Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.03.2009 12:09 - СЪРФ
Автор: veselinvalev Категория: Изкуство   
Прочетен: 1962 Коментари: 12 Гласове:
1

Последна промяна: 13.03.2009 12:17


СЪРФ*

 

Красотата на пяната.

Мечтите на вълнАта.

Капчиците в слънцето.

Музиката

на сърфиращото

Време.

И думите на сърфа.

__________________

*поради cefulesteven и неговото есе 
"Сърфиращи мислоформи"




Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Спечели и ти от своя блог!
1. cefulesteven - С този сърф, снощи направо. . . Нека и ...
13.03.2009 12:36
С този сърф, снощи направо...
Нека и аз да си призная, че понякога нямам думи.
Просто опитах се да чуя думи от този звук, по-скоро усещане за звук, тъй като сърф не съм карал, гледал съм само снимки и видео, но толкова за една стотна от секундата преминаха през главата ми, че все едно изпитах силното усещане.

цитирай
2. veselinvalev - Не си карал сърф, Чефо, ама запали и ...
13.03.2009 12:45
Не си карал сърф, Чефо, ама запали и други сърфисти, които също не са карали сърф. Е, ако забравим две седмици покрай плажовете на ММЦ-то край Приморско преди 23 години. Много е гот сърфирането. И в интернет, разбира се... И най вече.
цитирай
3. lubara - Несебър 85
13.03.2009 12:58
Че ти тогава ставаше ли за сърф, не беше ли още неузрял сърфически, тоест физически.
Преди не 23, а 24 години в Несебър се бе заблудил един сърф, бе дошъл от Равда. Помогнах на момчето и му казах, дай да опитам и аз. Но не бяхме на плажа, а край скалите. Не се научих на сърф, но три дни след това ходех на плаж с превръзка на стъпалата от нарязалите ме миди.

"Сърфирам си дори без сърф,
и без море ще мога да си плувам,
щом искам да остана вечно
едно момче, макар неусвоило
туй толкоз завладяващо умение.
За туй се иска сал едно,
СТРЕМЛЕНИЕ! "
цитирай
4. veselinvalev - Любо, мен вятърът ме отвя от ММЦ-то ...
13.03.2009 13:05
Любо, мен пък вятърът ме отвя от ММЦ-то на нудисткия плаж в Китен. Едва успях да го измъкна на пясъка и паднах между едни скали. За пръв и последен път в живота си получих от умора такива мускулни конвулсии, че продължиха почти половин час. Добре че се бях закътал на такова място да не ме виждат хората там. За малко да се изложа пред дибидюс голите чужденци. Това всъщност е история за цял разказ, защото има много интересни герои в нея освен мен. Дано я напиша някога...
А като ми минаха конвулсиите съм заспал и след като се наспах върнах сърфа, но като го тиках отзад плувайки няколко километра. И докато го бутах цанах с борда на сърфа един германец дето се жмичкаше със шнорхел и очила. И станахме с него приятели. Много комична история. А един началник на средношколски лагер в тази история си пусна мустаци, защото се беше хванал на бас с мен че няма да се справя като сърфист. И естествено го загуби. Трябваше да си пуска мустаци. Такъв бе баса.
цитирай
5. cefulesteven - По гребен на възбудено дихание на ...
13.03.2009 13:21
По гребен на възбудено дихание
на устни преди първи грях
и повей плах,
преди настъпващата буря,
се спущам в смъртоносна авантюра,
по острието на бръснач,
на мисъл дръзка и бунтовна
преди пожари да избухнат нови,
се спущам в смъртоносна авантюра,
по думите,
в живота,
по вълните на сърце,
низвергнато или побъркало се от възбуда,
се спущам в смъртоносна авантюра,

а чувството е, че си жив....



***

Извинявам се за качеството, просто импулсивен отговор. Винаги ми е харесвала поговорката на английските авантюристи: "Рискът е солта на живота" и много, много е вярна. И чувството когато рискуваш е, че си по-жив, ала сърфа е повече, далеч повече от риск или екстремален спорт. Така си го чувствам, особено от снощи.
цитирай
6. veselinvalev - Чефо, с цялото ми уважение и любов ...
13.03.2009 13:26
Чефо, с цялото ми уважение и любов към теб, обаче, не мога да обуздая критическия си импулс и да кажа, че малко си претоварил сърфа с метафори и излишни движения. Ще трябва тренировка още под платното (перото) му.
С усмивка най-приятелска.
Веско
цитирай
7. lubara - Е, мойто пък е натоварено само с едно ...
13.03.2009 13:48
Е, мойто пък е натоварено само с едно "СТРЕМЛЕНИЕ".
цитирай
8. veselinvalev - А, няма такава работа. То "...
13.03.2009 14:00
А, няма такава работа. То "СТРЕМЛЕНИЕТО" е крилото на сърфа. А това "сал" си е дъската на сърфа. Твоето, Любчо, всичко си е перфектно. Ама толкова, че направо те изгубих в далечината. Къде отиде, бе, човек... Една светла точица виждам на хоризонта. Но знам, че е "СТРЕМЛЕНИЕ"...
цитирай
9. lubara - Веско,
13.03.2009 14:05
Недей така, че ще се възгордея. То "сал" наистина си е сала, дъската на сърфа, не бях го забелязал.
цитирай
10. анонимен - Опрян на дъската
13.03.2009 14:13
времето ме премества
в себе си.
Запетайка от миг.
:)
цитирай
11. veselinvalev - МИГ-МИГ
13.03.2009 14:21
МИГ-МИГ

Брех че ме засука
с тази запетайка.
Времето ми спря.
мигът ми се завайка.
Напрово замигАх
на запетайки.
цитирай
12. veselinvalev - ПОЗДРАВЛЕНИЯ за plastici!
13.03.2009 14:29
Много е готина запетайката ти, plastici, недей ми забелязва, че така нескопосано се опитах да се пошегувам хем, хем и комплимент да направя.
Много готина запетайка, за пръв път срещам такава.
Поздравления. Наистина ме премести. Във времето.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: veselinvalev
Категория: Изкуство
Прочетен: 2086084
Постинги: 245
Коментари: 4521
Гласове: 15189
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930