Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.11.2010 20:26 - ЛИНИИ
Автор: veselinvalev Категория: Изкуство   
Прочетен: 8827 Коментари: 29 Гласове:
31

Последна промяна: 24.11.2010 20:28

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Това са просто линии.
С пръстите ни 
върху техните 
извивки. 
Музика 
изтичаща от тях 
с цвета 
на 
нежността ти.





Тагове:   музика,   нежност,


Гласувай:
31



Следващ постинг
Предишен постинг

Спечели и ти от своя блог!
1. hristo27 - Красиви линии излизат от красиви ...
24.11.2010 20:44
Красиви линии излизат от красиви редове!
цитирай
2. elineli - Точно
24.11.2010 20:47
така съм си я представяла винаги. Заоблена в цигулкови извивки...топла...споделена...и достъпна. Има я :)))
цитирай
3. veselinvalev - hristo27
24.11.2010 20:49
hristo27 написа:
Красиви линии излизат от красиви редове!


Благодаря ти за красивия прочит, Христо!
цитирай
4. veselinvalev - elineli
24.11.2010 21:06
elineli написа:
Точно така съм си я представяла винаги. Заоблена в цигулкови извивки...топла...споделена...и достъпна. Има я :)))


Чувствителността ти е уникална, Ели. И споделена. Винаги!
цитирай
5. sparotok - стих
24.11.2010 22:11
Много е трудно да кажеш с много думи най-важното...ти си успял!

Поздрави!
цитирай
6. veselinvalev - sparotok
24.11.2010 22:50
sparotok написа:
Много е трудно да кажеш с много думи най-важното...ти си успял!

Поздрави!


Предполагам, че си мислил за "малко" но си написал "много". Или пък си си мислил за "много малко". Всъщност, мисля си, че устойчивото словосъчетание "много малко" е много красива фразеологична метафора в невероятно дълбокия ни, красив и логичен български език. Благодаря ти, приятелю sparotok, че ме накара да се замисля върху нея. Ще е предизвикателство да напиша наистина нещо "МНОГО МАЛКО".
Всъщност, май го измислих.

МНОГО МАЛКО

Много малко
ми трябва.
И ставам
Много Малко.


_____________________
Послепис и дописване на следващата вечер:

Рядко ми се случва "да ме хвърлят в оркестъра", но ти го направи, приятелю sparotok. Поздрави!
Защото май наистина си имал предвид "много".
Трябваха ми почти 24 часа за да провидя дълбочината му.
:)
цитирай
7. palisandar - Това е само осезаване на музика ...
25.11.2010 07:36

Това е само осезаване
на музика
изтичаща от линии.
В дъгата.
На докосване.



цитирай
8. veninski - С много малко казваш повече от мн...
25.11.2010 08:13
С много малко казваш повече от много... Поздрави от Родопите, приятелю!
цитирай
9. lubara - Линиите с лилиите!
25.11.2010 12:02
Много малко ни трябва,
да сме малко щастливи,
и от многото пъти по малко,
току-виж, останало ни е
ако не много,
то достатъчно щастие.
цитирай
10. monaliza121 - Замислих се, какъв е цветът на не...
25.11.2010 17:12
Замислих се, какъв е цветът на нежността...Вероятно е бял, като бяла музика, всепоглъщаща цветовете ...
Приятно беше:))
цитирай
11. eien - Всеки носи в себе си нещо много малко
25.11.2010 17:21
от многото и от малкото.
цитирай
12. veselinvalev - palisandar
25.11.2010 19:09
palisandar написа:

Това е само осезаване
на музика
изтичаща от линии.
В дъгата.
На докосване.


... това е...
цитирай
13. veselinvalev - veninski
25.11.2010 19:30
veninski написа:
С много малко казваш повече от много... Поздрави от Родопите, приятелю!


Поздрави и на теб, Васко!
Благодаря ти за прекрасно афористичния коментар!
цитирай
14. veselinvalev - lubara
25.11.2010 19:47
lubara написа:
Много малко ни трябва,
да сме малко щастливи,
и от многото пъти по малко,
току-виж, останало ни е
ако не много,
то достатъчно щастие.


Любо! Така е!
Току виж, сме се превърнали в цялото...
Щастие.
цитирай
15. veselinvalev - monaliza121
25.11.2010 19:53
monaliza121 написа:
Замислих се, какъв е цветът на нежността...Вероятно е бял, като бяла музика, всепоглъщаща цветовете ...
Приятно беше:))


Благодаря, monaliza121.
Цветът на нежността е... всепоглъщащ...
И на мен ми е приятно.
цитирай
16. veselinvalev - eien
25.11.2010 20:01
eien написа:
Всеки носи в себе си нещо много малко
от многото и от малкото.


Всеки носи в себе си Всичко. Но се ситуира или в много, или в малко, или в много малко.
Благодаря ви, че сте тук, Ейен!
цитирай
17. elpidaa - !!!***
26.11.2010 22:05
а това...само ти го можеш!
цитирай
18. sparotok - прощавай
27.11.2010 13:59
veselinvalev написа:
sparotok написа:
Много е трудно да кажеш с много думи най-важното...ти си успял!

Поздрави!


Предполагам, че си мислил за "малко" но си написал "много". Или пък си си мислил за "много малко". Всъщност, мисля си, че устойчивото словосъчетание "много малко" е много красива фразеологична метафора в невероятно дълбокия ни, красив и логичен български език. Благодаря ти, приятелю sparotok, че ме накара да се замисля върху нея. Ще е предизвикателство да напиша наистина нещо "МНОГО МАЛКО".
Всъщност, май го измислих.

МНОГО МАЛКО

Много малко
ми трябва.
И ставам
Много Малко.


_____________________
Послепис и дописване на следващата вечер:

Рядко ми се случва "да ме хвърлят в оркестъра", но ти го направи, приятелю sparotok. Поздрави!
Защото май наистина си имал предвид "много".
Трябваха ми почти 24 часа за да провидя дълбочината му.
:)


Прощавай, прав си, от умора съм объркал думите...
цитирай
19. veselinvalev - elpidaa
01.12.2010 18:26
elpidaa написа:
а това...само ти го можеш!


Казаното от теб, си е не само голямо, ами много голямо признание, Елпи. Чувствам се не само поласкан... но и някак... признат.
Знам, че всеки от нас, появил се на този свят е уникален. Наистина е красиво, когато коментирайки словото, талант като теб, употреби в едно изречение "само ти" и "можеш". Ще ти призная нещо, което е самата истина. За тази моя творба бях вдъхновен (също насърчен и подкрепен) от еротичните ти стихотворения.
Благодаря ти безмерно!
цитирай
20. veselinvalev - sparotok
01.12.2010 18:52
sparotok написа:
veselinvalev написа:
sparotok написа:
Много е трудно да кажеш с много думи най-важното...ти си успял!

Поздрави!


Предполагам, че си мислил за "малко" но си написал "много". Или пък си си мислил за "много малко". Всъщност, мисля си, че устойчивото словосъчетание "много малко" е много красива фразеологична метафора в невероятно дълбокия ни, красив и логичен български език. Благодаря ти, приятелю sparotok, че ме накара да се замисля върху нея. Ще е предизвикателство да напиша наистина нещо "МНОГО МАЛКО".
Всъщност, май го измислих.

МНОГО МАЛКО

Много малко
ми трябва.
И ставам
Много Малко.


_____________________
Послепис и дописване на следващата вечер:

Рядко ми се случва "да ме хвърлят в оркестъра", но ти го направи, приятелю sparotok. Поздрави!
Защото май наистина си имал предвид "много".
Трябваха ми почти 24 часа за да провидя дълбочината му.
:)


Прощавай, прав си, от умора съм объркал думите...


Това, че четеш и коментираш в моя блог, Павел, е голямо признание за мен. За което съм ти страшно благодарен. Знаеш моето становище за твоите уникални научни статии свързани с тракийско-българския ни произход, които те извисяват като един от най-големите ни учени не само в историческата, но въобще в цялата българската наука от възникването й досега. Също така и един от великите ни Възрожденци. Защото мисля (за някои би прозвучало и доста парадоксално), че твоите трудове всъщност продължават едно незавършено дело и задача на Българското Възраждане. Ти си съвременникът ни с най-истинската и най-българската мисия на този свят, Павел.

Хубаво беше, че коментарът ти тук бе повод да се пошегуваме, както и да се замислим върху красивият стилистичен фразеологизъм "много малко".

Благодаря ти още веднъж за отделеното време въпреки умората ти.
цитирай
21. sparotok - необичайно
01.12.2010 23:23
veselinvalev написа:
sparotok написа:
veselinvalev написа:
sparotok написа:
Много е трудно да кажеш с много думи най-важното...ти си успял!

Поздрави!


Предполагам, че си мислил за "малко" но си написал "много". Или пък си си мислил за "много малко". Всъщност, мисля си, че устойчивото словосъчетание "много малко" е много красива фразеологична метафора в невероятно дълбокия ни, красив и логичен български език. Благодаря ти, приятелю sparotok, че ме накара да се замисля върху нея. Ще е предизвикателство да напиша наистина нещо "МНОГО МАЛКО".
Всъщност, май го измислих.

МНОГО МАЛКО

Много малко
ми трябва.
И ставам
Много Малко.


_____________________
Послепис и дописване на следващата вечер:

Рядко ми се случва "да ме хвърлят в оркестъра", но ти го направи, приятелю sparotok. Поздрави!
Защото май наистина си имал предвид "много".
Трябваха ми почти 24 часа за да провидя дълбочината му.
:)


Прощавай, прав си, от умора съм объркал думите...


Това, че четеш и коментираш в моя блог, Павел, е голямо признание за мен. За което съм ти страшно благодарен. Знаеш моето становище за твоите уникални научни статии свързани с тракийско-българския ни произход, които те извисяват като един от най-големите ни учени не само в историческата, но въобще в цялата българската наука от възникването й досега. Също така и един от великите ни Възрожденци. Защото мисля (за някои би прозвучало и доста парадоксално), че твоите трудове всъщност продължават едно незавършено дело и задача на Българското Възраждане. Ти си съвременникът ни с най-истинската и най-българската мисия на този свят, Павел.

Хубаво беше, че коментарът ти тук бе повод да се пошегуваме, както и да се замислим върху красивият стилистичен фразеологизъм "много малко".

Благодаря ти още веднъж за отделеното време въпреки умората ти.


Весо, няма как да не ми хареса тук, особеното и красивото ме привличат. Освен това уважавам хора, които могат това, което на мен не се отдава - поезията.

Отбивам се при теб често, чета стиховете ти, но вече ти е станало ясно защо рядко коментирам, умората си казва думата и понякога се получават наистина комични ситуации...

Хубава вечер!
цитирай
22. mamas - Поздрави, Веско!
05.12.2010 01:51
Просто линии.
В двойна спирала вплетени.
:)))
цитирай
23. veselinvalev - mamas
14.12.2010 17:32
mamas написа:
Поздрави, Веско!
Просто линии.
В двойна спирала вплетени.
:)))


Поздрави, Славче!
Благодаря ти за генезисно-генетичния прочит.
И за красивото приятелство.
цитирай
24. balgarski7vinarki - priatno e chovek da e v inteligentna kompania
15.12.2010 13:56
Vsiako haiku e nastroenie. Tuk ima i muzika.
цитирай
25. mariposatracionera - Испанската страст. Руската неж...
18.12.2010 11:13
Испанската страст.
Руската нежност.
Екзотиката в името.
Многостта в малкото.
Вечността в прашинка - нота.



Слушайки и четейки - отнесох се нейде извън времето и пространството ,Веско. Благодаря ти!
цитирай
26. veselinvalev - balgarski7vinarki
19.12.2010 10:58
balgarski7vinarki написа:
priatno e chovek da e v inteligentna kompania
Vsiako haiku e nastroenie. Tuk ima i muzika.


Dear balgarski7vinarki,
With haiku mood,
Welcome to the music company!
цитирай
27. veselinvalev - mariposatracionera
19.12.2010 11:05
mariposatracionera написа:
Испанската страст.
Руската нежност.
Екзотиката в името.
Многостта в малкото.
Вечността в прашинка - нота.

Слушайки и четейки - отнесох се нейде извън времето и пространството ,Веско. Благодаря ти!


Благодаря ти за чудесния, проникновен, красив и споделен прочит, mariposatracionera!
цитирай
28. andromen - ...
31.01.2011 21:15
Ето - тези неща могат да бъдат родени само в определени мигове!....Обикновенно по-дълги от епоха!.........
Поздрав!
цитирай
29. veselinvalev - andromen
01.02.2011 22:36
andromen написа:
Ето - тези неща могат да бъдат родени само в определени мигове!....Обикновенно по-дълги от епоха!.........
Поздрав!


"Мигове по-дълги от епоха" - това само по себе си е творба!
Прекрасен коментар! Благодаря ти!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: veselinvalev
Категория: Изкуство
Прочетен: 2074855
Постинги: 245
Коментари: 4521
Гласове: 15189
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031