фотоапарата не е чак толкова "просто".
Усмивки, Боре, - в стъкления свод на Взрива.
цитирай
15. qbylkovcvqt - Невероятно кристално!. . . остава ...
17.03.2010 12:47
Невероятно кристално!... остава да звъни дълго след докосването.
цитирай
16. elineli - ...
17.03.2010 18:12
Нотите акостираха
в ъгълчето на очите и.
Акустиката ги събра в
мъничка сълза,
докато той стоеше
и я слушаше
с поглед...
цитирай
17. veselinvalev - qbylkovcvqt
17.03.2010 23:29
qbylkovcvqt написа:
Невероятно кристално!... остава да звъни дълго след докосването.


Защото имаш кристална душа, qbylkovcvqt, която остава да звъни дълго след докосването си.
цитирай
18. veselinvalev - elineli
17.03.2010 23:36
elineli написа:
Нотите акостираха
в ъгълчето на очите и.
Акустиката ги събра в
мъничка сълза,
докато той стоеше
и я слушаше
с поглед...


Стоя и те слушам
с поглед
взрян
в ъгълчето на очите ти
където акустиката
на мъничка
сълза
събира
акустиралите
ноти.
______________________

Благодаря ти, Ели,
направи ме щастлив.
цитирай
19. henzelski - Докосваш я,
18.03.2010 14:27
приятелю! Но вселената е твърде голяма, а душата...всъщност, не е ли толкова голяма човешката душа, колкото вселената?!
цитирай
20. pegas08 - Особен си!
18.03.2010 14:48
Не тръгвай с мен! на лош път водя!
цитирай
21. veselinvalev - henzelski
18.03.2010 17:14
henzelski написа:
Докосваш я,
приятелю! Но вселената е твърде голяма, а душата...всъщност, не е ли толкова голяма човешката душа, колкото вселената?!


Ако съберем теолозите с физиците в едно преобладаващо твърдение, те казват заедно, че и двете са безкрайни - и душата и вселената. (Щото човешката душа не можела да съществува отделно от божията, а също пък отделните елементи на материята и антиматерията на вселената не можели да съществуват сами. Били абсолютно в заимосвързаност и взаимодействие.) На мен, обаче, не ми е хрумвало да сравнявам безкрайности (всъщност безкрайността със самата себе си). На размер. Ама, ако толкова, Краси, за тебе точно този размер има много важно значение... Хм... Ами попитай някой професионален оразмерител. Аз хич не ставам за такъв. :-)))
цитирай
22. veselinvalev - pegas08
18.03.2010 18:52
pegas08 написа:
Особен си!
Не тръгвай с мен! на лош път водя!


А, особен съм си аз, а и всички лоши пътища съм ги изминал и извървял. Познаваме се с тях, както се казва. Имаме си и имунитета. Не могат да ми навредят с нищо. Нито пък аз на тях. Ама проблемът е, че напоследък съм си станал домошар и хич не ми се маат реално крачоли и крила Пегасови из друмищата и из висините. Та ги маам само виртуално. Ама на мен си ми стига. Та Пегаса съм го пуснал да пасе на ливадето пред къщи четирилистни детелини и отвреме на време му пускам и "Green, Green Grass of home". Барабар с Том Джоунс. За настроение.
http://www.youtube.com/watch?v=VjxY7xmhJ6o
цитирай
23. henzelski - Май
18.03.2010 19:10
подходът ми в коментара беше твърде далеч от събирането на теолози и физици в едно, но щом си рекъл, Веско...;)
Та значи, според физиците, вселената не е безкрайна, а и тя се разширява, което не е типично за безкрайността...;) На всичкото отгоре, пак според тях, съществуват и други вселени, освен нашата. А що се отнася до теолозите, това тяхно твърдение, признавам си, не ми е известно. Което не ми пречи да го намирам за нелепо. Според тях, тялото е вместилище на душата. И ако тя е безкрайна, как така се побира в крайното човешкото тяло? А има и нещо друго. Теолозите не са единни в своите твърдения. Множеството религии предполагат различни концепции, относно същността на душата и бога. Съвсем същото се отнася за физиците и астрономите. А и безкрайността като понятие се използва много по-често в математиката, отколкото в която и да е друга наука. И то най-вече теоритично. Може би защото никой от нас не може да си представи, що е то безкрайност на практика.
А въпросът в коментара ми е риторичен, Веско...;)
цитирай
24. veselinvalev - henzelski
19.03.2010 03:55
henzelski написа:
подходът ми в коментара беше твърде далеч от събирането на теолози и физици в едно, но щом си рекъл, Веско...;)
Та значи, според физиците, вселената не е безкрайна, а и тя се разширява, което не е типично за безкрайността...;) На всичкото отгоре, пак според тях, съществуват и други вселени, освен нашата. А що се отнася до теолозите, това тяхно твърдение, признавам си, не ми е известно. Което не ми пречи да го намирам за нелепо. Според тях, тялото е вместилище на душата. И ако тя е безкрайна, как така се побира в крайното човешкото тяло? А има и нещо друго. Теолозите не са единни в своите твърдения. Множеството религии предполагат различни концепции, относно същността на душата и бога. Съвсем същото се отнася за физиците и астрономите. А и безкрайността като понятие се използва много по-често в математиката, отколкото в която и да е друга наука. И то най-вече теоритично. Може би защото никой от нас не може да си представи, що е то безкрайност на практика.
А въпросът в коментара ми е риторичен, Веско...;)


Видно е, Краси, има риторичност във въпроса ти. Но видно е също, че вътре има и... въпросителност. Написана. И спестявайки вече "безкрайностите" - да му отговорим така на въпроса:

Душата... всъщност...
Хубаво е в нея да има арфа.
цитирай
25. vanya70 - Поздравления! :)
19.03.2010 08:22
Душата ми,
стъклена арфа,
понякога пеещо шепне...
Затихва в миг,
свети в омая,
щом стъклени арфи запеят...

http://www.youtube.com/watch?v=Yv9I77wi7HU

:)
цитирай
26. veselinvalev - vanya70
19.03.2010 10:19
vanya70 написа:
Поздравления! :)
Душата ми,
стъклена арфа,
понякога пеещо шепне...
Затихва в миг,
свети в омая,
щом стъклени арфи запеят...

http://www.youtube.com/watch?v=Yv9I77wi7HU

:)


Благодаря ти, Ваня, за съзвучието, синхрона, музиката, уникалния глас, кристалността на душата ти.
цитирай
27. henzelski - Да,
19.03.2010 11:38
хубаво е в душата да има арфа, но още по-хубаво е, когато някой ти я показва там. А ти точно това правиш...;)
Благодаря ти за удоволствието, което ми достави със "Стъклен хол"!
цитирай
28. veselinvalev - henzelski
19.03.2010 14:13
henzelski написа:
хубаво е в душата да има арфа, но още по-хубаво е, когато някой ти я показва там. А ти точно това правиш...;)
Благодаря ти за удоволствието, което ми достави със "Стъклен хол"!


И аз ти благодаря, Краси. Знаеш, че те обичам. Като му дойде времето, ще си ловим рибка на Тунджа и ще си говорим за поетичните й речни криволици. Под сянката на приказни върби - арфи докоснати от полъха на пръстите Му ветрени.
цитирай
29. mamas - Честита пролет, Веско!
21.03.2010 08:07
Слънчево да ти е!
цитирай
30. veselinvalev - Честита ямболска Пролет, Славче!
21.03.2010 08:53
mamas написа:
Честита пролет, Веско!
Слънчево да ти е!

Честита ямболска Пролет и на теб, Славче!
Да е все слънчево и пролетно в душата ти. В думите и. И във фотоапарата.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: veselinvalev
Категория: Изкуство
Прочетен: 2078218
Постинги: 245
Коментари: 4521
Гласове: 15189
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930